Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi ik moet ook 6 november ergens terug naar de bedrijfsarts!
    Ik zou idd die brief maar meenemen, voor het geval dat! Eerst maar even goed voor jezelf zorgen en nog even thuis blijven.

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ben naar bevallingsverhalen aan het kijken. Er is een vrouw die thuis bevallen is in Amerika. Daar is dat baanbrekend! haha doen we hier wel vaker als de situatie het toelaat! haha Moet altijd lachen om die Amerikaanse bevallingen!

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    een goeiemiddag meiden
    Ik ben ook weer boven water, gisteravond naar kermis geweest de schintaler waren daar op zicht heelgezellig niet te druk maar om 1 uur had ik toch echt gezien uitendelijk lag ik om half 2 in mijn bedje en om 7 begon de hond te blaffen :)
    dus nu net pas weer op

Silvia super meid kun je lekker gaan plannen laat je wel het tilwerk aan je vriend over
    @joma ja das toch heel normaal dat je zon brief krijgt waar het kopie in staat heb ik ook ieders keer gehad toen ik thuis zat

Sorry als ik iemand vergeten ben maar mijn geheugen is een zeef momenteel ;)

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik hoop dat ik voorlopig nog niet aangewezen ben op de arbo-arts, want het is echt een l*l van een vent!
    Maar indien de vk over 2 weken weer adviseerd om rustiger aan te doen, dan ga ik toch maar eens praten.....

Net het strijkgoed weggewerkt en ik ben al kapot.....pffff.

Nu op de bank een filmpje kijken. Straks weer bezoek.

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    lekker rustig aan doe dan!

ik zit nog steeds in mijn pyama! *schaam schaam*

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    heb een nieuwe buikfoto in m'n album gezet! Ik heb zo'n heel smal puntbuikje! haha Is alleen niet goed te zien op de foto!

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Mooie buik Debora..!

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dank je!

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Babyolie hebben we nog niet geprobeerd, dat zullen we eens een keer gaan doen. :D Ik deed eerst altijd het hele proces voor de TV, maar nu wil ze niet meer stilzitten (het doet haar ook echt veel pijn als ik aan 't kammen ben, ook al ben ik voorzichtig). Onder de douche kan ze geen kant op, en kam ik het als er cremespoeling in zit. En dan nog blijven er van die "dreadlocks" inzitten. :(

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Bah bah bah, ik moet gaan werken...
    Helemaal geen zin in...
    Vriend is naar voetbal. Ik zou dus lekker heel de middag op de bank moeten hangen.
    Maar het is de laatste keer dat ik volledig ga werken. Moet morgen ook wel, maar dan zit ik in de ziektewet. Is het dus toch net ff wat anders. Kan dan dus lekker komen en gaan wanneer ik wil.

Ik ga nog ff make uppen en dan weg.
    Doei doei
    Tot vanavond.
    Liefs Boney

11. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Debora, 't zijn echt heeeel kleine krulletjes (ik zal eens een foto in m'n album zetten). Wat een irritant persoon zeg, die assistent manager. Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Mooie buik! Hij is echt gegroeid sinds de vorige foto.

Vivian, lekker toch om zo lang in je bed te blijven! Daar moet je nu nog van genieten, zometeen wordt dat een stuk moeilijker.

Boney, werk ze.

Oooh die amerikanen zijn toch een apart volk als het op bevallen aankomt. Ik moet er altijd wel om lachen als ze weer eens roepen dat ze het ECHT niet zonder pijnbesterijding kunnen doen. Soms heb je het inderdaad echt nodig, vooral als het erg lang duurt, maar er zijn miljoenen vrouwen op de wereld die zonder pijnbestrijding bevallen.

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Zo foto van Norah staat in m'n album. :D

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeetje, wat een beauty zeg! Echt een prachig, schattig meisje!

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Rattenkooi is klaar en ik ben uitgeblust. Meiden, ik ben hangen :(

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    super leuke foto wat een schatje :)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb ff duidelijkere en mooiere foto,s in mijn album gezet van het kamertje! :)

alleen nu nog wachten op de meubeltjes! :)

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Debora, mooie buik hoor!

Wat is Norah een schatje zeg, wat een mooi meisje!

Hier was het net even crisis. Een neefje van mijn vriend kwam op bezoek (moesten we even helpen met de pc). Hij kon de weg weer eens niet vinden, dus mijn vriend was naar buiten gelopen om hem de weg te wijzen en te kijken of hij er aan kwam. Ik zat nog binnen, maar keek door het raam of ik hem eraan zag komen.
    Komt dat stuk onbenul met 80/90 km. langs het raam scheuren. Vervolgens hoor ik een gigantische klap.....
    Ik zag de ergste scenarios al en vooral was ik bang dat m'n vriend er misschien onder lag, want ik zag hem niet meer. Mijn hart klopte in mijn keel.
    Ik snelde naar buiten en mijn vriend kwam terug rennen....pfieuw, wat een opluchting.
    Ik brak spontaan in tranen uit, maar de buurvrouw heeft me erg lief opgevangen. Uiteindelijk valt het allemaal mee en nu ben ik alleen nog maar kwaad.
    Verdorie zeg, er had wel een klein kind op straat kunnen spelen (ik woon nml. in een doodlopende straat en 30 km. zone).

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    mooi buikje meid :)

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ooh wat een leuk meisje! :D :D Het zijn idd hele kleine krulletjes! Is maar goed dat ik geen kindje krijg met zo'n krulletjes; ben een ramp met haren! Kan me voorstellen dat het een gedoe is, ook voor haarzelf.

Boney: werk ze!

Suus: Jeetje zeg! ik zou me ook helemaal rot schrikken! En idd nu goed kwaad zijn! Er had wel iemand in het ziekenhuis kunnen belanden! :confused:

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dank je!

Zie nou ook net dat m'n boxershortje ook mooi op de foto staat! :oops: :oops: hahaha

Deel Deze Pagina