Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Hey lievebeestje, leuk je hier weer te zien. En zie dat je binnenkort kan testen. Spannend! Hoop echt voor je dat het dit keer raak is!

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Super dat je een mooie echo had!

3. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Welkom en Proficiat! Ik heb ook gewoon de gyn gebeld zonder tussenkomst van huisarts.

4. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Amsy, fijn te horen dat je ook niet echt klachten hebt. We gaan gewoon hard duimen dat alles toch in orde is.

Groetjes,

Baby4me

5. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    @Vivian

Heel veel sterkte en hoop je snel weer hier te zien!

@Joma

Mooie echo hoor!

Liefs Angel

6. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Welkom en proficiat!

7. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    balen dat je dag niet zo lekker liep en dat je moet terugkomen naar je werk terwijl je vakantie hebt. dat is helemaal balen lijkt me.
    Kan me voorstellen dat je chaggie wordt.

Groetjes,

Baby4me

8. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Hallo meiden,

Zo, nu even mijn momentje om te zeuren. Ben het wachten tot een echo en een eerste echt teken van leven nu al zo zal joh. Echt niet normaal meer. Ik wil gewoon zo graag weten of alles goed is. Ik weet wel dat dat geen garantie is, maar toch. Het enige wat ik nu heb is een positieve test, het uitblijven van ongesteldheid en zere borsten. Blegh. En voor me houden kan ik het ook al zo slecht. Er weten al veel meer mensen dan me lief is dat ik zwanger ben, en mijn liefie wil gewoon wachten, en terecht natuurlijk, want het kan nog heel goed misgaan allemaal.
    Ik weet dat het een luxe probleem is, en dat er meiden zijn die ziek zijn en weet ik al niet meer, maar toch is het een enorme frustratie....en ik mag aps 11 juli voor een intake gesprek, de echo zal nog wel 2-3 weken langer op zich laten wachten, huil huil....en ik heb ook geen zin in werken, bleghhh, wil naar huis....
    Oke, dit was mijn zeuruurtje, sorry dames, maar moest even....

Liefs Am

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ik doe mee aan het zeur uurtje!

vanochtend opgestaan, meteen kostmisselijk... gevolg te laat op het werk aangekomen... ben al de hele dag zo moe dat ik achter mijn bureau in slaap kan vallen & kan me nergens op concentreren...

@ amsy: ik weet heel goed hoe je je voelt... mijn 1ste echo is pas op 24 juli! en dan heb ik de intake 2 dagen later pas.... (=omdat ze 1 vaste echo dag hebben)... en ben het wachten ook zat! Konden we maar zekerheid krijgen he? Dat zou het allemaal zo veel leuker maken...

maar niet zeuren... we zijn zwanger, het is natuurlijk al helemaal geweldig! :D :oops:

wie krijgt er trouwens ook al een harder gevoel in de onderbuik? als ik met mijn hand over mijn onderbuik wrijf voelt het anders en wat harder... herkenbaar?

10. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    help zie net dat er een beetje bloed in mn slip zit! En bij afvegen zag ik ook wat rozig slijm. Maak me dus nu wel zorgen... :cry: :cry:

11. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    He nee, wat vervelend. Mij is verteld dat dat gewoon kan hoor, dat je af en toe een beetje bloed verliest. De baarmoedermond is heel erg doorbloed nu dus er hoeft maar iets te gebueren of er kan een vaatje springen. Ik zou als ik jou was de VK bellen, dan krijg je wrs wel een spoedecho of zoiets....ik duim voor je dat het allemaal heeel erg meevalt....

12. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

Hoe herkenbaar...
    Geeft niet hoor Amsy, iedereen heeft dat wel eens op zijn tijd, om een keer lekker te "zeuren". Dus ga vooral je gang hoor.
    Ligt dat ook aan de zwangerschap, dat onzeker zijn? Maarja bij mij misschien ook wel omdat het al 2 keer eerder fout is gegaan.
    Ik zal pas echt blij zijn denk ik als er een vlk of wie dan ook in een "witte jas" zegt dat alles goed gaat.
    Helaas moet ik nog "geduldig" zijn tot ergens eind Juli.....

Liefs Angel

13. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Amsy, bedankt voor je snelle reactie! Het is ook gelukkig niet heel veel maar goed je weet t niet. Door de MK schiet ik al gauwer in de stress bij bloedverlies dan de meeste anderen denk ik.

Ik denk dat ik het nog even aankijk en als t erger wordt de gyn bel. Ik moet toch donderdag gaan dus wellicht is het morgen weer weg.

moet wel zeggen dat ik gisteren 'geklust'heb maar erna was er niks aan de hand dus zou wel raar zijn als het nu een dag later daarmee te maken heeft toch?

Groetjes,

Baby4me

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ baby4me : balen meid..die onzekerheid. Ik zou ook gewoon de vk bellen hoor als je het niet vertrouwd. Misschien kan ze je gerust stellen of inderdaad zoals amsy al zei een spoedecho regelen! Maar het hoeft echt niets te betekenen hoor meid!

15. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja, vooral in me liezen.

Liefs Angel

16. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    bedankt voor je reactie. ik wacht nog effe af. het is gelukkig maar heel weinig dus wie weet is het straks weer weg. als t erger wordt ga ik wel gyn bellen.

17. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ik zou gewoon even een VLK bellen als ik jou was.
    Bellen ken toch geen kwaad en dat haalt misschien wel een stuk onzekerheid weg.

Liefs Angel

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey meiden hier ook weer ff zo net ff uurtje gelegen en zo aan het eten beginnen!

nieuwe febr mamma,s welkom!\

@baby 4 me bale meid mischien toch adertje gesprongen!bel je vk even als je niet vertrouwd.

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ baby4me : Zou ik zeker doen meid! al is het alleen maar om je gerust te stellen. Gelukkig is het maar heel weinig! ik duim voor je meid!

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ joma.. ik heb het eten net klaar! haha.. mannetje hoeft het straks alleen nog maar op te zetten. Ik ga lekker zo een uurtje sporten (en kletsen natuurlijk) heerlijk!
    Wat zul jij je heerlijk voelen vandaag na zo'n geweldige echo! Ik hoop dat je echt met volle teugen geniet van je zwangerschap meid!

Deel Deze Pagina