Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ baby4me.. leuke site! erg gaaf! Staan echt leuke gedichtjes op..

wat een rust hier vandaag!

2. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Mijn mannetje staat ook echt niet te springen..
    Maar goed heb gezegd dat ik echt voor schut zit als hij niet mee gaat.
    En ik denk dat het voor de mannen allemaal wat onwennig is om daar te zitten, maar goed bij de bevalling is hij misschien toch blij met de tips..

Ik vind 6 weken ook prima hoor, had alleen tot 4 weken willen proberen, wij hebben de dag voor kerst en met kerst vrij, dus dan had ik maar 1 dag gehoeven en de week daarna maar 2 dagen.
    Maar goed, beebje gaat voor alles!

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Baby4me, geen idee of ze op behang kunnen maar dat kan je misschien vragen via mail?

Zo, de kasten zijn uitgezocht boven. Er zijn 3 vuilniszakken :oops: kleding weg gegaan. De kringloop is blij met ons :) . Straks alles even in de container mikken en dan halen we meteen maar frietjes. Ik ben ondertussen te moe om nog te koken.

Mijn streven was om door te werken tot 6 weken voor de bevalling. Maar ja, dat ideaal heb ik maar laten varen na het gesprek met de gyn. Ik mag blij zijn als ik de 29 weken haal. En ergens weet ik ook wel dat het nu al aardig aan het op raken is maar ik wil toch nog een poosje proberen.

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ariel, tuurlijk is trouwen veel leuker ;) lekker genieten van de voorpret, de dag zelf en erna natuurlijk.

Ik stop ook 6 weken van tevoren, mijn vriend heeft dan ook nog 2 weken vrij dus dat vind ik wel lekker.

Groetjes

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Zo hey... die ene blonde vrouw had het wel ff moeilijk he?... wel mooi om te zien zo'n natuurlijk bevalling, weet ik een beetje wat mij/ons staat te verwachten :)

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    joehoe over de 500 berichten... mijlpaal! :)

en iemand had het over verlof... ik stop heel luxe al 8 weken vantevoren... eerst namelijk 2 weken kerstvakantie en dan m'n 6 weekjes verlof vooraf... goed geregeld toch? ;)

7. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Ik verwacht van de bevalling dat het gewoon veeel en veeeeeel erger is dan wat ik me kan voorstellen en wat ik op televisie zie, dan hoop ik dat het nog mee kan vallen. Ik zie er eigenlijk nu al tegenop om dat kleintje d'r uit te krijgen, vooral die pijn. Ben al niet zo'n held haha... dus ben benieuwd... Hij zal er toch op een of andere manier uit moeten he?

Net heb ik in de zon gezeten eventjes, ben nu best wel duizelig maar de baby reageerde wel leuk op het licht...

Wat vinden jullie van die reclame van Unox met Jan Vayne? Ik lig er telkens weer dubbel om... :D

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Onbegrijpelijk maar ik heb het zoooooo koudddddddd [​IMG]

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hier nog iemand die het heel koud heeft hoor dees...[​IMG]
    pfff.. lig al de hele tijd in het zonnetje op de bank...

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja.. vanavond even een nieuwe buikfoto hier plaatsen..hihi.. ben benieuwd of dat jullie verschil zien!! hihi..[​IMG] wij wel..!!

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    koud? wel gehad de afgelopen weken, maar vandaag is het juist zo lekker warm... zit dan ook vol in de zon in m'n tuintje :)

reclame met Jan Vayne... 1 keertje gezien nu, grappig inderdaad!

en de bevalling zal idd 100 keer erger zijn dan we nu kunnen voorspellen hihi... zo denk ik er nu ook over, kan het alleen maar meevallen. Moet zeggen dat ik er helemaal niet zo veel mee bezig ben hoor... het komt zoals het komt... en als miljoenen vrouwen het voor mij gedaan hebben, kan ik het heus ook wel! ;)

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh leuk, ben benieuwd!... zal straks eens kijken!

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hihi.. mannetje plaatst 'm straks als ie thuis is...
    alleen heb ik dus geen idee hoe laat dat is.. Maar dat laat ik hier wel weten!

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik houd het in de gaten... :)

Ik ben een beetje rusteloos vandaag, dan weer in de tuin, dan weer op de bank, achter internet, misschien even op bed liggen... pfff

Mijn vriend is gaan vissen hihi... schijnt nieuw tijdsverdrijf te zijn... hij belde net dat het super leuk is in het nieuwe park in ons dorp... eethuisje, allemaal mensen met de kinderen aan het spelen en vliegeren... hij wilde even laten weten dat ie ons volgende zomer daar al helemaal zag zitten op een kleedje met een picknickmand... vind wel schattig dat ie daar over nadenkt! :)

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Wat lief! :D

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ja, zie het ook al helemaal voor me... kan nu al niet wachten tot het zo ver is! :)

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    JOEHOE! M'n vriend is onderweg naar de Mac, eten halen! \:D/

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jammie.. daar heb ik ook wel zin in.. alleen is mijn mannetje nog steeds in rotterdam..hmm.. zal wel een boterham worden.. met...hmmm... Ik denk dat ik er lekker sate bij maak..
    Ja.. dat ga ik nu ff doen! ;)

19. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    Nog even wachten en dan is m'n vriendje thuis... gaan we lekker frituur eten... Ongezond maar mag 1x per week van mij :D.. heb d'r zin in.

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh wat heerlijk! wij hebben net mislukte lasagna gemaakt hihi... maar had zo'n honger dak het gewoon opgegeten heb... m'n vriend heeft broodje knakworst gemaakt :)

Deel Deze Pagina