Humor! ennuh.. goed dat je deze beslissing hebt gemaakt hoor! Je moet voor jezelf en voor je beebjes kiezen... zeker niet voor je werk! ennuh.. tot 23 april vrij...heeeeeeerlijk! hihi... (kun je nog bij mij op de koffie komen met een stuk gebak..hihi.. ben de 22e jarig namelijk! )
Ik kreeg vorige week al de vraag: Je bent er zeker bijna? Nee hoor mevrouw, ik moet nog 20 weken.... Je kan geloven dat haar mond openviel en direct de vraag stelde of het er geen twee waren... Nee dus, echt maar 1 of nr 2 kan heel goed verstoppertje spelen op de echo
oh zo! je bent er dus 5 weken niet geweest... dan snap ik het! want jouw buik kan je idd niet meer ontkennen hihi
hihi...nee.. ik kwam om 07.00 uur binnen en de eerste zei meteen... "leuk dat je terug bent........ *stilte*.......... je bent zwanger of niet?" hihi.. moest zo lachen!
hihi... wisselende dingen hoor je he? zolang de vk zegt dat ik een mooie buik heb... en dat ie nu goed in de breedte aan het groeien is, vind ik alle opmerkingen best en ga ik er vanuit dat alles normaal is...
TantePino, wat fijn dat ze enthousiast waren! Hopelijk brengen ze een bod uit. MissN, Gefeliciteerd meid! Erg goed van je hoor, in 1 keer geslaagd. Sizzel, ik kan me vootstellen dat het zwaar was zo'n eerste dag na zo'n lange tijd. Dees, nou dan weet je meteen dat je je baas en je collega's niet hoeft te missen tot april. In plaats dat ze een beetje meelevend zijn. Nu hoef jij je in ieder geval niet meer druk te maken om je werk. Je kunt je nu helemaal richten op je twee kleintjes en je eigen grezondheid.
leuk... en zo hoort het nu te gaan! ik werd laatst al voorgelaten bij de kassa... kom maar mevrouw hahaha
Jaaaaaa, leuk die verschillende reacties. Ik zie het vaak aan de blik in iemands ogen. De ene kijkt vertederend naar mijn buik, de ander meelijwekkend en weer een ander met afgunst
inderdaad... maar 1 ding is zeker... iedereen kijkt naar je buik... leuk die blik van mensen: Hey Wendy ---> kijken me even kort aan --> kijken naar de buik... standaard!
Rustig aan doen hoor dees! Ga jij maar lekker hangen! hihi.. ennuh... Neem jij de restjes maar mee hoor!
Zo leuk he zoiets! Dat blijft lachen! Vind het zelf ook wel heel erg leuk dat iedereen het nu ook zo goed ziet! kan er echt van genieten! en dan dat beeb zich zo goed laat voelen is dan natuurlijk helemaal super!
Hoi hoi, ben weer thuis en Sizzel....ik begrijp je helemaal. Ook voor mij was het weer even heel erg wennen(al had ik maar 1 weekje vrij), ben kapot nu. Ik ga ook alleen nog maar koken en dan languit op de bank. Missn: van harte meid! TantePino: ik duim voor jullie. Dat zou toch wel erg fijn zijn, dat neemt een hele hoop stress weg. MamaNorah: het zou echt te gek zijn als ze jullie bedonderen. Je kunt met deze temperaturen echt niet zonder verwarming. Zeker nu niet! Dees: fijn dat je het hebt kunnen regelen en doe maar rustig aan. Sorry als ik iemand vergeten ben.....
Zo, ik ben terug van shoppen! Ben kapot! Wel erg gezellie met m'n ma. Eet alleen vanavond, moet dus nog ff wat lekkers verzinnen. Iets makkelijks. MissN: GEGELICITEERD! ! ! ! Heerlijk hoor, je rijbewijs! Zou niet meer zonder kunnen. Buik: haha, hier ook veel verschillende reacties. De meeste reageren wel normaal. Heb volgens mij ook wel een normale buik. Maar je hebt altijd van die mensen die dan zeggen dat je wel erg dik bent voor de 22 weken. Ach ja, vind het ook wel leuk! M'n ma vandaag: je bent erg gegroeid sinds vorige week! En dat klopt ook wel, het gaat erg hard opeens. Het heeft een weekje of 2 stil gestaan lijkt het wel. Maar nu krijg ik die groeispurt of zo. Ik ga wat te eten zoeken. Nog iemand tips? Heb geen zin om d deur uit te gaan...