Ja das zeker goed bedoeld! Maar zo ga je aan het twijfelen, he! Ik gebruik niks voor m'n astma, dus misschien dat het voor mij daarom makkelijk is om te zeggen van: heb er toch geen last van... (ben trouwens ook allergies voor al die medicatie!) Had je al met je huisarts zelf gesproken? Die zal wel zeggen dat je het wel moet doen, natuurlijk.
fijn van die dubbele info! Ik zou het toch niet doen, maar goed, ik vind het moeilijk je hier een advies over te geven! Wil niet op m'n geweten hebben dat je straks doodziek op bed ligt natuurlijk!
Ik ben er .... lukt toch aardig met discussie.... Ik ga er onderweg naar huis (ik ga zo) even heel hard over nadenken. Ik dacht eerst, ik vraag het wel aan de huisarts, en voor de zekerheid aan de VK. Ik denk dat het uiteindelijke antwoord van mij vandaan zal moeten komen. Wil ik het, of wil ik het niet... Ik laat het weten, wat ik bedenk... Succes met die 20 pagina's Deborah21
haha nee ga nou echt mijn chocolade opeten! Heb net ook al 4 ( ) worstenbroodjes gehad! Mijn broer wou niet mee eten en ze lagen al in de oven, dus tja! Maar heb nu zin in choco! Doeg! Lees vanavond wel bij
hai ladys ff een updateje.. bedankt voor jullie reacties, heb nog steeds erg veel pijn en de HA heeft het laten afweten... niets meer van gehoord... Maargoed ze zoeken t maar uit, weet nu toch al dat ze nu niets voor me kunnen doen.. Ik weet 1 ding heel erg zeker, ik word nooooooooooit meer zwanger! Mijn lijf kan het gewoon echt niet verdragen, ik ben stukje bij beetje verot aan het gaan en niemand die wat voor me doen kan, wou dat ze me nu plat konden spuiten en open snijden om te zien wat er allemaal aan de hand is daar vanbinnen maarja ... gaat niet.. Ben beetje boos op de baby, ik heb zoveel pijn en vandaag is ie extreem druk aan t schoppen en klieren, alsof mama nog niet genoeg pijn heeft Maarja dat weet dat hummel ook niet natuurlijk, maar zou hem graag een klap op z'n gat geven nu... nog niet eens op de wereld en heb er al zoveel ellende mee Hopelijk word het een heel lief ventje als ie er is en houd ie dan op mama te pesten.... zo en nu weer terug naar bed
ach meid dikke knufffff en ja kan begrijpen dat je zegt nooit meer zwanger het is ook niet niks zo nogmaals knuffffff en rustig aan!
Pino, dikke knuffel voor jou. Zwaar hoor als je lichaam zo in evrzet komt en je kunt er niets tegen doen. Ariel, gefeliciteerd met jullie huisje! Schoonmaken is niet leuk, maar ja het hoort er bij en na de tijd ziet je huisje er heel anders uit. Fijn dat je de schimmel niet zelf uit hoeft te roeien. (En nu nog een oplossing bedenken waardoor hij ook niet meer terug komt). Daisy, moeilijke beslissing wel of geen griepprik. Ik heb helaas geen advies voor je. Ik ga zo ook hutspot maken! Past goed bij dit koude weer. Oh ja, en ik heb de uitnodigingsbrief voor de zwangerschapsgym binnen! 30 oktober beginnen we al. Dan ben ik 23,5 week of zo. De vorige keer begon ik toen ik 27 weken was