ok... ik heb ook 2 molton en van de lakens/aankleedkussenhoezen/matrashoezen 3 stuks... ik hoef ook niet zo veel meer geloof ik... ik wil nu eerst kamertje op orde hebben en ga dan eens inventariseren hihi
Jeetje Dees wat vervelend zeg! Ik hoop echt dat de gyn je morgen gerust kan stellen! Want al die onzekerheid is ook niet prettig natuurlijk! Dikke knuffel!
Tjsa, wij hebben natuurlijk nog geen eigen huis, dus ik wilde zo snel mogelijk alle spullen voor de baby bij elkaar hebben. T enige wat ik hier kan doen is inventariseren Spullen om ons huis in te richten hebben we ook allemaal nog. Tis dan misschien niet allemaal super mooi, maar daar werken we dan later gewoon naartoe. Hebben gister even een begroting gemaakt en we denken dat het hele verhuizen ons ongeveer 4000 gaat kosten. Dus dat viel wel redelijk mee.
Ik heb even 2 nieuwe foto's geplaatst. Jemig, wat hebben jullie al veel spullen dan. Ik moet nog heel veel halen, maar ik denk dat ik dat in 1 keer ga doen. Ben nog steeds driftig op zoek naar een lila/paars hemeltje. Heeft iemand een tip? @ Dees; wat vervelend allemaal. En voel je aub niet schuldig over jouw "ego" berichtje. Is toch logisch....en daarvoor zijn wij er. Heel veel sterkte en ik hoop dat je je snel wat beter voelt....
Wat heb jij een ontzettend mooie bescheiden buikje zeg! Ik zag laatst wel ergens een lila hemeltje op internet. Zal ff kijken of ik em nog kan vinden!
voor Wen en de rest die geen boodschappen kan doen.... (Dit is echt de enige afbeelding van kikkers en muizen die rondspookt op 't internet) @Dees: dikke knuffel voor jou.
Die op dit plaatje staat had ik daar in de winkel gezien en nog ergens 1 online maar zie ik zo snel niet meer. http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... rk=2&m=109
Mooie buik en leuke spulletjes! Ik heb net de folder van de wibra online zitten bekijken en ik denk dat ik toch maar even de stad in ga om er te kijken!
AAAAArrrrggggg, mamaNorah: wat gemeen! Ik zit hier echt te kwijlen..... En de wibra is echt de moeite waard nu, dus veel plezier! Ariel, wat lief dat je het hebt opgezocht voor mij: bedankt. Ik ga zo even snuffelen op de site van baby-dump. En ik vind het af en toe wel jammer dat mijn buik nog zo bescheiden is . Maar goed, dat heb je toch niet zelf in de hand. En wie weet krijg ik wel in 1 keer een groeispurt... Xx
volgens mij had jij van jezelf enorm gespierde buikspieren of niet? dat zie ik tenminste op de beginfoto's... misschien dat die er voor zorgen dat alles zo lekker strak blijft
Ben ook al bij de Wibra geweest. pyjamaatje, potje,, opstapkrukje, luieremmer, hangertjes, hydrofielluiertjes en een truitje met een muis en een hondje erop. Zo lief . Wilde eigenlijk ook een wc-brilverkleiner alvast... maar ja, die waren erg snel op... .
Even een vraagje over de Wibra. Ik heb het aankleedkussen van de Hema. Past daar een hoes over van de Wibra en zo ja, hebben ze hem bij de Wibra in aqua kleur?
net ook even wibra folder bekeken... ik vind die gekleurde hydrofiel luiers erg leuk! kreeg van een collega een goede tip... voor thuis gewoon alles wit nemen, dan kan je het zo bij elkaar in de was op 60 graden gooien en voor in de luiertas leuke gekleurde hydrofielddoeken en spuugdoekjes... ga het zo denk ik maar doen