Ik kan geen leuke geboortekaartjes vinden... Ik vind ze allemaal lelijk :S Misschien moet ik op een ander moment nog maar een keertje kijken, waarschijnlijk ligt het gewoon aan mijn humeur...
ja precies... en ik werk 40 uur... dus normaal nooit tijd... vandaag een dagje ziek thuis van het werk, en ik voel me nu echt ok... dus neem het er ff van bij het forum
haha... zou goed kunnen! ik heb besloten om boeken bij de drukker te halen, je kan de kaartjes dan echt zien... wel zo leuk!
Jeej heel erg gezellig! Ik wil ook werken, maar mag helemaal niks doen Maar ja het is voor een goed doel natuurlijk! Als de kleine er is ga ik wel weer werk zoeken!
Ik geef maar even een groepshug. Volgens mij zijn er wel meer meiden die dat kunnen gebruiken zo af en toe
moet eerlijk zeggen dat het steeds zwaarder wordt... ik heb ook nog eens een erg drukke baan en sta veel in de spotlights... dus moet ook nog eens m'n best doen om er goed uit te zien en vrolijk te zijn de hele dag... ik geef namelijk trainingen en workshops aan groepen mensen (bedrijfsleven, communicatie trainingen enzo)...
haha, ja daar heb ik net ook gekeken, alleen die kaartjes vind ik op dit moment ook lelijk Zoals ik zei, zal wel aan mijn humeur liggen... Gewoon een andere keer nog eens kijken.
Poeh Hey (jaja ik kijk Sesamstraat ) Dat klinkt best wel zwaar! Hoe lang denk je dat je het nog fulltime volhoudt?
Haha leuk he zijn die buien! Ik had er laatst ook 1 , toen keek ik naar me kinderwagen en had ik echt zoiets van blegh...nu vind ik em weer leuk haha
de bedoeling is tot 20 december ... dan stop ik dus 8 weken van te voren... probeer wel steeds minder trainingen in te plannen hoor... houd me dan meer bezig met organisatie er omheen en het ontwikkelen van trainingen...
absoluut, ik vind het een super baan! heb even een foto gemaakt van het verfstaaltje en behang... het is die blauw/groene kleur in het midden en het (bloemen)behang wat je er onder ziet... dus 2 muren verf / 1 muur behang... wat vinden jullie?