Argh, nadeel van scheren, het wc papier blijft eraan plakken. Ik heb nu een gestoffeerde cavia . Straks maar even een washandje er overheen halen. Anders staat het zo raar bij de gyn
Jamaar ik zie dat al fout gaan. Lippen vast gezogen en dan lig ik daar straks met opgezette, blauwe lippen
zo dames net thuis van m'n werk. heb niet zo goed geslapen ik had gisteren avond toen ik in bed lag mega veel pijn ik kon alleen nog maar op mijn rug liggen ik kon niks meer zelfs draaien op m'n zij kon ik niet meer. pfff en ik moest zo erg naar de wc uiteindelijk met behulp van mijn mannetje ben ik toch uit bed kunnen komen om naar de wc te gaan ik kon alleen nog maar huilen zoveel pijn had ik. ik ben nu kapot moe maar ik druf niet in bed of bank te gaan liggen stel je voor dat weer het zelfde gebeurt en nu is er niemand thuis die me kan helpen . zolang ik zit of sta gaat het wel maar liggen is uit ten boze. scheren, gestoffeerde cavia, stofzuiger mijn mannetje noemt de cavia als hij niet geschoren is-----> een overreden bever
Balen he Kikkert, hier net zo al kan ik dan nog wel opstaan. Vooral als ik opsta van de bank doet het zooo'n pijn. Ik ben benieuwd wat de gyn vandaag zegt. Haha, overreden bever . Mijn vriendin lag te bevallen en haar man zat aan het voeteneind (ja, het is een rare), roept ze: kom eens bij mijn hoofd staan, je zit nu recht in mijn ontplofte egel te kijken
Ik moet zo even wat eten, de caaf schoonmaken, schoenen en sokken aantrekken, Haja in de bench proppen en dan weg.
dames ik ben er weer vandoor. ik ga toch maar ff proberen te zuigen en te dwijlen (moet helaas ook gebeuren) tot straks
@ Anieteke; Ik heb ook zo´n mega hoofdpijnen gehad, niet normaal meer. Heb het er met de gyn over gehad en hij adviseerde dan 4 keer per dag 2 paracetamol in te nemen omdat je in een soort cirkel zit die je moet doorbreken en dat kan door de paracetamol. Heb nog steeds hoofdpijn maar is veel minder. En rustig aan doen helpt bij mij ook heelgoed. Liefs Anette
Zo de ramen beneden zijn weer schoon, de ramen boven stel ik nog even uit... Goed idee Kikkert, ik ben nog bij seizoen 1 (tja, had telkens geen tijd). Ik ga maar eens afl. 10 kijken. Misschien daarna nog even stofzuigen,maar de kleine protesteert nu al!
Bedankt voor jullie reacties: en ik ben ook "blij" te lezen dat ik niet de enige ben met hoofdpijn. Ik wacht even af wat de staalpillen gaan doen en neem paracetamol als ik het echt niet meer trek... Oh ja, bij ieder bezoek aan de VK moet ik nu wel steeds al urine mee gaan nemen, om extra te checken... Ik ga maar even rustig op de bank zitten vanmiddag, i.p.v. in de babykamer verven... Liefs Anita
@dees ja goede vrienden zijn zeker heel belangrijk ik heb er niet veel maar die ik heb daar heb ik tenminste wat aan en dat vind ik veel belangrijker heb liever een iemand die me door dik en dun steunt veel vrienden waar je niets aan hebt. Nou nou wat lees ik hier toch allemaal zeg meiden toch Weet je wat mijn vriend altijd zeg als ik me daar niet goed genoeg scheer zeg wanneer gaat die kokosmat er weer eens vanaf mannen die verzinnen toch wat dingen he
Oppassen met verven Anieteke, die lucht is niet echt goed. De deurposten op onze babykamer zijn gisteren gedaan en ze zijn wel knallie blauw, leuk! Tis meer turqoise dan aqua maar super leuk.