Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Succes missn! Ik duim voor je!

wen: nou ja zeg! mannen! Als Marc dat zou doen dan heeft ie een groot probleem!

ik heb ook dat gekriebel op m'n buik, is idd je buik die op rekt denk ik!

tante pino: dat klinkt niet best, die laptop van je!
    Succes met de kijkers!

ik heb vannacht voor het eerst gedroomd dat ik vroegtijdig moest bevallen: lag in bed en dacht dat ik het hoofdje voelde, toen moest ik niesen en was de baby eruit. :confused: (als dat zo makkelijk ging! ;) ) Ik pakte het op en de navelstreng was helemaal kapot. in eerste instantie was het een kindje maar even later was het een puppie! En ik maar Marc roepen dat ie 112 moest bellen want hij leefde nog... Marc had daar geen zin in dus rende ik in pyama naar het ziekenhuis. Daaraan gekomen vertelde een zuster me heel vriendelijk dat ik beter naar een dierenarts kon gaan! :confused: Toen schrok ik wakker, en gelukkig was de baby aan het schoppen! Was wel even in paniek! haha

2. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @MissN succes en ik duim voor je!

@Jeuk: ja sinds twee weken ofzo. Zowel aan borsten als buik! Heel irritant.
    Het komt door de hormonen. Tip van mijn vk: rauwe aardappel doorsnijden en over huid wrijven. Ik heb het nog niet getest. En menthol poeder schijnt ook te helpen.

@Wen: wol/zijden rompertjes kun je bestellen bij www.schaapskleren.com
    Ze zijn wel hartstikke duur en je moet ze met de hand wassen, maar ik heb er twee voor de eerste weken. Vriendinnen hebben er goede ervaringen mee, dat t met die handwas ook wel meeviel. Ik heb de overslag, zodat je ze niet over het hoofdje hoeft te doen.

@Bigdream, oh ja....nog maar 15 weken.... dat zei ik gister ook tegen mijn vriend. Ik krijg het de laatste dagen ook helemaal op mijn heupen omdat ik het gevoel heb dat het opeens zoooo snel gaat.
    Pfffff en als ik dan denk aan het begin, toen kroop de tijd voorbij.
    Maar niet teveel piekeren hoor meis, da's nergens goed voor.

Zo, dat was weer even mijn bijdrage, ben verder al het meeste weer vergeten :oops:
    Fijne dag allemaal!

Liefs
    Amma

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik moet trouwens woensdag naar de vk, en dan idd ook over 3 weken alweer dan nog eens 3 weken en daarna om de 2. het gaat snel! Ik dacht nog: over 10 weken ga ik met verlof! jeetje....

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

DUIM<DUIM<DUIM<

:) :) :)

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dadelijk zitten we ook onder de 100 dagen! dan begint het aftellen pas echt!

6. Niet meer actief

hahahaha debora zulke dromen heb ik ook vaak... vooral dat hondjes veranderen in paarden of kinderen of konijnen haha t ene moment loop je dan met een baby in de kinderwagen en dan zit er ineens een hondje in ofzo echt heel vaag hahaha

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vervelend meid die pijn he :( rustig aan! en oja dan ben je lekker wat aangekomen :) ik hoop dat de kijkers gewoon kopers zijn! :)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    das wel een wazige droom :) gelukkig zijn het maar dromen!

9. Niet meer actief

t gaat inderdaad snel he! Vind ik ook hoor... februari is t al zo ver... straks komen sinterklaas, kerst, nieuwjaar en voor je het weet is het zo ver...

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden

zo nog paar uurtjes vrij en dan gaan we voor de afwisseling maar weer eens werken pfff hele lange week vandaag tot 19 uur en morgen woens en vrijd van 8 tot 18 bleh heb helemaal geen zin maar ja ben de laatste weken ook verwend doordat ik zovaak vrij had welliswaar voor het ziekenhuis maarja

@wen bah wat gemeen van je vriend hoop dat je hem goed erover gegeven hebt ik vind dat niet kunnen hoor, hier is gelukkig de zondag heilig behalve als f1 erop is dan kan ik schuiven ;) gelukkig was gisteren de laatste race van het seizoen
    @MISNN HEEEEEEEEEL VEEEEEL SUCSES MEID!
    @mamanorah wat een schattig dochter heb jij zeg
    @joma doe maar lekker rustig aan he en pas weer gaan werken als je het ook echt kan meid

Nou zal vast wel iemand vergeten zijn maar jullie krijgen van mij allemaal een hele dikke knuf

11. Niet meer actief

ja de pijn is behoorlijk vervelend om t maar netjes te zeggen ;) pfff ja die 8 kilo was behoorlijk schrikken.... :oops:

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    als ik dat zo lees hier komt iedereen netjes bij tijdens de zwangerschap wat ik dan zo raar vind is dat ik afgelopen week weer anderhalve kilo ben afgevalen ipv bijgekomen zal toch niet slecht zijn voor ons kereltje he

13. Niet meer actief

dat zal wel niet hoor, volgens mij kan dat geen kwaad, heb je mischien minder gegeten dan normaal?

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha kan me voorstellen dat dat even schrikken was, die 8 kilo. maar ook wel positief toch? En idd hopelijk zijn het niet alleen kijker, maar kopers! :D

Raar he, zo'n droom! was voor mij de eerste keer dat het over de baby ging. Moest wel lachen! En moet zeggen: T was best een leuke puppie! :D :D Soort van hele kleine Golden retriever maar dan met een "tekening"! hahaha

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja naar mijn gevoel niet maar mijn vriend meent van wel misschien de spanning van de afgelopen weken ik hoop wel dat het niet erger word hoor ik zit pas 1,5 kilo boven mijn eigen gewicht en blijf het raar vinden

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    denk dat het van de spanningen is, vivian. als je woensdag een goed uitslag krijgt gaat het waarschijnlijk meteen beter!

17. Niet meer actief

zou goed kunnen vivian... ik ben nu ook pas de laatste 5 weken aangekomen.. daarvoor zat ik ook nog flink onder m;n gewicht, dus je ziet maar hoe snel dat ineens gaan kan.. en dat terweil ik nog steeds weinig eet...

Hoe is het trouwens met jullie buikjes? De vrouw waar we de kinderwagen gingen halen zei : ben je zwanger dan? Waneer ben je uitgerekend, februari... o dat is al snel,... wat een klein buikje heb je ...... :confused:

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja, de meeste mensen beginnen bij mij nu pas te zien dat ik zwanger ben... :confused: en dan ook echt zo van ben je AL 24 weken? Je hebt wel een kleine buik hoor! Nou denk ik dan; je weet toch hoe smal ik van mezelf ben, en als je het nu pas begint te zien heb je toch echt iets aan je ogen hoor! :D

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja das bij mij ook ik ging van de week shoppen en schilderijtjes bestellen voor de babykamer en toen zei die vrouw oh je hebt toch nog geen haast he en toen ik zei dat ik 23 weken was stond ze toch echt te kijken hoor :) vind het soms wel jammer :)

Nou meiden ik ga snel iets doen voor ik het weet is het weer 1 uur en moet ik werken

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    o ja iets doen.... Moet om 12 uur werken.... zit nog in pyama :oops: Ga ook maar eens douchen!

Deel Deze Pagina