maaruh.. opschieten he.. hihi.. over 10 min moet ik echt weer weg! Hey.. hoe is het eigenlijk afgelopen met dat programma dat jullie wilden gaan volgen tijdens de zwangerschap? Ik heb er in het begin een keer iets van gehoord, maar weet eigenlijk niet meer of ik heb teruggelezen wat jullie nu eigenlijk doen?
wij...? Ik zou meedoen aan een programma over tienermoeders..maar aangezien ze ook bij de bevalling aanwezig zijn enzo wou ik het niet...niet heel nederland hoeft mijn cavia(zoals dees het noemt) te zien..
ahah TantePino een cavia zonde rballen..je zegt ook wel heel leuk... De narcose is voor die beestjes toch altijd een risico...?
Ik heb lekker geld uit wezen geven. kleertjes gekocht bij de prenatal en ook nog bij de miss etam een coole spijkerbroek. En bij de prenatal een leuk shirt.
Sorry MissN.. Buurvrouw stond aan de voordeur.. hihi.. en nu ga ik sporten.. schiet niet heel erg op zo! haha.. Misschien tot straks!
Welkom terug Boney..luik is dat he shoppen.. Ik moest deze vrije dagen verplicht thuis zitten van me mannetje..anders zou ik veel te veel geld uit hebben gegeven.. Nja heeft ie wel gelijk in hoor..kan niks laten hangen..:-o