Fijn, dat het achter de rug is. Ik vind dat je erg sterk bent.... Nu maar duimen tot volg. week woensdag. Hoe voel je je nu?
dankjewel ik probeer me ook sterk te houden ja al met al voel ik me wel redelijk lig nu lekker op de bank en ga zo even slapen moet het nu toch 2 dagen rustig aan doen dus
Dat is ook geen fijne opmerking. Maar heb je hem gevraagd hoe hij dat bedoelde? Mannen kunnen soms (lees:vaak) erg onhandig en tactloos zijn in hun opmerkingen. Ik snap heel goed dat je er nog mee zit. Je kunt niet zomaar een knop omzetten. Maar je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen. Juist niet! Je neemt jouw verantwoordelijkheid t.o.v. van die kleine in jouw buik, daar moet juist enorm veel respect voor zijn. Het is veel erger als iemand over zijn eigen grenzen heen gaat en daardoor de kleine tekort doet! Nee hoor, wees maar gewoon trots op jezelf!
HOERA! 24 weken zwanger vandaag! dus officieel levensvatbaar (ik hoop wel dat hij nog eventjes blijft zitten hoor )
Vivian sterkte de komende week! Doe lekker rustig aan! Bigdream kan me voorstellen dat je dat nu niet kan hebben, helemaal omdat je je al zo schuldig voelt Maar idd, soms bedoelen mannen iets heel anders, zijn ze gewoon niet zo handig met overbrengen zeg maar 8) Ik zou zo met mijn moeder naar de ikea maar het is herfstvakantie, zal wel lekker druk zijn Bah, heb een hekel aan drukte. Gelukkig is de ikea ruim opgezet en niet direct zo stampvol maar toch.. Werd vanochtend trouwens gelijk met m'n vriend wakker tegen 6u, ben ik er om 7u weer ingegaan, dacht nog even een uurtje slapen.. Werd ik om 11u pas wakker Ben er niet veel fitter van geworden..
Goedemorgen! @MissN, we duimen dat dit echt je laatste rijles is! Jij gaat gewoon slagen maandag. @Sizzel, hoe was de babybeurs? Nog leuke dingen gekocht? @Debora, hopelijk zijn het geen hartritmestoornissen, medicatie bijstellen is wat makkelijk dan die ritmestoornissen aanpakken. @Wen, bij de albert heijn hadden ze ze nu. De chocolade muizen en kikkers... Beterschap! Het is belangrijk om nu even aan jezelf te denken ook al is het druk op je werk. @Silvia, wat fijn dat het gesprek met de vk goed ging. Ik duim voor je dat er snel een oplossing komt. @Bigdream, ***knuffel*** @Vivian, wat fijn dat het meeviel. Wat zal het een spannende week worden. Ik duim voor een goede uitslag. Wanneer krijg je nu weer een echo? @Thirza, gefeliciteerd met de 24 weken! @Maja, veel plezier bij de ikea. (Even posten)
Wij hebben vanmorgen dus gekeken bij het huisje. Ik moet zeggen dat het me heel erg meeviel qua ruimte. Het is groter dan ik had gedacht. Alleen de badkamer viel me tegen, maar goed ook daar valt wel wat van te maken. De woonkamer was veel dieper dan ik had gedacht (3,5 x 6,5m), en ook de slaapkamers waren goed te doen. Ik moet het er nog eens goed met m'n man over hebben. Die is chagreinig vandaag omdat hij er vannacht 3 keer uitmoest voor onze dochter. Ik sliep met oordopjes vanwege zijn gesnurk dus ik hoorde niets. Hahaha, weet hij ook eens hoe dat is. Maar goed, door zijn humeur heeft ie nauwelijks nog wat gezegd nadat we terugkwamen van het huis. Alleen dat het goed was. Tja, ik wil wel meer details horen hoor van hem. Maar ik denk dat we het wel doen. Wat vinden jullie van de babykleertjes in mijn album? Ik vind ze erg schattig. O
@mamanorah 30 oktober moet ik weer nar maastricht voor een nieuwe echo laten we hopen voor die tijd niet meer he Gewoon straks f met je mannetje praten de chagi zin gaat wel weer over toch
Ik vond ze zelf inderdaad ook erg lief. Ja ik denk dat als hij zometeen even op de bank heeft geslapen, dat hij zich dan wel beter voelt. Nou ja, ik heb geen medelijden met hem. Ik slaap altijd slecht. Dus volgende week uitslag van de punctie, de week daarna echo. En wanneer krijg je dan de uitslag van het bloedonderzoek dat je al gehad had? Ik ga even lunchen.
Volgens mij kan je baby dan dingen afknellen als je op je rug slaapt. Dus het is alleen voor jou slecht. Maar als het goed is draai je dan vanzelf in je slaap dus gevaarlijk is het niet. Het schijnt het beste te zijn om op je linkerzij te slapen!
daarvan kreeg ik alleen uitslag als het niet goed was en anders tijdens de echo maar dat kon ook 4 tot 5 dagen duren en die zijn nog niet om Ja ik zou er ook geen medelijden meehebben hoor ikslaap ook vaak slecht door de hond en dan ben ik ook niet direct chagi maar mannen kunnen daar schijnbaar slecht tegen
op je buik slapen is dat dan wel slecht? ik ben namelijk heel erg geneigd om me op buik te draaien zo'n beetje half half zeg maar niet vol op buik maar schuin op zij en buik