Wij zijn barendrecht geweest! mischien nu weer anders zoetermeer ! vond die van barendrecht wel piepklein
ok... vrienden van mij waren erg tevreden over die in Arnhem en woon vlakbij, dus gaan daar maar heen... maar jij hebt er idd al 1 gehad... hihi... leuk dat je nog eens gaat!
@Ariel, wat fijn dat alles goed is! Geniet ervan. @Wen26, pfff ik ben zo'n computer nerd dat ik nog niet eens buikfoto's op mijn computer heb staan, laat staan in t album van dit forum..... Liefs Amma
is ook spannend... maar zolang alle controles steeds goed zijn en je je kleine zo goed voelt schoppen, is zo'n echo echt alleen maar genieten!
Ik wil ook nog een pretecho gaan maken. Maar ik heb met 25 weken nog een "gewone" echo, die door studenten echoscopie wordt uitgevoerd. Dus ik dacht ik doe er een zo na de 30 weken, omdat het anders te dicht op elkaar zit. Maarja nu las ik dat je dat dus beter kan doen voor de 27 weken. Heb mijn echobureau even gemaild wat hun me aanraden.
aha... maar is niet zo lastig hoor... gewoon een keer proberen! wil je wel begeleiden (ben nieuwsgierig)
meiden ik ga ff douche en dan ff lekker bankhangen! morgenochtend weer naar de fysio en dan daarna ff op visite bij mijn werk! 8) fijne avond tot morgen!