Goede avond dames! Ben uitgewerkt, en doodmoe.... Heb gister ook babyboom zitten kijken. maar ik vroeg me 1 ding af: 100 vrouwen op het zelfde moment laten testen is niet zo handig; de een heeft d'r eisprong nog niet eens gehad, terwijl er dus ook al vrouwen zwanger waren. En dan komt het hard aan terwijl 3 weken later je misschien wel zwanger bent... (of denk ik nou te moeilijk) (zag toen ik verder las dat missn de zelfde gedachte ook had!) @dees: Gefeliciteerd met je ratjes! Dacht al dat ze 's nachts zou bevallen! Super dat de verzekering is goed gekeurd! Dat is toch een hele geruststelling! @tantepino: fijn dat je cavia weer goed thuis is! Is altijd eng zo'n operatie. @silvia: hoop dat de bank het goedkeurt en de dame het bod accepteerd! *duim duim* @schoppen; als ie in mijn blaas schopt dan doet het soms wel zeer hoor! @naam: wij vertellen het wel aan iedereen! kan het niet voor me houden en ondanks onze twijfels is het manneke echt al Finn. Gaat er niet meer uit! Iets anders klinkt niet meer. En hier dus ook: hoe is het met Finn? Vind het wel leuk! Trouwens alleen familie en hele goede vrienden weten het, collega's ofzo niet. Wij laten hem ook niet dopen, we zijn beiden niet gelovig, en ik vind dat ie daar zelf straks beter een mening over kan vormen. kan ie nog altijd besluiten zich te laten dopen, of iets anders uit een ander geloof...
Oooow ik ben best wel een beetje jaloers op diegenen die allemaal al weten wat het wordt. Wij hebben dus gister 20 weken echo gehad en mijn vriend wilde het echt niet weten, maar toen ik na afloop aan de echoscopiste vroeg of ze had gezien wat het wordt en zei lachend jaaaa zei, kreeg ik toch wel de kriebels. Ook wij hebben gister lekker namen zitten bedenken en jongensnamen vinden we vrijwel dezelfde leuk, dat wordt niet zo moeilijk. Maar meisjesnamen, grr... alles wat ik leuk vind vind hij niet leuk en andersom! Maar we komen er wel uit, we gaan er al bijna van uit dat het een jongen wordt! Debora, lekker weekend nu? MissN wij laten de kleine niet dopen, zijn zelf allebei niet gedoopt en ook niet gelovig opgevoedt, al vind ik het altijd wel een mooi idee als een kindje gedoopt wordt! Eetsmakelijk voor diegenen die nog moeten eten! Enne, fijn weekend allemaal!
Iemand vroeg hoe je die emailtjes kon uitzetten als je een bericht hebt geplaatst: in je profiel staat een knopje met automatisch bericht verzenden. Die moet je uit zetten. wil je iets volgen dan kun je met die regeltjes met abonnement onderaan doen. Tenminste zo lijkt mij het het meest logisch
Hmmm dat is lastig met die namen, joh! Maar daar komen jullie wel uit! Ik zou ook echt de kriebels hebben, als ik het geslacht niet wist terwijl ik het wel wil weten! maar ja als 1 het weet dan kun je het niet geheim houden, he! Nee heb nog geen weekend, helaas! Morgen van 12 tot 18 werken. Maar mag niet klagen want ik hoefde alleen vandaag en morgen!
Ja ergens vind ik het ook wel spannend om het niet te weten, vooral als ik dan eindelijk ga bevallen. En ach, volgende week pretecho, misschien zie ik dan 'per ongeluk' iets.. haha! In ieder geval werkse nog morgen Debora, dat is wel lekker 2 daagjes werken.. Ik wou dat ik wat minder kon/mocht werken. Ik heb heel erg rugklachten kan soms niet lopen, ik ben vanochtend naar de ha geweest maar die nam me niet echt serieus, heeft me alleen doorgestuurd naar de fysio en verder moest ik het maar uitzoeken, zo kwam het over. Ik trek het niet meer op het werk! Ik ga eens even lekker rondsnuffelen op het forum wat ik tegen die rugklachten kan doen, en daarna nog even snel boodschapjes doen!
O ja..... en na al jullie mooie buiken te hebben bewonderd heb ik nu zelf ook maar eens een foto geplaatst in mn album (van 21 weken)!
Wat leuk! Ik de Pabo in Arnhem dus... ben daarna niet in het basisonderwijs gaan werken, heb een erg leuke baan als trainer/coach in het bedrijfsleven... geef (en ontwikkel) dus workshops en opleidingstrajecten voor volwassenen over bv communicatie, maar ook systemen etc... erg leuke baan, maar druk druk hmmm de arbo arts ja... die heb ik nog niet gesproken... zo lang het nog goed gaat... maar ben dr bang voor... dan lijkt eind december ineens weer ver weg
On-ge-loof-lijk! Dat ze dat allemaal kan he?... super! maar dat autorijden met je voeten, mag dat? misschien gekke vraag... maar huh?
Helemaal waar. Ik hoop het vol te houden....doe m'n best. Maar toch wel even heel iets anders trainer/coach in het bedrijfsleven. Lijkt me we een leuke baan! Ik sta ook niet meer voor de klas, ik ben intern begeleider binnen het speciaal onderwijs.
Helemaal leuk... intern begeleider! Speciaal onderwijs zou mij ook aantrekken, heb daar natuurlijk destijds een stage gelopen (Pedalogisch Instituut in Nijmegen) en vond dat de meest interessante stage van de gehele opleiding... Mijn vriend werkt als groepsleider in de jeugdhulpverlening, krijg van hem natuurlijk veel kinderverhalen, verlang dan soms wel weer naar het onderwijs hoor... maar nu ff niet hihi
hmmm of ik kom op de verkeerde tijdstippen online... of het heeft iets met mij te maken dat het hier zo rustig is als ik hier ben
Goh wat hebben jullie leuke banen! Ik volg de opleiding maatschappelijk werk en zit er aan te denken om daarna ook het onderwijs in te gaan. Heeft me altijd getrokken, heb ook even Pabo gedaan maar dat was het net niet voor mij. Ben benieuwd waar ik terechtkom.
Leuk! Hoe lang moet je nog?... er zijn zoveel opleidingen en richtingen... als ik nu op nieuw zou moeten kiezen zou ik opleidingskunde hebben gedaan denk ik... maar ben nu ook waar ik wilde zijn
Ja dat lijkt mij ook zo leuk! Wie weet.. Voor in de toekomst.. Ik zit nu in het laatste jaar maar ga dat niet redden dit jaar. Ik probeer zo goed als het kan mijn theorie wel af te ronden en dan als ik na de bevalling weer helemaal op orde ben en de theorie is klaar ga ik of een half jaar stage doen of direct solliciteren naar een baan en dat als stage gebruiken (hoop dat dat lukt) Maar ik heb nu al ideeen voor als ik klaar bem met deze studie, ik vind teveel leuk, das een beetje een probleem denk ik
Laat je vooral ook niet remmen nu... juist leuk dat je zulke brede interesses hebt lijkt mij... lekker op onderzoek uitgaan, dan kom je uiteindelijk vanzelf waar je zijn moet... werk & stage combinatie moet lukken toch? Heeft mijn vriend ook gedaan...
poeh hey... ben nu al aan het vechten tegen de slaap... mijn vriend werkt vanavond tot 21:00 uur, dus is rond half 10 thuis... dan lig ik volgens mij al op 1 oor... heb 'm nu sinds woensdag niet echt gezien door ons werk wat langs elkaar heen loopt