Heeeeeeel herkenbaar. Ik werk ook 40 uur met behoorlijk wat stress, ben ook bang dat ik het niet ga redden tot de kerst. Maar we zullen zien wat de vk over 2 weken zegt. Als ze dan nog steeds vind dat ik het rustiger aan moet doen, dan ga ik toch maar even langs de arbo-arts. Ik heb de Pabo in Hengelo gedaan. Maar daarna de opleiding spec. onderwijs en daarna nog de opleiding intern begeleider. En jij? Xx
Ik ga even eten koken. Beetje op tijd eten, want vanavond krijgen we weer bezoek (heb er eigenlijk niet zoveel zin aan....)
Hahah..ik vind er niets aan hier hoor.. Ik kom oorspronkelijk u7it Amsterdam...maar wt grappig zeg ik wist helemal niet dat ik eenh plaatsgenoot had hier op het forum...
Och, Hengelo is niet veel te beleven, maar ik kan er goed wonen. Maar jemig, voor jou wel een omschakeling dan of niet?
@tallie ja die kuitkramp komt me ook heel bekend voor vooral snachts niet te geloven af en toe Ja hier nog eentje die nog 40 uur werkt en heel hectisch momenteel met de verbouwing en de feestdagen in aantocht hoop toch wel dat ik het vol ga houden maar moet zeggen er word echt wel rekening met me gehouden das wel heel fijn.
p.s. hoe kan ik in godsnaam het abonnement opzeggen? Ik krijg elke keer wel 80 mailtjes van dit forum in mijn mailbox. "Geen abonnement ......" werkt niet, want elke keer als ik inlog begint het weer van voren af aan. HELPIE
Ja zeker..zodra ik mijn opleding af heb gaan we ook weer de kant van het westen op hoor... Ik kan hier ook wel prima wonen hoor...maar mis het drukke leventje toch wel..
hmm suus das een goeie geen abonnement zou normaal toch echt moeten werken raar dat hijdat niet doet ik hoef trouwens niet ieders keer in te loggen doet hij automatisch
zo.. ik kom nog heel ff helpen met de pagina's vol krijgen tot de 1150.. hihi.. ga zo nog even kijken in de sportschool.. Maar of ik het lang vol zal houden... Verder flink wat afgekletst vandaag meiden!
Da's idd erg fijn. Wij hebben zo'n groot bestand aan werknemers dat je het kunt vergelijken met een groot bedrijf. En begrip is dan het laatste waar je op kunt rekenen. Nee hoor, als ik een keer een half uur eerder weg ga, dan word ik met de nek aangekeken en krijg ik opmerkingen in de trant van "nu al", "zo, jij bent lekker snel",etc. Nee, bij ons op het werk heerst de mentaliteit: zwanger zijn, dat doe je er even bij....
SSizzel welkom terug..hihi ben blij dat jij nu even komt helpen... Ik heb vandag al 100 berichten gepost nog 10 en ik heb er ook 1000...dan heb ik vandaag 110 berichten geplaatst... Ben veel aan het kleppen vandaag..