Haha heb je Boney weer met dr magnums! Ik denk dat ik dalijk is ff een lekkere bak Ben&Jerry's Chocolate Brownie Fudge ga halen! Daar heb ik echt trek in! Mannetje die had vanmiddag ook al een Hazelnoot-slagroomtaartje van Maison Kelder voor me gehaald Daar kan ik me ook nog misselijkaan gaan eten haha!
Ben&Jerry's is ook geweldig. Vooral die chuncky monky. Banaanijs met walnoten en chocola.... Mmmm (met kreun)
Wij hebben het kindje al laten erkennen door mijn vriend zodra ik wist dat ik zwanger was zo'n beetje... Ondanks dat we voor de baby gaan trouwen... zo heeft ons kereltje ook mijn vriend z'n achternaam als er nu iets zou gebeuren waardoor het kindje zou overlijden b.v.
Mijn vriend heeft ons kind ook erkend. Al bij de 16e week. Dan weten we gewoon zeker dat alles goed geregeld is. Het is ook zo ingevuld en geregeld..... Net lekkere lasagne gegeten....hmmmm. Nu op de bank en even surfen op internet. Ik ben namelijkop zoek naar een leuk hemeltje. Liefst in de kleur lila/paars. Iemand een tip? Xx
He Suus, Ik ben heel benieuwd. Vind het alleen jammer dat het niet in mijn eigen woonplaats is, maar goed wie weet kom ik toch nog bekenden tegen. Mijn mannetje ziet alleen wel op tegen de partneravond. knuf
pff word me nu toch weer partij onzeker ik kan nergens iemand vinden die met 22 weken pas een vruchtwaterpunctie gehad heeft het is ook erg laat jeetje het grijpt me echt weer ff aan begin ik weer te twijfelen of ik wel de juiste beslissing gemaakt heb
hey hey! @Ariel! Wat ongelooflijk fijn voor jullie! Een hele dikke proficiat! Dat zijn dan 2 prachtige dingen om naar uit te kijken @Boney, doe maar rustig. Voor je het weet, heb je je echo ook gehad. het is natuurlijk altijd afwachten, maar ga er maar vanuit dat alles ok is.... gedachten zijn krachten hé! @Vivian, misschien bij je gyn verder informeren? Wat is het verschil bij een punctie verder in de zwangerschap tgo bv op 15 weken? Groetjes Twins
@Vivian, wat goed dat jullie tot een beslissing zijn gekomen. Wanneer moet je nu weer naar de gyn toe? @Ariel, gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek! Wat leuk zeg. Hebben jullie al een datum in gedachten? @Boney, fijn dat je je weer beter voelt. Af en toe overvalt je zo'n dip gewoon. @Dees, wat stom van je schoonouders. Je zou toch verwachten dat ze jullie in zo'n moeilijke tijd zouden steunen waar ze kunnen. Zo'n verzekeringspolis lijkt me dan een kleine moeite voor hun. @Twins, wat fijn dat je 20 weken echo goed was. Ik had vanwiddag wat grappigs. Norah lag met haar buik op mijn buik. De baby vond dat niet zo'n heel goed plan dus die schopte keihard , en dat voelde Norah dus. Ze schoot met een ruk overeind en was echt super verbaasd. Alsof ze opeens geloofde dat er echt een baby in m'n buik zit.
Gefeliciteerd Ariel!! inderdaad ook makkelijk met de kleine straks... maar vooral super lief en romantisch! wij hebben de erkenning nog niet rond... mijn vriend is geboren uit een Nederlandse moeder en Italiaanse vader... zijn vader was al snel uit beeld, maar hij heeft dus altijd 2 nationaliteiten gehad... toen hij 18 was heeft hij afstand gedaan om het Italiaanse consulaat in Amsterdam van zijn Italiaanse nationaliteit, hij was namelijk opgeroepen voor dienstplicht in Italie... maar spreekt geen woord Italiaans, tis echt een Hollander Nu kwamen we vorige week bij het gemeentehuis, wordt ons gemeld dat ons kindje 2 nationaliteiten zou krijgen... Dat willen we helemaal niet... dus nu moet hij snel van alles regelen, want het schijnt dus niet goed gegaan te zijn met afstand doen van nationaliteit 9 jaar geleden! Zijn er allebei een beetje beduusd van, hoop dat het snel geregeld kan worden!
enne heerlijk weer vandaag... heb zelfs de hele dag mijn verjaardag in de tuin gevierd... tuinstoelen en kussen weer naar buiten, perfect zeg! Vooral met al die rokende mensen, bij ons binnen wordt niet gerookt en dan staat normaal de halve groep buiten ivm roken... nu zat iedereen dus gezellig buiten en ben schandalig verwend... allemaal leuke cadeautjes, mensen hebben echt moeite gedaan...
Ow wen, leuk he kadotjes krijgen... Ik ben over een maand jarig. Vind het altijd en feest. Gefeliciteerd met je verjaardag. Wat raar dat dat niet goed geregeld is zeg met je vriend. Zit je nu weer met de gebakken peren... Hier lekker prakkie op. Zit nu veeeeel te vol. Lekker uitbuiken op de bank.
ja heel leuk! Soms krijg je dan envelopjes, maar dit keer allemaal echte cadeautjes... vind ik veel persoonlijker! hoop dat het allemaal binnenkort geregeld is en ons meisje gewoon Nederlandse wordt pfff Mijn vriend is nu ff een filmpje halen, 1 stel vrienden komt zo nog en ploffen lekker op de bank... heb m'n joggingbroek al aan! gooi 's een magnum mijn kant op!
Gefeliciteerd Wen met je verjaardag, fijn dat je van die leuke cadeaus hebt gehad. En je hebt het zeker getroffen met het weer! Liefs
wij hebben onze eerste babykleren gekocht... wel pas voor het voorjaar, want maatje 62 , dus ze moet nog ff wachten... heb er een foto van in m'n album gezet... hoort ook een maillotje bij vond het zo schattig, kon het niet laten hangen...
Ariel, GEFELICITEERD, superleuk, wat een lieve manier om je zo te vragen. Vivian, goed dat jullie een keuze hebben gemaakt, tuurlijk twijfel je, dat is heel normaal. Als je een andere keuze had gemaakt zou je denk ik ook twijfelen aan vanalles. Goed dat jullie samen tot een keuze zijn gekomen. komt goed meid! Ik duik snel mijn bed in, mega keelpijn en mijn stem doet het niet meer (wel lekker rustig voor mijn vriend, haha) Trusten en tot morgen liefs Anette
Ohw das niet fijn die keelpijn en van je stem! Hoop voor je dat het alleen door vermoeidheid komt en dat het morgen weer weg is! Beterschap!