Ik wens jullie ook veel succes en plezier! Vandaag is mijn herfstvakantie begonnen.....heerlijk. Ik hoef deze week niet te werken,dat was ook wel nodig. Nu maar eens gaan bedenken wat ik allemaal ga doen vandaag. Xx
Dank je wel! Ik moet helaas pas om 5 uur vanmiddag...wachten wachten en dan gaat de tijd zoooo langzaam... Ik heb de laatste dagen niets geen beweging gevoeld meer, dus ik vind het ook wel weer spannend hoor!
Goedemorgen allemaal! tjonge, jonge... lekker die rugpijn die doorstroomt naar je billen hihi... dat was me het nachtje wel Vivian: ik hoop dat je snel de vk te pakken krijgt! Boney & Anieteke: succes en veel plezier bij jullie 20wk echo! Lieke: zooow! jouw buik zit echt middenin een groeispurt, mooi hoor!
Meiden, fijne dag vandaag, ik kom straks zeker nog even buurten! @Vivian, ik hoop dat je ze snel te pakken hebt en antwoord krijgt op al je vragen! Liefs bd
Nou meiden as woensdag is het dan zover ben nu wel opgelucht dat ik eindelijk afspraak heb staan hoor de rest laat ik wel over me heen komen en ga niet denken aan die naald
Naalden zijn altijd brrrr maar in je buik, dubbel brrrrr. Heel veel sterkte voor woensdag alvast. Sooo Bigdream, lekker toetertje al hoor Gaat net om 8.45 de telefoon (geen tijd om te bellen vind ik, manlief sliep nog ) was het een vriedin/kennis van me. Dat is zo'n verschrikkelijk warhoofd. Ik ga er 30 oktober heen, heeft ze ook opgeschreven, vraagt ze, kwam je nou morgen? Neeheeee dooske, de 30ste pas. Stond gewoon op haar kalender dus
hahaha... das wel echt een warhoofd! Zegt een vriendin van mij van de week... ik kan zaterdag niet op je verjaardagsfeestje komen hoor... maar gelukkig ben je 8 november pas echt jarig, dus voor die tijd kom ik wel ff langs... NEE, ik ben 8 OKTOBER jarig... dat was vorige week!