Boney en Anieteke, veel succes en plezier bij de echo's! Vivian, fijn dat de afspraak er staat, en dat de uitslag snel komt. Debora, veel succes bij je spoedconsult. Ja sommige mensen weten gewoon niet hoe het is om zwanger te zijn, en vooral niet hoe moe je je kan voelen en hoeveel pijn je kunt hebben. De meeste mensen hebben zoiets van: nou kom op niet aanstellen hoor! Maar je weet zelf het beste hoe je je voelt. Je lichaam geeft het gewoon aan. Ik ben ook nog steeds zo moe, zooooooo moe. Ik trek het ook niet, terwijl daar geen lichamelijke reden voor is. Maar blijkbaar heb ik gewoon rust nodig om dit kindje te laten groeien. De vk zei vanmorgen ook dat ik er gewoon aan toe moest geven. Dan maar rustig aan doen, zwanger zijn is al "arbeid" genoeg. Ik ga dus ook half de ziektewet in, alleen vanwege de vermoeidheid. (De rest van de controles was allemaal weer prima: gewicht, bloeddruk, groei van de baarmoeder....) Ik ga even slapen, dus tot later.
Meiden, ik ben er weer! Alles was goed! Joepie! Ben heeeeel erg blij, en kan alleen maar glimlachen... Ons kindje was zo mooi! Het had de hik. Alles goed kunnen zien. We hebben een video band + 2 foto's mee gekregen. Ga nu ff bijlezen. Tot straks.
@ Boney: gefeliciteerd dat het goed gaat! weten jullie ook wat het wordt of wilden jullie dat niet weten? Zet je wel snel de fototjes in je album?
Bigdream, mooie buik! Vivian, fijn dat je woe al terecht kan. Hoef je er niet zo heel lang tegenaan te hikken. Ook fijn dat jullie zo snel de uitslag krijgen.
Ik zal fe foto's morgen of zo ff scannen. Ze zijn niet heel mooi, Ze kreeg niet zo goed beeld van de zijkant van het gezichtje. Dus De foto's zijn niet zo mooi. De film daarintegen is geweldig. Is maar 5 minuten, maar ze liet alles heel goed zien. Alleen jammer dat het zo'n eng mens is. Gatver. Dit was de 5e echo nu, en we blijven haar raar vinden. Ze verteld wel veel, en geeft ook antwoord op vragen, maar ze is gewoon niet zo vriendelijk. Gelukkig hoeven we daar niet meer heen! En nee, we weten niet wat het wordt. Bewust niet. Is op de videoband ook niet te zien. Vind het wel leuk een verrassing!
Ben trouwens niet meer wezen shoppen, ik wilde graag naar huis, en m'n vriend moest gelijk weer terug naar z'n werk. Zit nu lekker aan een stukje echt amandel marsepijn van de bakker... Vanmorgen gehaald. Heeel duur, maar zoooo lekker.... Anieteke, jij ook heel veel plezier vanmiddag. Ga er van genieten, het is als het goed is de laatste keer dat je je kindje zo ziet. Liefs Boney
Dank je wel! Fijn dat alles goed was met je kindje! Wij krijgen helaas alleen foto's mee, geen video of dvd apparatuur aanwezig Maar ik ben allang blij als bij ons ook alles in orde is! liefs!
Meiden, ik ben ff weg. Ga ff leuten bij m'n moeder. En natuurlijk gaat de videoband mee... Doei doei, fijne middag allemaal.
Nou kom ik bij de bedrijfsarts aan, zegt de vrouw van de receptie: Die mevrouw komt alleen op dinsdag in Maastricht, de rest van de week is ze in Heerlen. Dus ik laat haar mijn brief zien, waarin toch echt maastricht stond... Oeps administratief foutje! Kan gebeuren natuurlijk... Maar heb even gebeld en kan gelukkig morgen al terecht. Was even bang dat het dan pas volgende week dinsdag kon, of dat ik naar Heerlen zou moeten. Wij hebben geen auto ofzo, en ik zag het niet zitten om met de trein en bus te moeten... Begin nu dus ook echt last buiten m'n werk te krijgen, van de b.i. Kan nauwelijks even naar de supermarkt lopen, of bv de was uit de machine pakken He naatje: Wat raar zeg dat ze zo doen op je werk! Mijn baas is redelijk begrijpend, gelukkig. En als je naar de bedrijfsarts gaat en je moet minder gaan werken, krijgt je baas het vergoed, dus ze moeten niet zeuren hoor! En ze weten idd niet hoe het is om zich zo te voelen. Maar ze snappen het gewoon niet. Ik denk dan echt bij mezelf: denk je dat ik het leuk vind om me zo te voelen? Had ook liever fluitend door m'n zwangerschap gewandeld! Daar kies je toch niet voor! Maar ach.... Merk wel dat het vooral mannen zijn die het echt niet willen snappen! Boney: Super dat je zo'n goede echo hebt gehad! En leuk dat je het op band hebt! Altijd leuk voor later! mamanorah: slaap ze!
Hoi, @Boney: fijn dat alles goed is. Geniet er maar lekker van! @Anieteke: veel plezier bij de echo. Laat je even weten hoe het was? @ Debora: wat vervelend dat je zoveel last hebt....doe maar rustig aan. Ik heb net de vk gebeld, aangezien ik de laatste dagen af en toe vocht verlies (doorzichtig). Zij dacht dat het afscheiding was, dit veranderd nl. van substantie in dit stadium van de zwangerschap. Ik moet het deze week in de gaten houden en als het blijft doordruppelen gedurende de hele dag, dan moet ik even langskomen. Verder hang ik lekker op de bank en ben de mail aan het wegwerken. Heerlijk vakantie met dit weer.... Xx
heyhey dames zo.. ben ik ook weer even.. heb veel gelezen maar ben het meeste al weer kwijt.. sorry! Heb wel verschillende buikjes voorbij zien komen! leuk! En boney had een hele mooie echo meen ik.. of niet..? SUPER! Verder... euh.. suus.. goed in de gaten houden hoor! Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen hoor! daar zijn ze voor! En iedereen met een echo of die naar de vk moet vandaag! Hoop dat het super is geweest! Net broodjes gehaald voor morgen. Wij gaan een dagje naar burgers zoo in Arnhem! eens kijken hoe dat gaat! hihi... Heb al tegen manlief gezegd dat we regelmatig zullen moeten gaan zitten! Hij vond het natuurlijk allemaal prima! En verder.. ik ben doodmoe.. wilde naar fitness gaan, maar kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen.. ben zoooooo moe! ennuh.. dat was het volgens mij wel weer!
Nou dames, wat schrijven jullie toch veel. Ik kan het echt niet bij houden. Zoals jullie wel gemerkt hebben, ben ik niet zo vaak meer hier te vinden. Ik heb het op het moment ff heel moeilijk en zit over bepaalde dingen in de knoop. En vooral op het werkgebied en de gevolgen daarvan. Ik kom zo nu en dan toch wel kijken, maar reageer niet zo veel! Ik kan het simpelweg niet opbrengen. (sta voor mijn gevoel op het punt van instorten) Met de beeb gaat alles nog steeds goed. En voel sinds het weekend ons meisje heel duidelijk! En ze is vandaag wel erg druk.. haha Ik wil de dames die komende week nog naar de vk moeten of echo's krijgen nog heel veel plezier wensen!
Hey Dotje Fijn dat je even laat weten hoe het gaat! neem rustig de tijd voor jezelf hoor! Het is geen verplichting hier te zijn! Super dat alles zo goed gaat met jullie meisje! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en dat je een oplossing mag vinden voor alles waar je nu tegenaan loopt! Als je je ei kwijt wil weet je dat wij er voor je zijn! Kus Sizzel
wat heerlijk Boney, gefeliciteerd! is het bij jullie een verassing wat het geslacht is? (hoezo ik ben nieuwsgierig hihi)
Ik weet dat jullie er zijn, dus vandaar ook ff een update van mij.. Ik heb momenten dat ik ineens in een huilen uitbarst en er niets meer tegen te doen is en het andere moment lijkt er geen vuiltje aan de lucht te zijn. Tjah.. de mooie stemmingswisselingen.. Vriendlief weet ook al niet meer wat ie met me aan moet.. Hij wil me wel helpen, maar kan het ook weer niet. Omdat hij niet in dezelfde situatie zit. Hij wordt er in principe wel bij betrokken, maar van een andere kant.. Alles is zo dubbel.. Maar probeer sowieso van mijn meisje te genieten.. en het komt wel goed met me hoor! Heb het gewoon ff met alles gehad..! Liefs Dotje.. @ Sizzel.. voel je je beebje al of nog niet?
@ Dotje.. wat vervelend meid.. ja.. en dan helpen die hormonen ook niet echt mee.. Wel fijn dat je je meisje goed kunt voelen.. Daar kun je zo veel kracht uit putten. Ik voel de kleine nu ook echt goed hoor! Wordt elke dag weer een beetje duidelijk! Manlief voelt het nu ook, dat maakt het nog specialer!
Ik zal sowieso door moeten gaan.. Heb wel een mensje in mijn buik zitten waar wij straks voor moeten zorgen! Gelukkig voel jij je beeb ook al.. Weet nog dat wij dat niet voelde net zoals Mamanorah/Ariel en andere dames die ik vergeten ben.. Maakt wel een hele hoop goed!
Dotje: Knuffel van mij! Hopelijk gaat het over een tijdje weer beter! En als je straks bevallen bent is het ook makkelijker om wat te gaan veranderen qua werk enzo... Je kleine meid sleept je er wel door heen!