super meid leuk die spulletjes en ja die baas die heeft pech aan jezelf en je ukkie,s denken! en je baas is er goed voor verzekerd
Oja trouwens de brief thuis gekregen van de arbo waar ik donderdag bent geweest, een kopie van verslag die ze naar mijn baas sturen zegmaar! Staat in! Uw medewerkster is momenteel volledig arbeidsongeschikt. Haar klachten zijn ten gevolge van de zwangerschap. Zij is beperkt in het lang lopen,langstaan,langzitten,bukken,reiken,tillen,trekken,duwen,sjouwen.Zijis onder behandeling van haar klachten. Afhankelijk van haar herstel,kan zij mogelijk over een aantal weken starten met halve dagen. Afwisselend haar eigen werk met zittende werkzaamheden.Indien dit niet aanwezig is meer pauzes inlassen. Wij zullen uw medewerkster over enkele weken uitnodigen voor het spreekuur bij de bedrijfsarts! NOU volgens mij weten ze zo voldoende!
Goedemorgen! Debora, wat een onbeschofte man zeg. Silvia, gefeliciteerd! Wat een heerlijk vooruitzicht dat je gauw uit de schimmels bent. Weet je al per wanneer je de sleutel krijgt? Dees, leuk zeg al die spulletjes. Joma, ja dat is duidelijk. Gaat het nu beter nu je niet meer werkt? Ik heb best lekker geslapen vannacht. Wel een raar gevoel opeens als je uitgerust wakker wordt.
lekker meid fijn dat je goed geslapen hebt! Ja hier de ene dag beter dan de ander zolang ik niet veel doet is het goed te doen maar als ik eenmaal wat heb gedaan lijk ik wel 80 en snacht slecht slapen van de pijn ,want linkerzij doet dan pijn en dan rechterzij ook en rug ook! dus blijf draaien zegmaar
Goedenmorgen, jemig, ik ben alweer 25 weken. Wat gaat het snel! Ik zie erg op tegen a.s. week, weer fulltime werken. Ik hoop dat ik het vol kan houden.... Ik zal dan dus ook niet meer zoveel te vinden zijn op dit forum, sorry alvast. @ Sylvia: geweldig! Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe woning. @ Joma: succes morgen, een baas kan er alleen maar begrip voor opbrengen! Hier vandaag ook een rustige dag, voorbereiden op de werkweek. Xx
ja das pittig fulltime werken! werkte je minder de laatste tijd dan? sorry af en toe weet ik het niet meer wie en wat hihhihih maar jij zij succes morgen hihhihi was ook niet voor mij bedoeld denk ik denk voor dees die morgen naar de baas moet . en rustig aan en we zien je wel weer verschijnen op het forum
Oeps, idd.....snorrie. Ik heb de afgelopen week herfstvakantie gehad, dus vandaar dat ik een week rust had. Moet zeggen dat ik het heeeeeerlijk vond, ook voelde ik de kleine veel meer.
hihihi ozo ja hier begint de herfstvakantie nu pas! ja als je meer rust hebt wordt je ukkie drukker en het klopt nog ook heerlijk he
Goeiemorgen! Silvia: super! Gefeliciteerd! Joma: das zeker duidelijk! Wat fijn dat jij een kopie krijgt van de brief. Heb ik niet gehad. suus: ik zou het niet kunnen volhouden nu om fulltime te werken. Dus ik vind het al knap dat je het nog steeds red! Maar kan me ook voorstellen na zo'n lekker weekje vakantie dat het moeilijk is weer aan de slag te gaan! Ik heb alweer slecht geslapen! bleh... Ben gister niet naar de Jazzavond geweest. Gelukkig maar want Marc zei dat het zo druk was dat ie zich niet heeft kunnen bewegen! Heb van half 5 tot zeker 6 uur wakker gelegen, met m'n ogen open naar het plafond liggen kijken... Moet vandaag nog wat missen: Ik woon in een appartementencomplex dat samen een vereniging vormt. (Er worden gezamelijke afspraken genomen over bv het schoonmaakbedrijf dat de gangen poets enz.) En we doen een paar keer per jaar leuke dingen met bewoners; nieuwjaarsborrel, barbeque in de zomer. En in de herfst doen we een herfstwandeling. Is altijd supergezellig. Maar meestal 10 km heuvel op, heuvel af... En dat red ik nu niet met m'n heupen. Dus Marc is alleen gegaan. En ik had er best zin in... Wat m'n ochtend weer goed heeft gemaakt: Ik voelde de kleine zich helemaal tegen m'n buikwand aan duwen aan de bovenkant, dus ik leg m'n hand erop, maar ik voelde hem ook aan de zijkant duwen. Dus ik met m'n andere hand in een kommetje de baby omklemt. Ik voelde echt dat het z'n koppie was! Dus ik had hem letterlijk bij kop en kont! Kon hem zo een beetje optillen! Was echt super, en hij reageerde ook zo leuk erop! Niet te beschrijven!
Niet vergeten: Bevallingsverhalen om 12.35 uur op RTL4 Joma, hopelijk worden je klachten toch minder met wat rust. Lijkt me echt naar als je tot de 40 weken zo door moet. Hier wordt m'n meisje ook steeds drukker overdag. Leuk hoor. Suus, jammer dat de herfstvakantie weer voorbij is. Fulltime werken wordt toch steeds zwaarder hoe dichterbij de bevalling komt. Debora, jammer dat je steeds meer dingen moet laten. Wat grapoig dat je je baby zo voelde! Ik heb net Norah's haar gewassen en ontklit. Daar ben ik toch zo ruim een uur mee bezig. Ik merk dat het toch wel moeilijk voor me wordt om lang gehurkt of naar beneden kijkend onder de douche te staan. Daar wordt je best duizelig van. Ik was best bang om onder de douche flauw te vallen. Dus ik moet nog eens een andere manier vinden om haar haar te doen. Misschien bij m'n ouders in bad of zo. Daar hebben we dan wel meer ruimte.
o wat leuk dat je je ukkie goed voelde en vast kon pakken mooie momenten he ja normaal krijg je altijd een brief van de arbo die ze ook naar je baas sturen! wat vreemd dan dat jij dat niet gehad heb weet je welke arbo dienst je zit?
ja ik merk als ik echt niks doe beter is maar als ik iets doe of trap heb gelopen thuis ppffff ben net een oud wijf! maar je kan ook norah der haar als je uit de douche bent ontklitten ,probeer met ontklitspray of creme die je niet uit hoeft te spoelen dan als jij zit en zij voor je laten staan en dan laagje voor laagje he onderin beginnen en anders ze heeft toch beetje kroes haar? uitkammen met babyolie doet ook wonderen!
Ooeh ik word ook zo duizelig als ik lang gehurkt zit. Maar ja je meissie moet wel d'r haren leuk hebben, he Is haar haar zo gekruld? @joma: zit bij Prevend. misschien dat ik nog zo'n brief krijg. Kreeg wel meteen een brief voor een nieuwe afspraak, maar geen met de gemaakte afspraken. Moest wel lachen: mijn asistent manager (waar ik niet zo goed mee kan opschieten) ging mij vertellen hoe hij m'n rooster heeft ingedeeld. Dus ik zeg: precies zo als de arboarts al zei. Zegt hij: oh ik heb nog niks gelezen van de arbo, maar ik vind dat je nu niet meer mag doen. (Op zo'n hele vervelende toon, is moeilijk uit teleggen) Hij deed net alsof hij het allemaal zelf bedacht had! slimme jongen.... Wil altijd overkomen alsof HIJ het allemaal wel weet voor iedereen. haha Tis een irritante vent! gelukkig gaat ie donderdag voor 3 weekjes op vakantie. Zag dat ie me toch nog 2 hele dagen had ingepland, en dat mag dus niet meer. Kan ik daar met m'n manager over praten, zonder dat hij erbij is!
vind het heerlijk die kleine momenten met de baby, maakt alles weer goed. Ik kan echt niet wachten tot het februari is!
hahaah wat een lullo precies lekker dat die nu weg is! nou ik ga dinsdag ff langs mijn werk en ben benieuwd of mijn bedrijfsleidster die brief ook al heeft van mijn baas! maar ik neem de mijne mee ze dachten volgens mij dat ik al wat kon gaan werken,nou ik denk nu aanmezelf, dus ga maar ff langs netjes met die brief!en ik had trouwens ook een nieuwe brief erbij met nieuwe afspraak geloof ik ergens 6 nov pas!