jeetje meiden wat zijn jullie toch allemaal ontzettend lief hier dankjewel dat doet een mens toch heel goed hoor! Boney heel veel sucses meid en je weet wat ik vanmorgen zei he alles gaat goed Nou meiden ik ga nog even de badkamer poetsen moet straks weer gaan werken maar kom nog even kijken voor ik ga
meiden met een echo vandaag: veel succes en plezier vivian: fijn dat je al zo snel terecht kunt en dat ze je ook een spoeduitslag kunnen geven! We gaan er vanuit dat alles goed is natuurlijk, maar dan zit je niet zo lang in de zenuwen! Heb zo om half 1 m'n "spoedconsult" bij de bedrijfarts! Ben benieuwd!
Dank je! Het ligt hier gelukkig 2 straten vandaan, dus ik hoef niet ver. Ben wel erg benieuwd of ze nu iets anders zeggen. Mijn vader had toevallig met iemand gesproken die verpleegster is, en die vond het absurd dat ik niet mnder mocht werken, want ze kende heel wat vrouwen die een leven lang nog last hebben gehouden van de bi! Maar goed even afwachten! ga me maar een klaarmaken!
Spoedconsult? Vertel! Ik heb vrijdag ook gesprek met de bedrijfarts, op aanraden van mijn leidinggevenden. Slaat nergens op, het gaat om hooguit 2 uurtjes in de week wat ik gewoon niet trek i.v.m. rugpijn en moeheid. Zij moeten er gelijk een big deal van maken! Zij beweren dat dit ten koste gaat van mijn eigen uren, nou echt niet dus! Heb het even helemaal gehad met ze!
Toen ik aangaf dat ik erg moe was en last had van mijn rug, zeiden ze; Nu al? Duidelijk dus dat ze geen idee hebben van wat een zwangerschap inhoud! Ik barste op een gegeven moment in huilen uit en vroegen ze doodleuk waarom ik begon te huilen. Toen zei ik ook; Jullie zijn nooit zwanger geweest, jullie weten helemaal niet wat hormonen met je doen!
nou ja zeg wat een domme opmerkingen. sommige mensen die doen alsof ze alles van een zwangerschap af weten terwijl iedere zwangerschap anders is en je moet het zelf meegemaakt hebben wil je weten hoe het voelt.
Ja precies, en dat op een dag dat je al zenuwachtig bent voor 20 weken echo! @Kikkert; Moeheid komt juist voor in het begin van de zwangerschap, maarja dat weten hun natuurlijk niet. Ik hoorde jou laatst iets zeggen dat het bij 24 weken weg moet zijn de moeheid?
@deborah heel veel sucses meid hoop dat dit wat baat @naatje jeetje wat een kut reactie maar helaas krijg je zon reactie vaker van mensen die nog nooit zwanger zijn geweest die snappen het gewoon niet Nou meiden ik ga me klaar maken en dan werken tot vanavond
ja je moet eigenlijk juist meer energie hebben na de 20 weken. bij mij is dat nog steeds niet het geval dit komt omdat mijn hb nog iets aan de lage kant is ik merk wel dat het iets beter begint te gaan (door de ijzertabeltjes)