Hey, eten is op, maar ik hunker nog steeds naar een muisje of kikkertje Ik doe morgen ook mee hoor, heb nu nog vakantie. En ben er toch vroeg uit met al dat gedraai. Nu even uitbuiken op de bank en daarna naar zwangerschapsbegeleiding.
Hallow iedereen, Er is weer lekker gekletst vandaag. Vanochtend heb ik heel erg uitgeslapen, ik sliep nog toen mijn vriend om 12 uur alweer terug was uit school . Toen ben ik lekker in bad gegaan en besloot dat ik dan toch maar 's aan 't huishouden moest; meestal geen zin, maar nu was 't internet eruit vanochtend dus kon ik niet forummen . Vandaag heb ik een was gedraaid, het konijn een schone kooi gegeven evenals de parkiet en de vissenkom schoongemaakt, de huiskamer opgeruimd en stofgezogen, de keuken schoongemaakt, de trap stofgezogen en de gang en de wc schoongemaakt, de slaapkamer netjes gemaakt en.... m'n vriendje gezegd dat ik de rest van de dag niets meer ga doen en ik pannenkoeken wil eten vanavond. Ik geloof dat hij dat wel wilde maken voor me en hij is net terug van boodschappen doen. Hij is met auto's aan 't klussen geweest vandaag dus ook moe... maar ik kan echt niet meer! Nou... 'k ga m nu even gezelschap houden. De laatste dagen voel ik me wat beter gelukkig, dus heb ik ook maar even gebruik van gemaakt om 't huis mee schoon te maken... ... Knuffels aan iedereen die zich verschrikkelijk voelt! Ik weet hoe 't voelt maar mis het niet als ik er even geen last van heb.
ik kom morgen ook wel mee kom helpen om het record te breken moet immers toch rust houden he @dees meid wat heb je een rotdag he hier een extra dikke knuffel voor jou @missn ik zal maandag voor je duimen meid hoop dat je in 1x slaagt nou heb nog meer gelezen maar weet het niet meer zal wel dementie zijn
Proficiat alvast dan met je nieuwe huis En hardstikke leuk hoor die kleertjes. Denk dat ik ook eens naar Spanje vlieg
hallo dames, ff een ego berichtje van mij ik heb niks bijgelezen. vanochtend opgestaan met heel veel pijn ik kon bijna niet lopen er was iets versprongen ofzo in mijn bekken. s'middags ben ik naar de chiropractor geweest omdat de pijn bleef aan houden. hij heeft met alles weer recht gezet, mijn hele rechter heup/bekken was verkrampt. het kan ook heel goed zijn dat ik kleine botbreukjes in mijn wervels heb en dat ik daardoor nu zoveel pijn heb. ik heb vroeger 10 jaar lang geturnt en bij z'n sporten komt het wel vaker voor dat je botbreukjes krijgt in de wervels. ik had voor de zwangerschap ook al vaker last van mijn heupen/onderrug maar niet zo erg dus vandaag dat hij dat denkt (van die breukjes). dus waarschijnlijk moet ik na de bevalling in de scan om het zeker te weten. ik ga nu lekker op de bank hangen want van al dat zitten of een stoel krijg ik veel pijn. misschien tot straks. liefs kikkert ps: sorry voor mijn ego verhaal