Ik heb net een kliekje van gister gegeten en daarna nog wat chocolade pepernoten als toetje. Ik werk tot de kerst, want dan heb ik 6 weken verlof, terwijl ik er maar 4 hoef op te nemen. Zo heb ik meer weken na de bevalling over.....ideaal! Vanmiddag hebben we even in het zonnetje gewandeld. Het was lekker, maar helaas kreeg ik na een kwartier last van een harde buik. Jammer, maar het is niet anders. Xx
Goedenavond meiden! jullie hebben weer genoeg gekletst het weekend! Ben niet veel online geweest het weekend,mannetje was het weekend lekker vrij! dus lekker saampjes genoten! Gisteravond kon ik bijna niet lopen van de pijn zakte er gewoon door heen! en begint nu weer bah ik hoop dat de fysio de pijn kan verlichten! want wordt alleen maar erger! We zijn er saampjes over de Naam van ons meisje uit! echt leuk
Wij hebben ook frietjes gegeten, lekker. Straks nog 2 mandarijntjes als toetje voor de vitamientjes. Meiden, fijne avond alvast en tot morgen maar weer.
Ook ik laat nog even een berichtje achter. Druk weekend gehad. Alvast mijn verjaardag gevierd (ben volgende week zaterdag pas jarig). Straks komen mijn schoonzus en zwager nog even om een spelletje Catan te spelen En dan lekker mijn bedje in! Ik ga deze week toch maar na lang twijfelen een logder wikkeldoek kopen. Lijkt me toch wel makkelijk. Zijn alleen vrij prijzig, dus ik hoop dat ik er wel plezier van heb Fijne avond allemaal!
goedenavond meiden hier lekker in het zonnetje gezeten en lekker stuk gewandeld in het bos met mijn vriend jeetje wat doet dat goed zeg Wat de vragen aan de gyn betreft op zicht is het voor ons wel duidelijk we hadden een hele fijne folder meegekregen waarin heel duidelijk stond wat er gedaan word waar ik gewoon heel erg tegenop zie is het feit dat die naald mijn buik in gaat daar wil ik eerlijk gezegd ook geen vragen over stellen want dan ga ik alleen nog maar meer piekeren ik ken mezelf helaas veels te goed @baby4me niet erg hoor dat je dat vraagt ik wist het zelf eerst ook niet, een ventrikel is een van de hoofdholtes achter in het hoofdje normaal gezien zitten die tussen de 7-8 mm de rechter ventrikel is bij ons kereltje goed maar de linker zit op 9,7mm en dat noemen ze een minimale vergroting ik vind het groot klinken maar goed Nou meiden ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad ik kom jullie morgen vertellen wanneer ik voor de punctie moet pfff ben blij als ik dat eindelijk weet hoor
Hoi meiden, Hier ook een heel druk weekend gehad. Dus ook geen tijd om weet ik hoeveel bladzijdes te lezen en om daarop dus te kunnen reageren. Alvast sorry als ik daardoor iets mis maar het zijn me echt te veel bladzijdes. Verder heb ik enorm veel last van mijn bekken en ik ben blij als ik morgen weer op de fysiotafel lig. Vandaag voor het eerst de baby ZIEN schoppen Nou ik ga Gooische vrouwen kijken en dan lekker vroeg naar bed Liefs Angel
He meiden, Mooi buikje Sizzel! We zijn vanavond heerlijk naar de mac geweest. Had ik zo'n zin in! Liefs
Hallo! ik ben ook weer thuis! Ariel: Gefelicteerd met je aanzoek!! Heel romantisch!! Sizzel: Ik zie het verschil, hoor! Mooi! Vivian: Je hoeft echt geen sorry te zeggen als je over je zorgen schrijft! We snappen heel goed dat het ontzettend moeilijk voor je moet zijn! Lekker van je afschrijven, hoor! We denken allemaal aan je! Dees: Ons "huwelijksaanzoek" ging precies zo, maar dan ivm Marc's bedrijf! haha Heb een fijn weekend bij mijn schoonouders gehad! Altijd als ik daar ben, wil ik niet meer weg. Kan ook echt heimwee hebben een paar dagen erna! En dat terwijl het niet mijn geboortestad is en niet mijn familie, maar die van Marc! Raar ben ik af en toe!
Ik ga ff expeditie robinson afkijken en slapen... slaap lekker voor straks meiden & weer succes met de werkweek! x
Mooi buikje hoor Sizzel! Hij is echt wel groter dan de vorige foto. Morgen naar de vk...Even weer m'n apk halen voor de komende maand Welterusten allemaal.
mooie buik sizzel en lieke, ik zie bij jullie allebei duidelijk verschil. Leuk. Ik heb een paar dagen terug trouwens een nieuwe erin gezet. (voor de nieuwsgierigen onder jullie) Meiden ik ben op van de zenuwen... Nog 12 uur.... Dan is het zover. Pffft word er echt gek van hoor. Ben zoooo bang... Nu weer dat verhaal van Vivian... Doet me ook geen goed om dat allemaal te lezen. Ik ga snel slapen, en hopen dat het snel morgen is. Truste allemaal...
Goedemorgen meiden...! Ik heb lekker geslapen vannacht..maar ben nog steeds zo moe...me bedje was zo lekker warm... Maar goed...het werk gaat gewoon door he.. Fijne dag allemaal... Knuffie...
Boney en Anieteke succes vandaag met jullie 20 weken echo... Watervrouw veel plezie bij je 3d echo.. MamaNorah en AngelinaZ succes bij de verloskundige...
Ook van mij Jeetje Sizzel en Lieke, jullie hebben een groeispurt gehad met de buikjes, mooi hoor! Ik heb weer een rotnacht gehad. 2 piepende honden en een buurhond die liep te blaffen. Ik zal blij zijn als Haja niet meer loops is want uitslapen lukt zo niet . Vanmiddag weer fysio en dat is hard nodig. Mijn bekken doet weer behoorlijk pijn. Ook wel een beetje mijn eigen schuld want ik heb gisteren gewoon teveel gedaan. Ik hoop wel dat er, na deze vrije week, wat verbetering in komt anders ben ik bang dat het werk af is gelopen
Goedemorgen dames, Heb een heerlijk weekend achter de rug, wel vermoeiend, maar het was weer eens wat anders dan bankhangen haha. Vrijdag natuurlijk mooie echo gehad! Helemaal gelukkig nu! Zaterdag zijn we even de stad in geweest om voor mij en de baby te shoppen! Babykleertjes, schoentjes en andere babybenodigdheden gekocht! En voor mij hebben we een truitje en vest gekocht bij H&M. En zondag hebben we de babykamer gekocht! Samen met mijn ouders zijn we wezen kijken en hij ziet er nog perfect uit, alleen de knopjes moeten opnieuw met goud geverfd worden, maar verder is ie nog als nieuw. Dus we zullen em dit weekend of weekend erop ophalen! En daarna zijn we nog, onverwachts, naar Beverwijk geweest! Sinds lange tijd dat we er weer even uit zijn geweest, maar was heerlijk, ondanks mijn pijnlijke voeten! Heb er weinig gekocht, maar wel een lief rompertje met daarop de tekst; Ik ben papa's kanjer! Ik voel me nu zo gelukkig en blij! Zo en nu ga ik even bijlezen en reageren!
Ook namens mij! Goedemorgen meiden! @Lieke mooie buikfoto's meis! Ik zal zo ook even nieuwe plaatsen! Zometeen ook even de vk bellen. Het gaat een stuk beter met mij en vragen wat ik kan doen na de anderhalve week rust! Verder vandaag weer rustig aan hier. Liefs bd
Goedemorgen Als eerste wil ik bonye en de rest van de meiden die vandaag echo hebben heel veel sucses wensen! Nou ik ben al hele tijd aan het bellen voor die afspraak maar krijg hele tijd bezet toon dat schiet op zeg wil er zo snel mogelijk vanaf heb gelukkig tot 1 uur vrij en dan werken tot 19 uur beetje afleiding dat vind ik wel fijn