ik heb nog een ideetje voor de lijst...wat dachten jullie om op die site ook een lijstje te zetten met leuke links van baby/zwanger sites? Lijkt me wel erg leuk.
Er bestaat wel iets voor. Vrouwen die zijn bevallen van een dood kindje krijgen het om de melkproduktie te stoppen.
Haha voor mij kan het allemaal nie tlaat genoeg zijn, ik val toch niet in slaap. Ik kijk zelfs RTL Poker!
Ik zal het vanavond eens met sizzel overleggen..hihi..ik ben er niet heel handig mee..ja het aanpassen kan ik wel..maar denk dar sizzel het beter kan...
Ik van de fysio een band meegekregen zodat ik het kan uitproberen of het wel helpt. Het helpt wel bij me maar wil nu een van mezelf, want die ik nu te leen heb is echt van voor de oorlog zoals die er (niet) uit ziet
helaas staat die aflevering nog niet online ik zal moeten wachten. @ariel ik kan me voorstellen dat als je de hele dag moet rusten dat je idd nog energie genoeg hebt s'avonds ik wil wel een beetje van je lenen. onze ukkie is ook erg druk aan het schoppen das altijd als ik achter de pc zit
Haha voor mij het zelfde. Ik ben altijd een nachtbraker geweest. En ik kijk ook soms poker. Is ook op veronica.
Nou ik kan je wel een beetje geven hoor! Ben ik dr ook vanaf! Mannetje die is 's avonds doodmoe van hard werken en dan lig ik een beetje tot 1 of 2 uur tv te kijken. Die van mij gaat ook altijd schoppen als ik achter de pc of als ik in bed een dvdtje kijk! Echt super leuk! Gister bewoog me buik voor het eerst!
ja alleen bij veronica is nu de Dutch Open en dan krijg je commentaar van Lange Frans en 1 of andere boer. En dan hoeft het voor mij al niet meer! Ze kunnen toch wel gewoon mensen die normaal ABN praten daar neer zetten? En bij RTL is nu WSOP Main Event! En dat is echt vet!