Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Fijn dat het is geregeld Dees. Is een hele zorg minder.
    Het lijkt mij zo moeilijk te geloven dat er een kindje van je overlijd. Ik zou geloof ik gek worden van verdriet. En ook nog hoop hebben. Zo van: misschien blijft hij wel leven en hebben ze het helemaal mis. Vind het zo knap van je... Lees altijd met veel emotie je berichten.

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat is inderdaad wel fijn! Die standaard dingen zijn zo lelijk! En dan zeker voor een kindje! :(

3. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Neuhhh hoor :^o :)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik wil ook shoppen! :cry: en veel geld uitgeven! :cry: Ik mag alleen niet shoppen! En veel geld uitgeven...tsja...dalijk aan een huis! Moeten nu echt even heel zuinig gaan leven!

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik ben er ook nog wel hoor..was alleen ff douchen..want had het enorm koud..kom er net onder vandaan en bedenk ik me ineens dat ik de hond zo uit moet laten..dus weer de kjou in..:(

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Pff, ik loop ook steeds tegen m'n vriend te zeuren of hij me nog wel mooi vindt enzo.. Ik durf namelijk geen seks te hebben en ben bang dat hij dan wat vatbaarder is voor andere vrouwen zeg maar 8) Hoewel ik absoluut niet bang ben dat hij vreemd zal gaan, toch ben ik ergens super onzeker. Irritant!

Ik heb niet alles terug gelezen, jullie kletsen teveel :) En ik zit een beetje met een probleempje. Mijn vriend wil graag de laatste weken bij mijn ouders wonen omdat we dan ook midden in een verhuizing zitten maar ik wil liever niet hoewel het misschien wel verstandig is :( Zie 'lounge', heb advies gevraagd..

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha had je beter andersom kunnen doen dus! :p

8. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja en dan moeten voordoen hoe je het doet, zoals dat ene stel deed :confused: :)

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    en ik geloof dat jij ook al heel veel leuke dingetje voor de baby hebt geshopt, of niet? :)

10. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    kan idd dat je borsten nu al lekken.
    je melkproductie is al wat op gang aan t komen blijkbaar.
    maar als je geen BV wilt geven dan krijg je bij bevalling in zkh ofzo een spuitje om productie te stoppen en dan heb je verder geen last meer van lekkende borsten. tenminste dat is wat ik erover heb gelezen.

11. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Proficiat met de kleintjes!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou ik zit nu bij mijn schoonvader enne dat is echt het slechtse wat ik had kunnen doen! Had nog beter even in me 2 kamerflatje van 32m2 kunnen blijven zitten! De stress die het met zich mee brengt is niet normaal!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat van dat spuitje heb ik nog nooit gehoord, als je geen BV geeft, dan stopt het vanzelf na een paar dagen. Is alleen wat pijnlijk!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha toen ik nog wel mocht shoppen wel ja! :D

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ow ow..wat is me meiske toch druk..auw auw auw....

Hahahaha..:D:D

16. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    lief van je moeder dat ze dat wil doen.
    ja t is allemaal niet niks wat jullie moeten doormaken nu en straks.
    dikke knuf en sterkte!

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Maar wat er nu dan eventueel al uit kan komen is nog geen melk toch? Want ik heb af en toe dat er een beetje van dat doorzichtige vocht uit komt.
    Vond dat ook al wel positief aangezien ik in allebei me tepels piercings heb gehad.

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Helleuw :)

Ja, van 1 rat. Het is een flink nest want normaal hebben ze er minder. Het is wel afwachten of ze allemaal blijven leven maar we zien wel.

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zo ik ben klaar met me te verzorgen en het hondje uittelaten. nu ga ik ff undercuver lover op internet kijken want ik vind dat dat programma wel erg laat begint (voor een zwangere vrouw ;) ). om 15uur moet ik nog gaan werken tot 18uur pfff heb nu al geen zin

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohw jeej...ik ben iedere keer zo blij als me prinsesje druk is! Vind dat toch iets positiefs! Me buik groeit en me meisje schopt lekker! Dan moet het toch wel goed komen? :(

Deel Deze Pagina