Hmmmm, en ik hier met een boterham met kaas....jemig wat saai. Maar misschien als toetje (kan dat ook al bij het ontbijt?)wat yoghurt-pepernoten. Ja, ja, geen choc.perpernoten meer, maar nu weer eens iets anders .
Moguh Vivian, logisch dat je enorm moe was. Zoiets sloopt je en vreet al je energie op. Fijn dat je nu weer vol vertrouwen bent! Goede, positieve instelling. Hoe was de bruiloft van jouw ouders (tenminste het stukje waar jullie bij waren?). Gefeliciteerd nog!
Vasthouden dat goede gevoel Vivian, heel belangrijk! Ik heb een keuze gemaakt, het zijn M&M's geworden . Ik zit nu te knabbelen en te slobberen aan een grote mok cappucino
Denk inderdaad dat je dat even nodig had na al die spanning! Is toch goed! Die week gaat hoop ik snel voor je voorbij... Wel fijn dat je nu wat meer vertrouwen in hebt! wij ook! Gaat helemaal goedkomen met die kleine van jou.
Zeg dees: niet zo hard gooien hoor, heb nu een deuk in mijn hoofd! Nou zit nu maar op een wafel te knabbelen en dan straks maar even naar de supermarkt voor een reep chocolade! haha
@suus dankjewel meid ja we zijn wel maar even geweest maar het was gezellig we hadden als verrassing smorgens een bruidstaart laten bezorgen en dat vonden pap en mam geweldig toen ik binnen kwam en pap me ff vastpakte moest ik wel hard slikken hoor dacht ga nu niet janken waar iedereen bij is. Ze komen vandaag of morgen nog f langs wat vlaai/taart en koude schotel van het buffet brengen omdat we die niet gehaald hebben kon echt niet langer op die harde stoel zitten hoor
Fijn dat jullie toch nog gegaan zijn Vivian. Ooh, die bijna huilmomenten zijn erg hè. Mijn ouders waren er gisteren en ik hobbel nogal moeilijk door mijn bekkenpijn. Gaat het vraagt mijn ma dus ik zeg nou, het doet best zeer. Leuk he, zegt ze, een kindje krijgen. Stond meteen met tranen. Nee, een roze wolk is het absoluut niet.
Lekker hoor M&M's! Ik zit aan de ontbijtkoek. Beetje saai, maar ja ik moet het er mee doen. Ik ben aan 't werk nu. Vivian, die slaap had je zeker nodig. Het is heel wat spanning wat je te verwerken krijgt. Fijn dat jullie er een goed gevoel over hebben. Ik denk ook dat het helemaal goed komt met je beebje! Ariel, heb je al wat gehoord van de woningbouwstichting wanneer je kunt kijken? Ik ben ook benieuwd naar Lieke's gesprekken bij de bank.
Dat is zeker Super! Zullen mijn ouders noooooit doen! Toch fijn, hoor! Heb je je ouders weer bijelkaar.
Hoi meiden, ik was die hoofdpijn zo beu dat ik de VK gebeld heb en ik mocht gelijk langskomen. Met een plasje, maar dat was goed gelukkig. Ook mijn bloed druk was nog niet gigahoog, maar wel weer iets hoger. Alleen mijn HB was 2 punten lager dan in het begin (was 9 nu 7)! Daarom mag ik nu aan de ijzerpillen, kijken of dat helpt. Ook moet ik voldoende rust nemen en mag ik indien nodig paracetamol innemen. Als dit niet helpt, stuurt ze me door naar de Gyn om daar alles te checken... Maar met Ukkie gaat alles goed, ze heeft hartje en groei gecheckt en alles was goed. Mijn hoofdpijn is soms echt ondraaglijk, terwijl ik helemaal geen hoofdpijn klant ben.... Ik ben nu wel iets gerustgesteld en ik hoop dat het aan mijn HB lag... Liefs Anita