Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen meiden..

Hier vandaag maar eens even lekker een rustig daggie...
    Ik moet nog een verslag schrijven dus ga daar maar eens even mee bezig...

Fijne dag allemaal vandaag...

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Goedemorgen

Ben maar opgestaan, slecht geslapen door mijn keel, grrr straks maar in de zon zitten, doet altijd goed zeggen ze..

Ariel, wat bedoel je met gedoe met erkenning? je moet gewoon even naar het gemeentehuis en daar een handtekening zetten. Kostte ons 10 euro en een kwartiertje later sta je weer buiten.
    Trouwen lost alles op natuurlijk en is hardstikke leuk. Wij moeten straks ook nog iets regelen maar ja wij willen ook niet gaan trouwen.

Gisteren hebben we een leuk dekentje gekocht voor in het bedje, ben er helemaal weg van.
    En we moeten nog zoveel spullen kopen.

Liefs Anette

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Bij ons kostte de erkenning helemaal niets hoor...!
    En inderdaad het was bij ons zo geregeld..maar dat komt misschien ook omdat mijn vriend geen twee nationaliteiten heeft..!

4. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    Zo lekker geslapen, zo nog even terug, mijn mannetje ligt ook nog!
    Vervelend Anette die keelpijn, honing in je thee!
    Missn succes met je verslag!
    Ik hou ook weer rust verder!
    Liefs

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogguh allemaal *gaap*.

Ik werd wakker geblaft door mijn reu die op de loopse teef wil. Mja, dat magtie niet. Hoe lang zijn ze eigenlijk dekrijp? Dit is namelijk de eerste dag dat ze ook echt de reu lijkt toe te laten :( .

Het eten was zaaaaaaaaaalig en erg gezellig. Ik heb wel heel de nacht last gehad van de knoflook en de hoeveelheid eten in mijn maag. Maar ja, het was het wel waard.

Ariel, van harte met je voorgenomen huwelijk, leuk zeg en romantisch gevraagd ook. Bij ons ging dat heeeeel anders :) . We hadden bij vrienden gezien dat het wat gedoe was met erkennen enzo en die zijn toch maar getrouwd. Wij waren toen net gaan proberen zwanger te worden en wilden het gedoe voor zijn. We lagen op bed en zeiden tegen elkaar: is wel handiger he, om te trouwen. Ja, inderdaad. Maar doen dan? Ja, is goed joh :) . En zo ist gekomen :) .

Vivian, knap dat je deze beslissing hebt genomen en dat jullie er samen achter staan. Ik zou ook de gyn deze week bellen en je vragen stellen. 1 advies, maak een lijstje. Ook met al je andere vragen, incl. de eventuele doomscenario's. Wij hebben het toen ook gedaan (kregen een afspraak tussendoor) en het heeft ons duidelijkheid maar ook meer rust gegeven. Gewoon doen meis, ze zitten er voor hoor!

Zo, vandaag eens een rustige dag houden. Manlief mag gras maaien en ik zal de keuken opruimen en schoonmaken (rotkatten gaan er steeds op als we niet kijken). Daarna boven een kast uitmesten en meteen kleren uitzoeken die ik toch nooit meer draag. Ik zou dat van de week met mijn ma doen maar besefte me nog net op tijd dat daar wat 'attributen' in verstopt lagen :oops: . Toch lullig als je de kast leegtrekt en er komen wat speeltjes uitrollen :)

6. 40plusmama

Aj Anette, rustigjes aan doen. Lekker thee met honing nemen en veel water drinken. Ik hoop dat je snel opknapt, beterschap!

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @twins en dees heb helaas geen tijd om heel veel vragen te stellen over de punctie heb er natuurlijk wel al serie gesteld maar de punctie moet deze week dat mocht er iets uitkomen we nog een optie zouden hebben om het eventueel weg te laten halen en dat mag maar tot 24 weken in nederland natuurlijk gaan we daar niet vanuit maarja op zon moment hou je overal rekening mee he. Dus maandag moet ik direct bellen voor een afspraak en dan ergens volgende week de punctie

Zijn er hier nog meiden die een punctie gehad hebben? Zou graag weten hoe dat voelt namelijk misschien dat dat ook al wat zenuwen weghaalt en ik denk dat iemand die het ervaren heeft het beter kan vertellen dan een arts

@mamanorah en annette was zeker geen makelijke beslissing maar ik merk wel dat we nu beiden beetje rust hebben en we gaan er vanuit dat alles goed is mar uitsluitsel krijgen is niet weg nu

Sorry meiden voor het ego berichtje hoor kan gewoon aan niets anders denken dit weekend

8. Niet meer actief

mogge dames, sorry heb een paar daagjes niet mee gelezen...

wou daarom alleen ff goedemorgen zeggen ;)

9. 40plusmama

Vivian, je hebt nog een paar dagen de tijd dus om een lijstje te maken ;) . Begin er vandaag aan en bel morgen! Ik zou het in ieder geval zeker doen. Met een hoop vragen en onduidelijkheid aan die punctie beginnen lijkt me niet lekker.

10. 40plusmama

Mogguh Tantepino ;)

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen TantePino...;)

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
  13. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik had net een heel verhaal geschreven maar toen ik op verzend klikte was het foetsie. :evil:

@Anette, doe het rustig aan vandaag met die keelpijn.

@MissN, veel succes met jer verslag!

@Dees, ja dat soort dingen kun je beter zelf opruimen...

@Vivian, volgens mij heeft van de feb mama's Miran een vruchtwaterpunctie gehad. En er is bij Onderzoeken en echo's pas ook een onderwerp over gestart.

Wij hebben bij de erkenning van Norah ook problemen gehad. Mijn man's tweede voornaam stond als achternaam in het GBA. En dus zou ons kindje opeens ook een dubbele achternaam krijgen. Toen was het aan ons om met papieren te komen om te bewijzen dat die voornaam een voornaam was. En tja Afrikaanse papieren zijn niet zo duidelijk als de onze. Maar uiteindelijk is het gelukt. En nu is er geen probleem meer want we zijn ondertussen getrouwd.

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ja erg lastig...

uhm, wat heb ik gekregen :) :) :

* pakket van Rituals
    * bon vd H&M
    * beeldje moeder & kind
    * fles zwangere-vrouwen-wijn (Amee)
    * weleda zwangerschapsolie en baby verzorgingspakket
    * doos met allerlei lavendel badproducten
    * boek 'Aanpakken!'
    * pyama (voor na de bevalling)
    * zilvere ring
    * bon van een woonwinkel
    * doos vol met baby & mom producten van Sabon (mijn favoriete winkel)
    * roze mutsje en sokjes
    * schilderijtjes voor op de baby/kinder kamer

en missschien ben ik nog iets vergeten...

zoals ik al zei: schandaaaaalig verwend!

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    @ Vivian; ik denk dat het logisch is dat jullie gaan twijfelen, het is ook niet niets. Maar ik ben het eens met de andere dames: stel vragen op en ga er met de gyn VOOR het onderzoek op in. Dan maar een dag later de punctie, maar goed voorgelicht zijn is enorm belangrijk. Dat geeft misschien ook wat meer rust. Het lijkt me toch dat jullie ook snel bij een gyn terecht kunnen, dit gaat voor....
    Heel erg veel sterkte!

Pffff, ik moet echt even ontwaken. Ik zit een half-comateuze toestand op de bank. Eerst maar eens ontbijten (ik heb nog muffins over van gister.... :) ).

Nog leuke plannen voor vandaag?

Xx

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    haha... hier kost de erkenning ook niets. We stonden alleen met onze mond vol tanden door die dubbele nationaliteiten... mijn vriend heeft totaal geen band met Italie (kent z'n vader ook niet)... dus ons kindje is gewoon Nederlandse hoor :)

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo Wen, je bent goed verwend. Alsnog van harte gefeliciteerd!

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    thanks!

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh jammie muffins!

ik heb ook nog taart van gisteren... zat net al te overwegen of ik een stukje zou nemen... heb het nog kunnen weerstaan en ben voor de bruine boterhammen met ham gegaan ;)

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou met gedoe met erkenning bedoel ik meer dat als hij onze dochter heeft erkend dat daarmee niet alles ook in 1 keer is opgelost zeg maar. Dat het weinig moeite is en alleen een handtekening dat wist ik wel. En trouwen is zowiezo leuk!

Ik moet ook nog een leuk dekentje kopen, weet alleen niet waar heb namelijk nog helemaal geen leuke gezien.

Deel Deze Pagina