@fempje bedankt voor tip heb er inmiddels bij de bambino speciaalzaak besteld 3 kleintjes daar staat dan op slaap kindje slaap @dees ik ken dat had eerste 12 weken ook geen honger en zeg net tegen mijnvriend dat ik daar nu weer last van heb ben sinds vorige week ook weer 1,5 kg afgevallen en ik hoor ze juist aan te komen niet te geloven he Nou hier net hutspot gemaakt met lekker gehaktballetjes heerlijk das nu echt mijn lievelingskostje en zo meteen gaan we naar de praxis ff kijken voor verf voor het kamertje van bryan en voor een lamp die heb ik ook nog neit
Ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat. We gaan morgen naar vrienden in Velsen en we eten daar denk ik. Ze kan wel erg lekker koken dus misschien lukt het dan wel. We krijgen trouwens morgen heeeel veel spullen. Kleertjes, hydrofiele luiers, flessenwarmer, boxzak en veel meer. Ik ben zo benieuwd wat er allemaal bij zit. Hun manneke is nu ruim een jaar en de komende 5 jaar schuiven ze alles door naar ons, zo lief. Het zijn trouwens die vrienden die op willen komen passen tijdens de crematie van ons ukkie.
Ook lekker soep... Ik wou dat ik een paar daagjs geen eetlust had..volgens mij eet ik namelijk veeeeeeel te veel... (dit was wel een grapje he meiden..)
Ja maar verder weet bij ons niemand de naam alleen mijn beste vriendin we houden voor de rest het nog even lekker spannen das ook wel leuk echt zo van wij weten wat het word en jullie moeten nog 4 maandjes wachten hahaha vooral op het werk is dat lachen zaten we laatst in de kroeg met zijn allen zegt de een ik denk dat jij een meisje krijgt de ander nee ik denk een jongentje wil je het ons niet vertellen zeg ik er heel slim op ik denk dat ik een baby krijg hahaha
ja wat zal ik zeggen ben slim nee viel me op dat moment gewoon terplekke in maar iedereen wel hard lachen hoor
Wij zijn ook al uit de namen. Eindelijk! sinds van de week. Of we moeten natuurlijk nog een andere veel mooiere naam tegenkomen...
Ik vertel het wel tegen iedereen. Dat soort dingen kan ik in mijn enthousiasme toch niet voor me houden
Dat heb ik tot toe alleen met het geslacht gehad..de naam houd ik nog goed voor me.. Wie laten hier trouwens de kindjes dopen..? Wij wel.maar hebben alleen een peter geen meter...moeten alleen nog even bellen naar de kerk of dit wel mogelijk is en anders word mijn moeder waarschijnlijk de meter...
Wij laten niks dopen. Ik ben van huis uit ook niet gelovig opgevoed. Olaf is katholiek. Ik ga trouwens weer, misschien tot later. Mijn ventje is zo thuis en het eten is bijna klaar. Fijne avond alvast en smakelijk aan degene die nog moeten eten.
Wij kunnen maar niet uit de naam komen samen. We beginnen nu een beetje te vertellen aan mensen dat het een jongetje wordt...
Bij ons is de naam zo goed als zeker (ong. 90%). We noemen haar al elke keer zo, echt leuk! Voor anderen houden we de naam geheim, toch nog een beetje spannend.... Wij gaan niet dopen, alhoewel we wel zelf gedoopt zijn. Maar we zijn beiden niet katholiek/gelovig opgevoed. Hey Vivian, doe je het wel rustig aan? Je mocht IETS gaan doen van de arts. Maar nu niet allerlei winkels aflopen...