Daar moet op gedronken worden! Hie ha ho! Ik zal er vanavond een op je drinken! Gefeliciteerd! Gaan jullie trouwen nog voor de baby komt? Leuk ook dat je er niks vanaf wist!
@Vivian, wat goed dat jullie samen een beslissing hebben genomen! Lijkt me erg moeilijk, maar super moedig. Ik wens jullie heel erg veel sterkte. @ Twins; fijn dat alles goed is. Geniet er maar lekker van! @ Bigdream; ik heb afgelopen week de eerste les gehad en vond het super. Mijn les is nu nog om 20.45 en vind dat vrij laat. Gelukkig hebben we vanaf de derde les een nieuwe tijd: van 19.30 tot 20.30. Dat is veel beter. Veel plezier! @ Dees; mooie buik hoor! @ Boney; ik was ook erg zenuwachtig. Uiteindelijk vonden we het geweldig.....we kunnen nu echt al een voorstelling van de kleine maken. Succes en veel plezier maandag. Ik heb net muffins gemaakt (lekker burgelijk). Ze smaken heerlijk en het hele huis ruikt nu lekker. Nu even bankhangen en zometeen weer verder met de schoonmaak, ook hier heeft een kleine explosie plaatsgevonden.... Xx
Is het bij jullie ook van dat zalige weer? Heb heerlijk een poos in de zon gezeten. Had m'n buik bloot, en hij reageerde waarschijnlijk op het licht. Was leuk joh...
Hoi allemaal, Vannacht was vriend pas om 3 uur thuis, ik heb daardoor ook slecht geslapen, maar wel heeerlijk uitgeslapen samen. Hij is nu weer werken maar komt gelukkig vroeg thuis, dan naar verjaardag van schoonvader Jeej wat hebben we daar zin in... maar ok. @ Dees; ik ken dat met schoonouders met veel geld. Ze zijn niet echt gierig maar mijn ouders, die dus niet zo ruim zitten moeten mij geld geven zodat ik kan betalen om in ZIJN huis te wonen... beetje tegenstrijdig... Maarja, klagen kan niet want schoonpapa betaald wel de auto + benzine van m'n vriend... @ Ariel; LEUK! GEFELICITEERD! Mijn vriendje heeft me eigenlijk helemaal niet ten huwelijk gevraagd. Hij is er ook helemaal niet mee bezig. Maarja, we gaan ook alleen trouwen voor 't gemeentehuis voorlopig, dus nog helemaal geen feesje d'r omheen ofzo... Nou, ga weer lekker verder met me huishoudentje... 8)
Meiden, hier opeens een vreselijke zwangerschaps dip. Heb een vreselijke huilbui, en precies op dat moment belt m'n vriend (die is aan het werk). Ik me groot houden, maar hij had toch door dat er wat was. Raar hoor, maar ben opeens zo depri. Misschien ook wel de spanning voor maandag. Heb ook erge hoofdpijn. Bah, was deze dag maar voorbij...
Ha meiden Als eerste wil ik jullie bedanken voor jullie steun het doet me altijd goed om te weten dat er zoveel mensen aan me denken! @Joma als antwoord op je vraag ja er zit een risico aan de punctie vast 1 op 200 gaat fout dat is dus 0,5-1% op zicht valt dat wel mee 99% kans dat het goed gaat he dus daar houd ik me aan vast @ariel GEFELICITEERD meid en wat romantisch @twins jij ook gefeliciteerd met je goede echo
@Vivian, fijn dat jullie goed gepraat hebben en een keuze hebben gemaakt! En heel veel succes met de spannende tijd voor de punctie! @Twins, fijn dat alles goed is en leuk dat jullie ook niet weten wat het wordt! Voor wie is het eigenlijk nog meer een verrassing? @Ariel. gefeliciteerd! Wat heerlijk romantisch. @Dees, belachelijk van je schoonouders! En gek he dat kan zo'n verschil zijn met hoe mensen met geld omgaan.... Fijn dat je ieder geval een andere polis hebt gevonden. @Boney, ik heb dat ook af en toe, helemaal in de dip... laat maar lekker voorbijtrekken meis, t gaat weer voorbij. Liefs Amma
@ Boney:heel herkenbaar hoor! Ik had dat de afgelopen drie dagen. Gaat nu gelukkig weer wat beter..... Dikke knuffel van deze kant. Ik heb de overschaal met lasagne in de oven staan, lekker smullen straks. Xx
ja dat is wel de bedoeling! Vond me vriend handig hoefde die onze kleine meid meteen niet meer te erkennen!
wat is het rustig hier vandaag ben ik niet van jullie gewend meiden iedereen is zeker aan het genieten van het lekker weer en hun mannetjes. Ik had ontzettend veel willen doen hier in huis vandaag maar toen ik terug kwam van boodschappen doen kwamen mijn schoonouders aanzetten en toen waren die weg belde mijn collega op of ze f langs mocht komen en ja toen was de middag weer om he maar ja staan we morgen weer op tijd op met dit weer vind ik het lekker en dan smiddags ff lekker wandelen met de hond ik moet zeggen voel me nu we een beslissing gemaakt hebben een stuk rustiger dan vanmorgen hoor sorry meiden voor het echo bericht hoop dat het hier ook goed gaat met iedereen
Het gaat al wat beter hoor! Thanks voor al jullie lievigheid. Mannetje is onderweg naar huis en heeft magnums bij zich... Maakt ook een hoop goed. Straks lekker bloemkool met aardappelen en beenham eten. Mmm heerlijk! Fijne avond allemaal. Wij gaan lekker bankhangen. Zal af en toe spieken hier. Liefs Boney