jeetje had eigenlijk willen gaan wandelen met de hond maar het begint me hier toch te regenen dus toch maar f wachten dat het weer droog is pap en mam zijn net weg heerlijk wat fruit en koude schotel en taart gebracht mmmmmmm zal me toch maar ff inhouden anders is alles op voor mijn mannetje komt vanaaf dadelijk maar f naar de winkel voor wat lekkers voor mezelf heb eigenlijk wel zin om wat te gaan bakken mag toch niet veel doen nu rust houden bah das dus echt niets voor mij wil voor het eerst in weken weer goed gaan poetsen mag ik het niet niet te geloven he als je iets niet mag krijg je er zin in straks misschien voorzichtig klein beetje doen
ik lach me kapot hier het niveau zit wel laag vandaag he maar das altijd wel geinig daar ben ik welvoor in
Neehee Vivian, jij moet rusten dus ook niet een klein beetje doen! Denk aan dat kleine humpie in je buik. Dat huishouden is er morgen en overmorgen ook nog wel. Lekker wat gaan bakken en met een bakkie thee op de bank, tv aan of een filmpje kijken en verder niks. Meiden, ik ga naar de gyn, tot later!
oke dees ik zal me proberen in te houden en alles laten te liggen voor morgen inderdaad je hebt wel gelijk maar het is wel moeilijk Zal zo eens gaan kijken of ik nog leuke film heb liggen is wel een goed idee vooral met dit weer Sucses bij de gyn meid wat vinden jullie trouwens van de naam bryan klinkt wel goed he
jep ik ben alleen mm dan ga ik maar eens kijken wat ik kan gaan doen kom dadelijk nog wel eens kijken
Ik heb verf op waterbasis en die ruik je bijna niet. En als ik verf, staat het raam altijd open! Deze ruikt een beetje zoetig, en is zo milieuvriendelijk als verf maar kan zijn! Bedankt voor je bezorgdheid hoor! Liefs anita
Whahaha, wat een scheve morgen weer hier! Het moet niet gekker worden hier. Cavia's Kokosmatten, egels... hihi Ik moet werken vandaag, maar ga lekker later beginnen dan normaal. ipv 14.30u 16u. Komt omdat ze slecht in personeel stonden, en heb dus aangeboden om te komen werken. Maar dan wel later, en eerder naar huis. Vriend is ook lekker vrij vandaag. Gezellie dus. Morgen ook lekker samen vrij, ga lekker geld uitgeven morgen. Vivian, Bryan vind ik wel leuk. Niet echt mijn smaak, maar klinkt wel leuk.
@bonye maar goed ook dat niet iedereen dezelfde smaak heeft he zou niet goed zijn dan hadden we hier misschien wel 10 bryans rond lopen hahaha je kunt het trouwens ook met een i schrijven dan krijg je het zo brian maar wij vonden met een y mooier zo richting bryan adams misschien toeval dat wie hem al 3 keer in concert gezien hebben
Zo..ik ben weer tewrug hoor... Mijn oma was gekomen dus moest ik natuurlijk even mee shoppen.. Rompertjes gekregen en nogn een lakensetje.. Altijd leuk he..
Ik moet nu trouwens wel heel rap veel gaan kleppen..want anders kom ik natuurlijk nooit aan mijn 1000 berichten vandaag..
Jemig meiden wat wordt er veel ge - o.h.'t! Ik heb net heerlijk een filmpje gekeken en duik zo even mijn bed in. Knuf!
Haha...inderdaad laten we die niet vergeten...de koelkast en de snoepjeskast vind ik ook wele en speciaal plekjer hoor..
Ah, het bed is voor mij nu juist een rampgebied. Ik kan de laatste nachten zo slecht slapen. Ik draai (gemiddelde draai duurt 10 min.) wel 300x en alles doet me zeer! Ik heb net weer een afl. van prison break gekeken. Zometeen maar even stofzuigen, bah, geen zin aan. Euh Vivian, je ligt of in bed of zit op de bank, hoop ik toch? Je mag echt even niets doen, behalve relaxen. Dat heeft die kleine ook verdiend na al die zware dagen! Dat huishouden blijft maar mooi even liggen...
Ja vreselijk he, ik ook. Er zit nu 8 klio aan . Pfff dat wordt Sonja Bakkeren volgend jaar, dat is 1 ding dat zeker is.