hoor ik iemand nou net au au au zeggen als de baby schopt... bij mij doet dit helemaal nog geen pijn, zijn alleen bewegingen van binnen en soms moet ik er van plassen... meer niet... is dat gek? of heeft niet iedereen pijn van de kleine?
Nu ga ik echt, ben al weer veel te laat. Wilde om 13u in het centrum zijn... Ach ja, na een uurtje of 1.5 ben ik toch moe. Lang zat dus vanaf nu.
Zo ben ik weer.. Heb het gelukkig niet zo koud nu... Hier regent het nog niet...zou het droog blijven..? Vanaf volgende week kunnen we vorst verwachtebn he..? Blegh.. Ik eet vanavond nog een restje van gister hutspot..ik eet alleen..mannetje laat thuis.. Gister ook al...
Het ukkie ligt hier dwars, koppie bij mijn navel en kontje bijna in mijn zij. Als hij/zij schopt of draait doet het soms wel pijn ja. En als het ventje mijn blaas als springplank gebruikt, dat voel ik ook wel.
Nou die van mij kan toch aardige schoppen uitdelen hoor en ik ken niet bepaald zeggen dat het prettig aanvoelt Dus dat au au au herken ik wel.
Bij mij doet het soms echt zeer...vanaf 17 weken voel ik me prinsesje al heel duidelijk schoppen..me buik beweegt ook echt heel erg..wel erg leuk gezicht hoor..maar soms zit ik lekker en dan krijg ik echte een hele harde schop en dat het soms echt pijn...mijn placenta ligt aan de achterkant..dus alle bewegingen die ze maakt voel ik gelijk en direct tegen me buikwand aan.. Vind het wel erg leuk hoor..
ok, misschien ook omdat mijn placenta er voor ligt... het zijn echt duidelijke schoppen, maar pijn doen ze nooit en leuk is het zeker!