@Ariel; Gefeliciteerd meid! Wat ontzettend leuk dat je gaat trouwen! Weet je al wanneer? @Vivian; Wat sta jij voor een moeilijke keuze zeg! Ik zou zeggen; laat je goed informeren en weeg dan af wat je gaat doen. Een punctie brengt natuurlijk de nodige risico's met zich mee, maar kan misschien ook onzekerheid wegnemen! Veel sterkte meid! @Sizzel, Lieke & bigdream; Wat een mooie buiken hebben jullie! Ze zijn duidelijk gegroeid @Boney & Anieteke; Veel plezier bij jullie echo! @Dees68; Heb meer een vraagje voor je moeder, kan je moeder aan de hand van een voorbeeld een goud kroontje borduren op lakentje? Ik wil hier eventueel wel wat extra voor betalen!
Naatje, ik kan het vragen maar ik weet dat ze er veel werk aan heeft om een ontwerp te maken. Hou er rekening mee dat ze het niet doet. Ik pb mijn mailadres even, stuur dan het plaatje maar. Ik stuur het dan weer door naar haar en dan hoor je het wel. Misschien heeft ze wel al een voorbeeld van een kroontje
Dees jazeker ik ben ook al geen fan van naalden dus ogen dicht en toemaar he maar goed dat mijn vriend er de hele tijd bij mag zijn en je krijgt tijdens de ingreep een echo dus ons manneke zal ook voor wat afleiding zorgen das wel fijn, ik heb ons kereltje nu al zoveel gezien hij is echt een supergroot deel van mijn leven
dees das wel fijn he meid kun je toch langzaam voor jezelf dingetjes regelen weet dat het erg moeilijk is hoor meid en denk eraan wij zijn er altijd voor je
Ik kan nu helaas nog geen voorbeeld sturen, moet de meubels nog ophalen. Aan de hand daarvan maak ik het voorbeeld. Zodra ik em heb, zal ik em je mailen! Ik hoop zo dat je moeder het kan! Ik las trouwens je verhaal over je schoonouders! Wat een lieve mensen zijn dat zeg, NOT dus! Het valt toch niet te begrijpen dat ze daar zo moeilijk over moeten doen! Je gaat al door een moeilijke tijd, en dan gaan zij ook nog zo moeilijk doen, niet normaal!
Echo's zijn altijd leuk . Ik heb elke week een echo maar die is alleen om te controleren of de hartjes kloppen. Zo om de zoveel weken heb ik een echo op de afdeling prenatale diagnostiek en daar zijn de echo's veel duidelijker. Dan zie je tenminste ook wat. Bij de gyns staan waardeloze echo-apparaten, daar zie je bijna niks op alleen korrelig beeld. Ze klagen er zelf ook altijd over.
Oké Naatje, dan zie ik het vanzelf komen. Wel leuk joh, dat kamertje! Ja, schoonouders. We hebben nooit echt een goede band/verstandhouding gehad maar de laatste paar jaar is het hopeloos. Ze moet ook elke keer een rotopmerking maken over mij of over Olaf. En waarom, geen idee. We zijn er nog niet uit of ze het bewust doet of dat ze het gewoon niet in de gaten heeft. Ik ga zo eens lekker in een warm bad liggen want ik heb het weer eens koud. Eerst Haja weer in de bench mikken anders hebben we straks puppies
inderdaad dees de echos in het ziekenhuis zijn gewoon perfect en je gelooft het of niet maar die in het academisch ziekenhuis zijn nog mooier niet te geloven hoor ik keek vrijdag mijn ogen uit zo mooi ons kereltje daar kan ik echt niet genoeg van krijgen alleen daarvoor wil ik wel iedere 2 weken naar maastricht rijden maar het allerliefst heb ik natuurlijk dat ze gewoon zeggen dat ons kereltje gewoon gezond is
Vivian wat fijn dat je woensdag al terecht kan! Ik kan me voorstellen dat je blij bent als het achter de rug is! Hoe lang moeten jullie op de uitslag wachten? Liefs
normaal moet je 2 tot 3 weken wachten maar ik krijg na 1 week al een spoeduitslag omdat ik dan al 24 weken zwanger ben en das de laatste week dat je evt een zwangerschap zou kunnen afbreken niet dat we daar van uitgaan maar er word wel rekening mee gehouden anders heeft de hele punctie geen zin maar nogmaal ik ga ervanuit dat alles goed is met mijn kereltje
Oh meis ik ga zo ontzettend hard voor je duimen. Wat zal het heerlijk zijn voor jullie om dit hoodstuk goed af te kunnen sluiten! Liefs
dankjewel bigdream het zal zeker heerlijk zijn als we dit goed af kunnen sluiten en als de uitslag van punctie goed is hebben we zeker al wat rust
Meiden, ik ga weg, ben heeeeeeeel zenuwachtig en heb nauwelijks geslapen. Ik laat jullie weten hoe het was. Ga daarna nog ff shoppen (als het goed is). Tot snel
goeie morgen meiden, er is weer veel geschreven dus ik heb ook niet echt alles terug gelezen. sinds vrijdagavond voelen we ons ukkie heel erg goed we kunnen zelf soms het hoofdje of kontje voelen. ook komt de kleine ukkie sinds vrijdag avond in onze hand liggen echt super! vanmiddag nog ff een mandje was wegstrijken en nog ff dwijlen en dan heb ik mijn taken alweer gedaan voor vandaag.