@ Kikkert, bedankt voor die site. Ik was er eigenlijk wel benieuwd naar, maar ik kan de zak met pepernoten weer tevoorschijn halen. Ik zit namelijk precies goed!
het kan goed zijn dat je geen schimmelinfectie hebt...veel zwangere vrouwen hebben veel last van afscheiding. heb er helaas ook last van. wel heel vervelend maar ja... wel goed om er even door HA naar te laten kijken.
Ik moet in totaal 15 kilo aankomen, moet op 75 uitkomen aan 't eind.. wel... denk dat ik wel zo'n beetje op schema zit eigenlijk. hm... Ga ff wandelen met vriend... 's mooi weer.
hmm 1 buikfoto kan ik niet plaatsen. ziet er heel raar uit als ik hem verklein tot 1024 x 768. jammers!
Wat leuk dat die kleine zo reageert. Mijn ukkie heeft nu al de vaste prik om rond 4 uur 's middags even een klein feessie te houden. Nu dus ook weer.....zo geweldig! Leuk feitje over de duur van de bevalling, maar ik hoop niet dat dit waar is. Mijn moeder had met mij een vreselijke bevalling, er ging ook nog eens van alles mis. Hmmm, die vermoeidheid...tja, velen van ons hebben er nog last van. Ik ook helaas. Die beruchte "energieboost" is bij mij uitgebleven. Ik heb me gister suf geshopt bij de wibra. Voor relatief weinig geld veel kunnen kopen. Maar ik heb nog maar een vierde van de uitzetlijst. Xx
hey meiden ik heb me aan jullie advies gehouden net nog even lekker geslapen en nu lig ik weer met de laptop op de bank het is niet makelijk maar ik houd me rustig @fempje super die kamer mag ik vragen waar je die schilderijtjes met schaapjes vandaan hebt? ben namelijk al weken opzoek naar zoiets aangezien de muurstckers die ik wil niet gaan en wij allebei helemaal verzot zijn van schaapjes
ik zou volgens die site 14 kg moeten aankomen moet eerlijk zeggen heb al tijd niet meer op de weegschaal gestaan dus zal het straks eens doen ben benieuwd
Zo hier heerlijk een uurtje liggen slapen. Ik moet ook 14 kilo aankomen. Nou haal ik makkelijk ben ik bang!
Zo hier ben ik ook weer... Heb weer een paar mooie buikjes voor bij zien komen.. Volgens die site moet ik 22 kilo aankomen...loop nu niet op schema...er mag nu nog 3 kilo bij.. Nou..ik zie wel hoeveel er bij komt hoor...we gaan daarna gewoon met ze allen op dieet..
alweer zo rustig hier..? Nou de 1000 berichten haal ik vandaag niet...morgen nog maar eens proberen dan... Haha ik kom trouwens niet eens in de buurt bij de 1000 vandaag.. Daar gaat mijn recordpoging..
dames die link wat ik gaf over aankomen van kg let er ff op dat je bij je lengte niet 175meter zet maar 1.75 meter ander kom je dus uit op 22kg bijkomen! bij mij gaf die aan 22 kg bijkomen. maar dat klopt dus niet. ik moet 14kg bijkomen volgens mij.
Owjah..je hebt gelijk... Hhahaha...nu mag ik 14 kilo aankomen... Geeft dus nog niet...dan zit ik nu op een perfect gewicht..ben nog iets lichter dan dat jhe volgens mij mag zijn...
gelukkig vond al dat jullie zo heel veel aan mochten komen. Voelde me al eenzaam in mijn toekomst met Sonja! hahahaha
Alles wat er bij mij aankomt gaat er straks weer allemaal af hoor..en ik hoop nog iets meer... Dus ik doe sowieso mee..
nee ik wil flesvoeding geven! Meiden ik ga ff eten zo! ik eet spinazie met ballengehakt en eitje en jullie? eetse alvast!
Ik wil wel borstvoeding gaan geven... Ik ga zo ook eten..lekker hutspot en daarna lekker karamelijs toe... Mmmm.... Eet smakelijk allemaal...en tot strakkies.. Knuffiee...