Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tja, hier hetzelfde.. Ik denk dat ik eerst maar niks koop. Ik probeer het zo lang als het kan wel op te lossen met een dik (fleece)vest met een open jas erover. Heb ook nog een poncho, is ook lekker warm. En anders een dikke sjaal erover.. Misschien wordt het wel een hele zachte winter en koop je een jas die je (bijna) nooit aan hebt. En winterjassen zijn zoooooo duur :rolleyes:

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
  3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Best wel ja. Ik heb er wel 1, een lekkere dikke, maar die kan niet meer dicht :)

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja ik vind ze ook echt duur! Een echte positiejas koop ik denk ik zowieso niet, want als ik ooit nog een 2de kindje wil, zul je net zien dat ik dan midden in de zomer zwanger ben. M'n gewone jassen gaan alleen helaas niet over een heel dik vest heen, en dicht gaan ze al helemaal niet! :D
    Nu had ik bij de Zara een a-lijn jasje gezien, was wel aardig en liep echt wijd uit. Maar was E80,- en de knopen waren eraf, er hingen draden uit alle naden... :( Nou dan vind ik het nog duur. En kreeg maar 10% korting erop omdat die knopen wegwaren.

5. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik heb bij Zara (in Spanje, dat wel) een soort cape-poncho-achtig iets gekocht. Die was 50 euro. Hij is heel wijd, en dicht aan de voorkant. Daar doe ik dan als het echt koud is een fleece jas onder, die dan maar open blijft of zo.
    En ik heb nog wel een gewone winterjas uit m'n eerste zwanegrschap waarmee ik het wel ga redden tot een maand of 7. Denk ik. Hoop ik.

Ik zal eens proberen om er vanmiddag een foto van te maken.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou ik ben wakker en klaar om een record te vestigen!
    Ik kwam toch gister maar niet in slaap zeg! Dus ik lag pas om half 2 te slapen en toen ging die wekker weer om half 6 en toen heb ik van half 9 tot 11 nog ff geslapen :( Nog niet echt veel dus!

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat capeje heb ik ook gezien, heb nog staan twijfelen, maar ik weet dat ik een koukleum ben, en op de fiets lijkt het me dan toch weer koud... Ik ga denk ik ook maar eens kijken naar een fleecevest ofzo...

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat heb ik dus ook, probeerde gister nog ff me normale jas dicht te doen maar zag dr uit als een rollade :( Dus nu kunnen alleen de bovenste 2 knoopjes dicht en de onderste open dus komt me buik dr heel mooi uit haha.

9. 40plusmama

Leuke avatar Debora ;)

10. 40plusmama

Oooh jeeee, ik heb ineens weer erge trek in 'iets' en kweenie in wat. Ik maak zo cappucino en heb nog chocoladepepernoten en een blik snoep staan. Moeilijk om te kiezen :)

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dan heb je idd nog niet veel geslapen, das minder....

12. 40plusmama

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier al net zo'n slechte nacht....al met al ongeveer 3 uurtjes geslapen. Heb net een half uur onder de douche gestaan. Het voelt alsof ik een survivaltocht erop heb zitten.

Maar we gaan wel voor een record he?! En ik zal niet meer zo flauw doen.... :oops:

De zwangerschapsbegeleiding was wel weer gezellig gisteren en volgende week is het gelukkig om 19.30. Vanochtend weer urine weggebracht en mag tussen 4 en 5 bellen. Ik ben benieuwd... Nu even wat eten klaar maken.

Hoe is het met jullie?

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dank je! Dacht laat ik de boel maar eens wat leuker maken! :)

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou hier is het goed! Zit lekker aan boterhammen met belachelijk veel hagelslag :p Het enige jammere is dat ik een ongelovelijk grote puist op me kin krijg! grrr :evil:

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

mmm moeilijk, ik heb het zelfde... Ik kan kiezen uit verse wafels en milka chocolada met zo'n biscuitje ertussen... :rolleyes:

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zou voor de milka gaan! *kwijl*

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb ook zo'n puist op m'n kin! :evil: :evil: En dat terwijl ik mijn pubertijd bijna puistjesvrij heb doorstaan!

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha denk idd dat dat ik die milkareep ga opmaken! :D

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden
    Ook ik ben eindelijk bovenwater ik heb de klok rond geslapen niet te geloven ben om half 11 naar bed gegaan en pas om kwart over 11 weer op gestaan niet te geloven maar k was ook zo moe denk dat de spanning na gisteren er ook wel beetje uitkwam mijn mannetje was ook doodmoe en nu nog een weekje wachten he maar om de een of andere reden heb ik er nu wel alle vertrouwen in raar he

Deel Deze Pagina