Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee daar ben ik ook achter dat zwanger zijn niet altijd een roze wolk is! Beetje jammer!

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nee he dees dat zijn de moeilijkste momenten en heb er de laatste weken echt moeite mee ben ook heel blij met mijn mannetje die me probeert te steunen waar hij kan en mijn beste vriendin tevens de peettante van ons keretje leeft zo goed mee echt geweldig toen wevrijdag de optie kregen voor de punctie en de arts vroeg of ik geschrokken was zaten we daar met zijn 2tjes met tranen in onze ogen ik zat te janken en zij zat bijna naast me te janken echt super zon vriendin heb heel veel aan haar ondanks de moeilijke tijd die we afgelopen jaar doorgegaan zijn

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik moet zo ff de huidige bewoonster bellen of ik dinsdag kan komen kijken en dan moet ik dinsdag aan de woningbouw laten weten of we het nemen of niet!

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mijn hb was ook te laag en ik had ook elke dag knallende koppijn. Ik heb de staalpillen vanaf 20 september en ik kan zeggen dat ze vanaf deze week lijken te werken. Ik heb geen hoofdpijn meer gehad vanaf zaterdag.

Het kan wel 4-6 weken duren voordat je ijzerpillen werken hè ;)

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hey anieteke hopelijk helpen die ijzerpillen! Duurt altijd even voor ze gaan werken, geloof ik. Wel fijn dat de rest goed was!

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    met elkaar dees das toch wel extra speciaal he

7. 40plusmama

Ik heb ook een fijne vriendin. Ze was zelfs bij de terugplaatsing. Weer eens wat anders, iemand die erbij is als je zwanger wordt gemaakt :) . We hebben ook onze dieptepunten gehad maar het gaat nu weer hardstikke goed. We hebben elkaar gewoon heel erg nodig. Goede vrienden is zooo belangrijk.

We hebben ook nog een bevriend stel. Hij was een vriend van Olaf en zij en ik zijn ook bevriend geraakt. We zien elkaar niet zo vaak maar dat geeft niks. Het lieve vond ik dat ze voorstelde op ons manneke te komen passen met de crematie van ukkie. We willen alleen met de ouders en de broers met aanhang gaan en hun boden aan dan hier op te passen. Dat aanbod ga ik wel aanpakken. En dat terwijl ze helemaal in Velsen wonen en een flink eind moeten rijden.

8. 40plusmama

Das wel bijzonder ja. Ik ben eerlijk gezegd blij dat mijn ouders dat nooit hebben gedaan. Mijn vader was niet zo'n lieverdje namelijk :rolleyes:

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Fijn dat de bruiloft leuk was en die hapjes....hmmm mogen ook deze kant op hoor! En goede vrienden/vriendinnen zijn zo belangrijk.

Anieteke, ik hoop dat de hoofdpijn snel weg trekt en dat je je wat beter voelt.

MamaNorah: werk ze.

Ik deed net een poging om ons zijpad te vegen, maar sta nog geen 2 min. buiten en het begint te plensen. Snel weer naar binnen gevlucht....

10. 40plusmama

Raar he want hier schijnt de zon heerlijk.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier schijnt de zon ook....beginnen nu alleen wel een paar wolkjes aan te komen!

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hier was het een uur geleden mooi helder met een zonnetje. Nu is het bewolkt!

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Da's toch geweldig Dees! Ik ben mijn vrienden ook erg dankbaar voor de laatste jaren steun, maar er is een goede wisselwerking. Ook zij zijn door een aantal dalen gegaan. Erg fijn als je goede en slechte momenten kunt delen, dat maakt de vriendschap hechter en hechter.

14. 40plusmama

In slechte tijden leer je ook je echte vrienden kennen en dat is echt zo. Met mijn ex had ik een grote vriendengroep. We gingen scheiden en ik hoorde van niemand meer wat. Ik was blijkbaar de boosdoener want ik was weg gegaan. Tsja, dat hij verder onuitstaanbaar was werd even vergeten.

Maar gelukkig heb ik nieuwe vrienden gemaakt. Het is geen grote groep maar wel hechte vriendschappen.

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja je kan beter een paar hechte vrienden hebben dan een hele grote groep waar je uit eindelijk niks aan hebt!

16. 40plusmama

Het is zo ook beter bij te houden :)

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb 1 goede vriendin maar die woont vrij ver weg dus die zie ik wat minder. En verder hebben wij mijn broer en schoonzus waar we alles mee delen. En dan nog wat leuke kennissen/ collega's die ik graag zie en een keer wat leuks mee doe, maar waar ik niet m'n hele leven mee deel. Ik vind het prima zo, heb alles wat ik nodig heb in die paar mensen.

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zo ben eens even douchen! Sinds ik zwanger ben ben ik heel lui! En dan naar fysio!

doeg meiden klets ze!

19. 40plusmama

Doeg Debora. Ik moet om 14.00 uur weg naar de gyn.

20. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Oja, jij was het :oops: Sorry, ligt aan me hormonen, ik vergeet echt alles! :(

Deel Deze Pagina