Lijkt me een goed idee..afvallen met ze allen straks.. Heb er ook al 6 kilo aanzitten..en denk toch niet dat het daarbij blijft..maar goed.ik heb dan ook de hele dag door honger enzo..en die lekkere dingetjes allemaal kan ik echt niet laten staan hoor..
Dat is een deal! De februari mama´s en hun afvalrace! Maar nu eerst lekker genieten van het zwanger zijn! Lieverds ik ga plat! En Vivian ben het met iedereen eens, rust houden hoor meis, al vliegen de stofwolken je om de oren! Dees ik denk aan je ben benieuwd hoe het was bij de gyn. Tot straks! Knuf
Tot straks...! Ik ga ook even een kop thee drinken...even in de benen.. Tot straks lieverds..! Knuffie
goedemiddag meiden! vanmorgen bij de arbo geweest! net ff gestofzuigd pppf ben al versleten en dan wil ik ook nog dweilen nou meiden die kilo ,s ja dat wordt voor mij zeker weten sonja bakkeren volgend jaar hier al 15 kilo
hey meiden onze babykamer is af en ik heb meteen de foto's er in gezet + 1 nieuwe buikfoto met 23 weken zwanger.hij is zo mooi geworden de kamer ik ben er al de hele dag in te vinden maar hoe is het hier met iedereen?ja sorry dat ik al een paar daagjes niet meer heb gereageerd maar dat komt omdat wij die paar dagen druk in de weer zijn geweest met de babykamer maar ik heb ook iets minder nieuws ik vermoed dat ik een vaginale schimmel infectie heb want ik verlies al een paar daagjes (sorry voor het onsmakelijk details) dik slijm en het plakt ook en ik stink daar beneden best wel erg naar urine maar ik moet morgen vroeg naar de ha en dan weet ik het.nou iedereen nog een fijne dag verder doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
dames dit is wel een leuke tip om te berekenen wat je volgens die site moet bijkomen als je zwanger bent.
Leuk die site! Maar ik ben nog maar 1.5 kilo aangekomen. En volgens dat schema zou ik al op bijna 6 moeten zitten... Ik zou uit moeten komen op 71 kilo. Dat is 14 kilo eraan. Vind ik best netjes. Wil ook proberen om echt niet méér aan te gaan komen.
Mooi kamertje fempje. Erg leuk die muur Vervelend zo'n schimmel infectie zeg... Lijkt me niet echt een pretje...
@fempje leuke babykamer! en ja dat van onderen is wel normaal dat sommige veel vocht verlies of slijm hebben hoor!
He Fempje, leuke kamer hoor! Vervelend van die infectie. Ik ben vorige week ook naar de HA geweest daarvoor. Niet dat mijn afscheiding er vreemd uit zag, maar het stonk ook naar urine. Gelukkig was het geen infectie, de HA zei dat het normaal was dat het sterker rook allemaal. Maar volgens mij verlies ik af en toe ook wat urine, ik word nog incontinent!
Vivian, fijn dat de punctie is meegevallen. We duimen hard voor je dat ze niet bellen en alles goed is! Enne Bryan is best een mooie naam! Ariel, fijn dat je wellicht dinsdag naar huisje kan gaan kijken. Hoop dat het wat voor je is! Fempje, ziet er leuk uit je babykamer. Leuk behang ook! Kikkert, mooie buikfoto en grappige link mbt berekenen gewicht tijdens zwangerschap. Dees, hoe was t bij de gyn? Supermummy, proficiat met jullie dochtertje! Ichtus, proficiat met jullie zoontje! Zo ben net terug van tandarts. Moest een gaatje laten vullen. Iehh...ben blij dat t weer achter de rug is. Volgens mij vond ukkie dat boren ook maar niks. Voelde hem af en toe flink bewegen in mn buik. Heb wel t idee dat sinds een paar dagen de bewegingen wat sterker worden. Leuk! Savonds als ik muziekknuffeltje op mn buik leg dan gaat ukkie ook altijd tekeer. Is erg leuk! Wisten jullie trouwens dat het zo schijnt te zijn dat de duur van je bevalling vaak enigzins vergelijkbaar is met de duur van je moeders bevalling van jezelf. Moeten jullie voor de gein maar eens vragen hoelang jullie moeders erover gedaan hebben bij jullie mbt bevalling en dan bij jezelf kijken straks of t een beetje klopt. Heb vd week nog zwangerschapsgym gehad. Ging dit keer over de ontsluiting. Best interessant. Probleem met kast op babykamer is gelukkig opgelost. Bleek dat er 2 andere scharnieren bij zaten. Vriendlief dacht dat ze allemaal hetzelfde waren. Niet dus. Dus heeft ie e.e.a. omgezet en nu sluit de kast goed. Ik heb nog nieuwe buikfoto's in mn album en heb 1 buikfoto ingestuurd voor buik vd maand. Willen jullie dan op mn foto stemmen? Alvast bedankt! Wie van jullie heeft er trouwens ook best last van moeheid? Ik ga best op tijd naar bed en krijg dus genoeg slaap maar ben toch nog best moe zo overdag. Dus wat ze zeggen over dat je middelste 3 maanden van zwangerschap volop energie hebt klopt niet bij mij. En heeft iemand van jullie ook nog babyspullen gekocht bij wibra? Weet iemand van jullie of je een dekentje van 100 % polyester gewoon mag gebruiken voor babybedje of kinderwagen? En hoe zit t met een molton bedzeiltje? Ik lees wel vanalles over een bedzeiltje maar ik heb een molton waterdicht bedzeiltje gekocht. Mag dat wel? Je moet nl toch iets hebben ter bescherming van t matrasje toch? Voor als baby eens boel onderplast. Krijg je nl niet meer uit de matras dan die geur etc. Heb vandaag nog blad Kinderen gekocht. Best leuk blad! Zat ook een boekje bij met allerlei kortingsbonnen etc voor jonge gezinnen beurs. Handig dus! Groetjes, Baby4me