Nu een duidelijkere streep op mijn test! Het lijkt wel of ik het pas echt durf te geloven... Hebben jullie ook meerdere testen gedaan? Ik heb nu een apothekers test genomen (kruidvat was nog dicht, stond ik daar hahahaha, ging pas om 12 uur open vandaag) Ik ben ook de hele dag door naar, zeker als mijn maag leeg raakt. Ik heb maar van die hele kleine crackertjes gekocht en daar steeds wat van tussendoor nemen. Hielp ook bij mijn eerste zwangerschap, dus ik hoop nu ook. Hebben jullie trouwens gelijk na een goede positieve test de VK gebeld of de huisarts? Ik ben pas 4 weken...
Lieve Vivian, Wat balen meis! Maar lieverd, wat is er precies niet goed? Moet je voor uitdroging naar het ziekenhuis? Dat is natuurlijk helemaal niet fijn, maar misschien wel even het beste? Ik ken een aantal mensen die dat hebben gehad en die een paar dagen in het ziekenhuis aan het infuus hebben gelegen en daar echt heel erg van zijn opgeknapt! Als je naar het ziekenhuis moet is dat het beste voor jou en voor je kindje en gaan ze daar heel goed voor je zorgen! Het komt allemaal goed hoor! Heel veel sterkte! We denken aan je. Liefs Amma
@anetieke ik heb direct afspraak gemaakt met ha en daarna de vk gebeld vond het wel fijn om alles zo snel geregeld te hebben
Welkom Anetieke! Gewoon doen wat jij het fijnste vind, als je ha al wil bellen of de vk , dan kan dat gewoon. Gefeliciteerd Amma (die ook meerdere testen heeft gedaan )
@amma ja weet zelf niet precies de assistente had het over itonen ofzoiets is voor mij natuurlijk hocus pocus wacht nu even het telefoontje af
@Vivian, altijd handig als ze in dat soort termen praten, hocus spokus inderdaad. Nou succes in ieder geval! @Joma, hoe was het bij de echo? Je bent er nu nog, of net geweest. Ben heel benieuwd. Ik ga nu naar de kapper, voel me heel misselijk dus ben benieuwd hoe lang ik het in die stoel uithou................. Liefs Amma
hey vivian wat balen zeg meid ik wens jou alle stekte en beterschap van de wereld ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen. ik moet zeggen met mij gaat het ook niet echt super ik ben ook al een hele week de heldag misselijk ook hoef dan ook net niet te spugen.maar vanmorgen dacht ik wel even ojee nu moet maar ik had zo'n honger dat ik nog misselijker werd dus met veel pijn en moeite een cracker naar binnen gedouwd pfff dat vald niet mee als je zo misselijk bent ik ben daar na weer lekker in slaap gevallen en lekker nog een paar uurtjes geslapen. hebben jullie meschien een techniek waar door de misselijkheid iets minder word?
oh lieve vivian... dat klinkt ook niet best zeg hopelijk voel jeje snel beter... laat je weten wat eruit is gekomen...ik leef echt met je mee weet hoe jeje voelt.. @JOMA weet je al iets ik hoop snel te horen dat je een prachtige echo heb gehad... nou dames ik ben al weer een paar uurtjes aan het werk en aan de ene kant bevalt dat wel weer omdat ik het idee nu heb dat alles weer een beetje verdergaat.. aan de andere kant wil ik gewoon gaa slapen... moet namelijk vanavond gewoon weer werken... knuf voor iedereen vooral eventjes voor vivian...
Hallo meiden, @Vivian, jeetje meid wat balen, maar denk net als amma dat het misschien wel het beste is, en dat je daar in ieder geval goed verzorgd wordt, er is dan geen beter plek, en vergeet niet....we denken allemaal aan je en we duimen dat je je snel weer beter gaat voelen. @anietke, welkom onder de februari mama's, ik heb meteen de VK gebeld, zonder tussenkomst van huisarts @baby4me: heb ook geen echte klachten van misselijkheid of moeheid hoor, wel gevoelige borsten BTW. Ik prijs mezelf maar gelukkig, alhoewel ik soms wel bang ben dat ik dan misschien een minder sterke hromoonspiegel heb om de zwangerschap vast te houden, maar of dat ook een gegronde angst is weet ik niet Alle meiden die zich moe en misselijk voelen....ik denk aan jullie en voel met jullie mee, echt rot hoor, gelukkig kunnen we hier al onze kwaaltjes en onzekerheden kwijt. @Joma: als je etrug bent van de echo, laat snel weten hoe het was, ben zo benieuwd, hoop dat alles helemaal perfecto was! Liefs Am
goedemiddag allemaal.. amsi dat gevoel heb ikook heel sterk ik hoop dat we er enorm naast zitten.... liefs wiesje
He Vivian, wat balen zeg. Ik denk dat ze het over Isotone had, dat je een infuuskrijgt op zout/suiker gehalte in je lijf aan te vullen. Meid ik ken ook iemand die hierna zich en stuk beter voelde. Sterkte!
Ik heb al snel nadat ik getest had de huisarts gebeld om te vragen hoe het verder ging. Daar op gesprek geweest en doorverwezen voor een echo voor termijn bepaling (ooo die is donderdag ik kan niet wachten!) en een afspraak bij de VK voor intake gemaakt maar dat duurt nog wel even. Ik heb ook wel een hoor @Dwazie, ben blij met zwanger zijn maar baal wel eens dat ik me er zo naar van voelen moet! Als het goed is is het met 12 weken een stuk minder... nog een ruime 4 weken... Goh @joma ik ben zo benieuwd hoe het was!
Hoi mama's Even voor het lijstje: ik ben 27 jaar en geen 26. Heb 17 juli de 2e echo en ga 25 juli weer naar de VK. Toen ik zelf gestest had (maar 1 keer) heb ik de HA gebeld voor een afspraak en daarna de VK. Vivian sterkte meid! Als ik zo lees mag ik me gelukkig prijzen dat ik alleen maar hondsmoe ben.
Volgende week maandag heb ik mijn eerste echo! (2juli) ben echt super benieuwd... Ik ben alleen maar super moe en kan heel goed slapen! Héél soms ben ik een klein beetje misselijk, maar dat mag ik eigenlijk niet zo noemen... Dus ben best wel bang dat er iets niet goed zit ofzo, met zo weinig symptomen... Vivian, ik denk aan je hoor! xx
Dag allemaal. Wat een geklets weer. gezellig. Iedereen veel succes vandaag. ik ben gelukkig niet misselijk. kan nog komen. Ook niet echt moe, alleen slaap ik echt als doornroosje. Vanmorgen half 12.... en dat is al een paar dagen zo. Wel lekker hoor! Ik ga werken zometeen, ik ben er vanavond of morgen weer. Joma en vivian succes allebei. Groetjes Maria
Was na de uitslag van de huisarts gelijk naar het ziekenhuis gegaan naar de gyneacoloog. Kon daar de dag erna al terrecht, ze hebben mij er gewoon tussen gepropt!
he meiden minder goed nieuws vanuit hier ik moet nu naar het ziekenhuis en daar word ik dan voor korte duur opgenomen ik zal jullie gaan missen tot snel weer dikke knuffel voor iedereen
oh meisje toch! Heel veel sterkte Vivian... ik zal voor je duimen dat alles snel weer beter gaat! dikke knuffel!