Misschien een stomme vraag maarre, ik verlies af en toe wat lucht van onderen. Geen k*tscheetjes maar meer kleine bubbeltjes. Het schijnt te maken te hebben met het weker worden van alles. Maar, hebben meer van jullie hier last van of heb ik weer wat aparts?
Ooh ennuh, wie zorgt er voor de lijst? Hij is namelijk niet helemaal kloppend meer. Ook staan bij een aantal de geslachten er nog niet bij. En moet het meetinglijstje niet weer eens naar voren komen?
Sizzel en ik zorgen voor de lijst..Waarschijnlijk heeft sizzel pb'tjes gehad..en ik niet... Ik vul aan waar ik een pb'tje van krijg.. Maar als je wreet wat aangepast moet worden..vertel het me en ik zal het even veranderen..
Nou, Wen krijgt een meisje toch en watervrouw 2 jongens en Ichtus ook een jongen volgens mij. En de bezoekjes aan VK enzo kunnen toch de afspraken vanaf 11 oktober t/m gisteren weg?
yep uiteraard hoop ik voor iedereen dat we de 36/37 weken gaan halen... ik zou 42 ook prima vinden hoor (vraag me dit opnieuw eind februari en ik zeg waarschijnlijk iets anders )
Ooh ja en die vraag heb ik gevonden. Dit geeft de verloskundige als antwoord: Door de zwangerschapshormonen is het wat verwijd van onderen en zijn de bekkenbodemspieren verslapt. Dit komt veel vaker voor maar je hoort het niet vaak omdat vrouwen zich ervoor schamen. Je kunt flink je bekkenbodemspieren gaan trainen, dat helpt. Reken er wel op dat je wrs pas na een paar maanden resultaat hebt.
Hihi..ik weet niet welke lijst jij hebt..maar dit staat er allmaal bij hoor... http://www.webklik.nl/februarimamas
Bij zw. gym word geleerd hoe je je bekkenbodemspieren kan trainen..wij moeten dit elke dag een aantal keer doen..!
MissN & Sizzel hebben een link naar de actuele lijst onder hun banner staan... daar kan je altijd even kijken
Jeeeeeeeeey, de verzekering is goedgekeurd \/ . Dat is een hele zorg minder zeg! Vanaf 24 weken zwangerschap zijn de kleintjes gewoon met mama mee verzekerd =D>
Ik heb van de fysio oefeningen mee gekregen. Maar inderdaad, het kan even duren voordat je merkt dat het werkt.