Het ziet er echt super leuk uit! Voor de dames die nog geen verf en behang enzo hebben gekocht het is tot en met de 28e in de aanbieding bij de gamma!
thanks! dacht eerst dat het blauw/groene niet meisjesachtig genoeg was, maar wij willen geen roze... nu met dat bloemetjesbehang (wat klinkt dat truttig) vind ik het ook zonder roze wel echt voor een meisje...
Ik vind het zeker wel leuk voor een meisje! Ik wilde eerst eigenlijk ook geen roze maar heb me toch bedacht (maar goed dus dat we nog geen huis hebben haah), maar wil ook aqua en lime er in doen. Heb ook echt een super mooi Jan Des Bouvrie rolgordijn gezien in het roze! Ben meteen helemaal verliefd. Heb ook roze aankleedkussen hoezen haha
Hahah..ja doodmoe... Had vanochtend eerst rijles..ging weer super.. Daarna met een oud klasgenootje afgesproken..die ik op hyves weer tegenw as gekomen... Ook zwanger..10 dagen verder dan mij.. Dus hele middag nastuurlijk over zw zijn gepraat.. Nu doodmoe en honger..moet nog ff wachten tot mannetje thuis is..
Wel leuk dat je een oud klasgenootje dan weer via hyves tegenkomt en zij ook zwanger blijkt te zijn! Heb je in iedergeval genoeg gespreksstof!
Ik heb vanavond een bijeenkomst over bevallen..wat je allemaal kan verwachten en dat soort dingen..het leek me wel heel leerzaam dus hop hop..daarheen vanavond..mannetje mee..
Ja dat zeker..de tijd vloog voorbij... Jammer genoeg..het was weer als vanouds..we waren altijd beste maatjes..onafscheidelijk...dus wel erg leuk weer ja..
O leuk! Wij hebben dat begin november! Een cursus speciaal voor stellen die hun 1e kindje verwachten!
Nee dat valt wel mee hoor..haha..heb altijd wel wat te kleppe.. Het scheelt wel dat ik hier niet hoef te paten ..krijg je zo droge mond van...
leuk hoor! misschien blijven jullie elkaar nu wel weer zien.. gezellig, hebben de kids meteen een maatje tijdens jullie thee leut dagen!
We zijn wel van plan om elkaar weer vaker te zien... Haha en natuurlijk hebben we oiok al nagedacht over onze kids straks.. Zij is 30 januari uitgeteld..en ik 10 februari..dus het scheelt ook nog eens niks..