Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey meiden
    jeetje jullie hebben wel wat afgekletst vanmiddag
    pfff ik ben gaar heb tot 7 uur gewerkt hele middag aan de kassa gezeten nou ik heb me toch pijn in mijn rug niet te geloven net lekker lang gedoucht dat deed wel beetje goed maar perfect is het nog niet
    sorry voor mijn ego bericht

Missn GEFELICITEERD meid kun je lekker gaan scheuren
    Suus ja als ik zo thuis zit wel maar als ik aan het werk ben heb ik gelukkig genoeg afleiding dat werkt wel nog 2 daagjes he en ik dnek maar gen nieuws is goed nieuws (hoop ik ;) )

Nou meiden ik ga slapen tot morgen

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    nope ikke in Arnhem...

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
  4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hmmm... volgens mij ben ik alleen nu...

slaap lekker allemaal x

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
  6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik zie alleen dat de omtrek maar tot 80 gaat. maar daar zou je eventueel z'n stukje met van die hakjes tussen kunnen zetten zodat de omtrek wel 90 word. de cup is een heel klein beetje voorgevormd (echt heel weinig).

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nee de beugel knelt niet tenminste vind ik niet de cup's sluiten mooi aan.

ik ga nu echt naar bed want ik ben kapot welterusten meiden!

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Gooische vrouwen was weer leuk!
    Expeditie robinson de laatste 10 min van gemist. Had hij niet opgenomen.
    Ik heb bijna een hele zak m&m's achterover geslagen. Vriend heeft ook een handvol op.
    Nu net nog een schaaltje olijven. Daar ben ik ook gek op!
    Ga nu nog ff zappen en dan lekker slapen.
    Truste en tot morgenochtend.
    Liefs Boney

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden
    is het alweer dinsdag nog een dagje werken en dan de uitslag pff wat ben ik blij als de dag morgen voorbij is en dan hopelijk met goed nieuws
    Nou eerst vandaag maar werken en hopen dat ze nog niet bellen he

Meiden die vandaag echo hebben heel veel plezier ik ga om 9 uur even naar de vk nu nog om de 4 weken geloof dat k hierna om de 3 weken moet.

Nou meiden ik moet weer gaan allemaal hele fijne dag he en tot vanavond

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogguh meiden,

Ik heb zo therapie dus kan weer even van me af praten. Daarna een uurtje oppassen bij mijn vriendin en daarna....... niks :-s :) . Ik moet écht iets gaan bedenken om te gaan doen de komende maanden anders verveel ik me rot.

Jaaaaaaaaa Ariel, wat fijn zeg! Nu gaan genieten meid!

Euhm, ik weet alleen nog iets over bh's. Ik heb er 2 van Anita en die zitten zalig. Oké, ze zijn duur maar ik heb geen last van knellen. Wel met de goedkopere dus ik hou het bij Anita. De slips heb ik wel van de Hema, fijn zijn die. Ik hoop trouwens wel dat mijn bh's blijven passen want ik zit al op 100E en het kon zelfs wel al F zijn :confused: . Veel rek is er niet meer denk ik. Maar om nu nog een nieuwe te kopen vind ik ook weer zonde.

Nou meiden, ik ga tanden poetsen en mijn heerlijke :( drankje nemen. Transipeg, om beter naar de wc te kunnen maar dat spul is vies :pale:

Fijne dag en tot later. Bye bye.

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Lieve schat, ze hebben gisteren ook niet gebeld dus dat is gewoon een goed teken. Alles is goed met jullie beebje, ik voel het gewoon. Morgen krijg jij een uitslag die goed is en dan gaan jullie ook lekker genieten. *DIKKE KNUF VOOR JOU*

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Vivian, sterkte met nog even afwachten! Kan me goed voorstellen dat je in spanning zit. Wachten duurt dan ook zo lang!

Dees succes met je drankje, klinkt lekker :( En ook succes bij therapie, kan heel fijn zijn om lekker een uurtje van je af te lullen. Ik voelde me na die tijd vaak alsof ik de hele wereld aan kon :)

Bh's.. Ik heb vorige week 2 meegroei/borstvoeding bh's gekocht bij de Livera. Schrok me dood, normaal heb ik 75A of 75B nu 80B.. Valt op zich wel mee maar m'n moeder heeft die maat ook, vond ik wel even confronterend 8) Er zit geen vulling in wat ik normaal wel heb dus heb het gevoel dat ik nou van die punt tietjes krijg :( (of is het 1 woord: punttietjes :(: goh, nooit over nagedacht..)

Ik ga straks de stad in met een vriendin, ze is ook net zwanger, zo leuk! Gaan we lekker shoppen voor babykleertjes :D
    Vanmiddag moet ik het huis uit, de makelaar komt met de eerste kijkers voor ons huis. Het zijn er vandaag al 7 en donderdag nog 2! En dan terwijl ons huis nog maar een week in de verkoop staat. Hoop dat dat betekent dat we hem zo kwijt zijn.. Er zal toch wel 1 iemand tussen zitten met een leuk bod..? :rolleyes:

Nou meiden, fijne dag vandaag, knuffel voor degene die hem nodig heeft en meiden met echo's, vk-afspraken etc. veel plezier en voor de werkenden, werkze!

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedemorgen allemaal! :)

Ik ben weer op mijn werk aangekomen... bah, wat heb ik een hekel aan krabben, de hele auto zat weer vol met ijs! :)
    Ik vind winter eigenlijk wel lekker en gezellig, maar dat soort ongemakken mogen van mij achterwege blijven... ;)
    Heb gelukkig gisteren mijn winterjas zwanger-proof kunnen maken... heb gewoon een paar knopen verplaatst en laat de onderste 2 knopen los... ziet er nog niet eens zo gek uit hihi... had 'm vanochtend ook meteen nodig!

Vivian... nog 1 dagje... ik voel ook dat het helemaal goed komt... ik denk aan je!

Weet iemand nog een leuke (grote) kerstmarkt in Nederland of Duitsland? jaja, ben al in de kerststemming :( ... zat zelf aan die in Oberhausen bij Centro te denken, maar verder ken ik die andere markten niet en wil echt een dagje daar heen in December :)

werkse voor sommige en doe het rustig aan voor de rest...

kus

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

ik heb er alweer een uurtje opzitten....nog maar 7,5 uur.
    Mijn winterjas kan niet meer dicht en dat wordt met deze temperatuur best lastig. Ik ga eens even om me heen informeren of niemand een jas te leen heeft die nog een tijdje gaat passen.

Veel kijkers hoor, Maja. Daar moet toch wel een potentiele koper tussen zitten. En dan te bedenken dat ons huis al 7 maanden in de verkoop staat.

Vivian, je zult zien dat het allemaal goed komt. Nog even volhouden en dan kunnen jullie lekker relaxed gaan genieten. Ik duim voor jullie!

Ik ben benieuwd naar de tips over de kerstmarkt, want mijn mannetje begon er afgelopen weekend al over. Hij heeft het nu al weken over de kerst, hij leeft helemaal toe naar die tijd.

Voor iedereen die vandaag een afspraak bij de VK heeft of een echo: Succes!

Xx

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    succes vandaag Suus! De 2de dag na de vakantie gaat vast al weer beter ;)

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Goedemorgen..

@ Ariël.. Super meid dat alles goed was!

@ Dees : Succes bij de therapie. Gooi al je frustraties er maar lekker uit.. kan zo lekker zijn!

@ Vivian : Hele dikke knuff vanuit hier voor je meid! Ik weet ook zeker dat alles goed is met jullie beeb! Anders hadden ze al lang iets laten horen! Ik blijf in ieder geval voor je duimen!
    Hoe laat krijg je morgen de uitslag?

pfff... vandaag late dienst.. tot 22.30 uur.. ik vind dat zooooo vermoeiend.. ben benieuwd hoe dat vandaag zal gaan.. na 5 weken vakantie..

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja.. pretecho heb ik net nog iets van gelezen.. wij hebben er een gepland bij 26w4dgn! Dan kon je mooi de contouren van het gezichtje zien!
    zoek op google maar eens kijk nou! op in Helmond.. daar staat ook alles op en hoe het eruit ziet per weer! zooooo mooi!

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen meiden, vandaag heb ik lekker vrij en morgen ook. ik heb geprobeert uitteslapen maar helaas weer last van rug, bekken en heupen :( . zometeen ff omkleden en het hondje uitlaten en uhmmm....vervelen denk ik :)

19. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Pfffff, ik schrijf ook af en toe op een ander forum en daar is met 22 weken al een kindje geboren en overleden na 15 minuten...het blijft echt door mijn hoofd spoken de hele dag...zo verschrikkelijk....

Dit is wel 1 van de ergste nachtmerrie die je als ouders kan overkomen....

:( Heel triest...

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh gatsie Anieteke... vreselijk hoor! De zus van mijn collega heeft dat een aantel weken geleden ook gehad. Ze kreeg 2 dagen na de 20 weken echo (die erg goed was) ineens buikkrampen, bleken het weeen te zijn & dat het kindje niet meer leefde... mijn collega heeft toen het baby-tje van 20 weken nog gezien, die mochten ze namelijk mee naar huis nemen... krijg nu weer rillingen terwijl ik het opschrijf... :cry:

Deel Deze Pagina