oh sterkte vivian. en baby4me dat kan indd komen door het vrijen hoor meid. er kan een bloedvat geknapt zijn en het kan ff duren eer het na buiten komt. maar als ik jou was zou ik toch ff de vk bellen. zeg hebben jullie ook last van een uit puilende navel. gister was mijn navel nog na binnen en sinds vandaag is hij uitpuilend. gek eigenlijk he om dat zo te zien.
@Lianda, wat gek van je navel........ik dacht dat zoiets pas helemaal op het allerlaatst gebeurt als je buik zo enorm is dat je navel naar buiten gaat? Voelt het ook anders? Of zag je het opeens? Liefs Amma
welkom bij de februarimama's! Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap zult hebben! En klets maar gezellig mee hier!
@ vivian heel veel sterkte meid! Hier ook al wat last van misselijkheid gelukkig nog niet zo erg dat ik moet overgeven. Heb wel veel honger zeg niet normaal. Als ik honger krijg moet ik ook gelijk wat gaan eten want anders word ik gewoon beroerd en krijg ik het maar met moeite naar binnen. Hebben jullie dat trouwens ook dat je ineens het gevoel krijg dat je heel nodig moet plassen normaal kon ik het wel ophouden maar nu echt niet meer. Voor de rest voel ik me eigen wel toppie hoor knuf chan
Goh, wat een dagje, @ Vivian meid, hoop dat je snel terug bent en dat je alleen maar goed nieuws meebrengt! @ Joma, da's zalig! Ben zo blij voor jou! @ baby 4 me, hoop dat alles ok is nu en dat het bloeden gestopt is?! @ nieuwe mama's in spe, welkom! Hier anders een rustige dag, alhoewel het op het werk super hectisch is met het einde van het schooljaar in zicht. Ben ik blij dat ik me niet kotsmisselijk voel zoals een aantal onder jullie! Heb echt medelijden! Ik heb niet veel klachten behalve dan vermoeidheid. Mijn collega kan het luidop op haar zwangerschap steken, ik moet nog even zwijgen Lieve groetjes Twins
He meiden, Hoe gaat het hier! @baby4me sterkte meis, hoop dat het bloeden is gestopt. @Joma ik ben super blij voor je! Liefs bd
meiden wat is het rustig hier?ik heb vanmiddag nog een zwangerschapsbroek en bh gekocht was echt nodig! @sizzel hoe is het nu meid?
Hey ladies! Als het goed is ben ik ook ergens in februari uitgerekend. Heb een echo gehad en moet over anderhalve week weer komen omdat ze het niet goed konden zien. Maar ik ben hartstikke zwanger dus dat zit wel goed Ik heb alle 113 pagina's niet doorgelezen hoor..
Hallo.. Nog even snel een berichtje voor ik me bedje in duik... Ben al best zenuwachtig voor morgenochtend..heb om 10 over 8 een echo.. Als ik terug ben zal ik gelijk even laten weten hoe het is gegaan... Slaap lekker allemaaal...
Weer heel wat afgeklets vandaag. Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Vivian sterkte Joma fijn zeg zo'n mooie echo. Ik hoop ook snel te mogen. Woe 1e afspr verlk. Wil graag met 7 weken een echo. Truste Maria
meiden ik ga weer aan het werk vandaag heb helemaal geen zin bah!ik wens jullie een fijne dag!en tot vanavond! @misNN succes bij de echo ik denk aan je!en we wachten op de mooie echo!
@MissN, meid hoop dat je een prachtige echo hebt. @Baby4me: hoe is het nu met je, bloeden niet doorgezet? Ik hoop dat alles helemaal goed is met je @Vivian: weet dat je in het ziekenhuis ligt, maar sterkte meis, denk aan je Alle nieuwe februari amam's: welkom bij de club, we gaan er een prachtige tijd van maken! Ik hoop dat iedereen zich vandaag goed voelt, zonder al te veel misselijkheid en ellende, en dat we maar volop mogen genieten van onze zwangerschappen. Liefs Am