Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik ga slapen..heb echt verschrikkelijke pijn in me benen...net onder me bil zeg maar...
    Kan niet eens zitten lopen of uberhaupt opstaan...:(
    Ga volgende keer bij de vk maar eens fysio vragen..dit gaf ze vorige keer al aan als de pijn niet ophield...(het lijkt wel of het steeds erger word..:()

Slaap lekker allemaal...
    Liefs..

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bale van je hoofdpijn nu je het werk weer aan het opbouwen bent, dan is rustig aan toch het beste! ;) en das moeilijk!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

weltrusten! en die pijn klinkt mij heel bekend :( ,kijk maar uit vraag maar fysio meid, voor het erger wordt! dikke knuffff

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Meiden met pijn doe rustig aan hoor, kan best zijn dat het het bekken is of zo. En naar de fysio voor oefeningen,
    succes en ik hoop voor jullie dat het snel wat minder wordt

Liefs

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja precies mee eens! ik heb er ook last van :( en loop bij fysio ,dus meiden trek aan de bel ;)

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Het zijn sowieso wel krankzinnig dure kaartjes, hè? Ik kom nu op 2,43 per kaartje... Mijn andere optie is zo'n 1,80 per kaartje, dus dat scheelt nogal. Aan de andere kant, het is een eenmalie uitgave en om daar nu op te bezuinigen.

Het lastige met rustig aan doen is dat ik wel mag werken zoalng het me maar geen stess oplevert en niet over mijn grenzen heen ga... Tja, maar waar zitten mijn grenzen dan precies? ik mocht ook wel gaan sporten (pilates), maar dan ook niet over mijn grenzen heen gaan en alleen voor de ontspanning... Dat is dus geen sport meer. Ik snap dat ik niet mer mag behangen en schilderen, daar ga ik me braaf aan houden, maar verder.
    het rare is dat mijn zusje een zeer stressvolle zwangerschap heeft gehad (zwaar lichamelijk werk en een vreselijke relatie die kort na de bevalling stuk liep door geweld) en die had een bloeddruk om door een ringetje te halen. Ik las net wel dat pre enclampsie genetisch bepaald is, dus wellicht dat dat het probleem bij mij is. Nou ja, ik zal braaf zijn en me maar niet teveel zorgen maken.

Trusten. x

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga mijn bedje opzoeken!

tot morgenxxx

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Meiden ff snel ga zo mijn bedje opzoeken

@amma alvast bedankt meid hoop morgenavond ook met goed nieuws terug te komen
    @mrijn goed luisteren naar je vlos hoor die zijn er niet voor niets ;)

Zelf mag ik niet klagen moet ik eerlijk zeggen krijg soms echt medelijden met jullie als ik dat zo lees en ik heb ( ff afkloppen) bijna nergens last van maar zal niet te vroeg juichen he!
    Meiden julie mogen hier altijd klagen over jullie kwaaltjes daar zijn we toch immers voor he

Nou nu ga ik slapen morgen weer gewoon werken van 8 tot 18 das weer lang genoeg

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    truste allemaal voor zo ver nog iemand hier is hhahaha slaap lekker

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen
    Oh ik zie dat ik niet alleen hekkensluiter was gisteravond maar ook weer de eerste die actief is :) :)
    Nou nu beginnen de zenuwen toch wel op te komen hoor heb vannacht echt de raarste dingen gedroomd dat willen jullie niet weten :) vanaf 2 uur hebben we eindelijk beetje rust hoop wel dat ze er ergens in de zwangerschap nog achter komen wat het is hoor. Maar na vandaag hoop ik het ergste uit te sluiten

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou meiden ik ga weer werken ik zie jullie waarschijnlijk vanavond pas dus meiden allemaal hele fijne dag en tot vanavond allemal doei doei

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen allemaal...

Nou opgestaan met nog steeds die verschrikkelijke pijn van gister...heb het al een tijdje maar zo hevig als nu...nog niet eerder gehad..ga zo toch maar even de verloskundige bellen kijken of ze misschien iets voor me kunnen doen..omdat ik als ik thuis moet zitten me school wel kan vergeten..:(

En anders kan ik pas over 2 weken mijn verhaal kwijt bij de verloskundige...daar kan ik niet op wachten met deze pijn..:(

Fijne dag allemaal...
    Knuffies..

Vivian ik duim voor je meid..maar ik weet zeker dat je een super uitslag krijgt..:D:D

13. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    Hier weer lekker geslapen.
    Zo weer voor een paar uurtjes werken en vanmiddag weer naar huis.
    @Vivian, ik duim voor je meis!
    Liefs bd

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Pffffff, wat een nacht. Dromen, dromen, dromen. Hoe vaak ik vannacht al niet bevallen ben...... :(

Jeetje, meer meiden beginnen nu last te krijgen van bekken, heupen, rug, billen enz. Wat balen meiden! Rustig aan doen, hoe vervelend soms ook, is toch het beste. Trouwens, ik heb al een week erge pijn boven mijn schaambeen maar volgens mijn fysio is daar weinig aan te doen. Ik kan mijn oefeningen doen, rust houden enzo maar het helpt niet. Hoe zorg je nou toch dat die pijn minder wordt? Ik bedoel, het hoort bij bi maar sommige vrouwen redden het met oefeningen, dat moet ik dan toch ook kunnen?

De afgelopen 2 dagen ben ik redelijk actief geweest. Vandaag ga ik eens écht niks doen en kijken of het beter gaat.

Leuk dat iedereen nu zo'n beetje met van alles bezig is. Volgende week komt ons kamertje af en kunnen de meubels erin. Daarna kan ik kasten in gaan ruimen. Veel spullen hebben we al maar nog lang niet alles dus daar moeten we nog achteraan. Met het kaartje zijn ze bezig, de kinderwagen kunnen we de 10de november halen en gisteren heb ik het kdv geregeld. En dan is het wachten op de komst van de ukjes. Het gaat allemaal zo snel he.

Vivian, ik weet ook gewoon zeker dat de uitslag goed is, het moet gewoon. Weet dat we hier allemaal heel erg met jullie meeleven en we zullen duimen. Ik zal straks speciaal voor jou een kaarsje aansteken.

Zo, en nu eerst een ontbijtje.

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik heb morgen mijn pretecho! :)
    Zo spannend weer, de hele familie gaat geloof ik mee, hahaha.

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Vivian.. hier brand een kaarsje voor jullie vandaag! Ben er van overtuigd dat alles goed is met jullie beeb meid! Duimen draaien hard hier!

@ MissN : gewoon bellen naar de vlos meid! Daar zijn ze voor! Wie weet hebben ze een oplossing voor de pijn!

@ Dees: Leuk dees dat jullie al zo ver zijn met alles regelen. Hier ook al een aardig eindje op weg.. papieren voor kdv liggen klaar om opgestuurd te worden. Nog even kijken wat we van de belastingdienst terug krijgen. Kamertje zover klaar.. Kaartje nog even mee wachten.. Willen namelijk misschien toch een foto op ons kaartje..

@ Joma : hier ook een 3d/4d echo met 26w4dgn!
    Snel bellen meid! Hopen dat er nog plek is!

@ Mrijn : ik vind sommige kaartjes ook echt belachelijk duur.. wij hebben meer dan 100 kaartjes nodig.. en als ik dan 2,30 per kaartje moet betalen.. pff.. dat hakt er wel in zeg! Nog eens even over na denken! hihi.. Hier hoeven we trouwens de kaartjes pas bij 7 mnd te bestellen. Dat was normaal zeiden ze. Dan liggen ze vast klaar bij de drukker en kan ik vast enveloppen gaan schrijven...hihi.. (toch iets persoonlijker vind ik dan etiketten...)

17. esmay

esmay Actief lid

25 okt 2006
    184
    0
    0
    Hoi!

Hier even verslagje van onze pretecho gisteren:

Nou,om kwart voor vijf waren we aan de beurt voor de echo!Wel leuk zo met de opa en oma s erbij!
    Er werden gelijk stoelen bij gehaald enz..
    Had weer dezelfde echoscopist als mijn vorige echo's! ;)

Was wel weer zenuwachtig...(heb ook af en toe paniekaanvallen)
    Maar zodra ik de eerste beelden zag verminderde dat alweer wat...
    Eerst tijdje 2d gehad..alles weer bijlangs..hersenen,hartje,middenrif,buikje,voetjes,enz..
    Alles helemaal goed!
    Zat perfect op de groei..buikje liep weer iets voor dus ze krijgt genoeg voeding.. ;)
    Ze zat ook lekker vruchtwater te drinken..zo lief gezicht..
    Ook legde de echoscopist alles rustig uit aan de as opa en oma s die vol bewondering mee zaten te kijken!

Toen nog 3d en 4d...maar onze meid had besloten om haar handje voor het gezichtje te houden!Ook haar beentjes en knietjes gezien..helemaal opgekruld!

Na veel geduld hebben we toch een glimp van haar gezichtje gezien!Ze heeft al wat bolle wangetjes en een wipneusje! :liefde: :liefde:
    Zo geweldig mooi om te zien!

Maar de echoscopist wilde nog mooiere plaatjes...hihi..dus ik op mijn zij ...nee,hoor weer die handjes ervoor! :-D
    Ze is nu bijna 900 gram en 100% een meisje..was dit keer heel duidelijk te zien!
    A.s maandag eind van de middag even weer naar ziekenhuis en dan gaan we samen met de echoscopist vanaf de dvd de mooiste plaatjes bekijken en die we mooi vinden krijgen we foto's van! :) :)
    Maar hij liet ook doorschemeren misschien nog even te kijken of ze dan niet de handjes voor haar gezichtje heeft! :)
    Heb een uur lang echo gehad!
    Dus het was het me zeker waard..en heel misschien dus maandag weer! ;)

Ben ook erg opgelucht dat het allemaal zo goed eruit ziet..ze is ook al de hele avond lekker aan het schoppen in mijn buik..
    Vruchtwater enz zag er ook helemaal goed uit!

Heb dus hele goede ervaring hier in het ziekenhuis met de pretecho(ze doen het ook echt nog maar sinds kort hier..)
    Ouders mochten nog kop koffie drinken..helemaal goed geregeld.

Dit was even mijn verslagje..

Vannacht erg onrustig en weinig geslapen..denk door nog die spanning van echo enz..en afgelopen weekend druk gehad ivm verjaardag mannetje..
    Maandag was in ziekenhuis bij contr gyn eerst bloeddruk hoog en later was het weer gezakt..(ben ook nogal zenuwpeesje..)Verder zag alles er keurig uit..
    Over 2 weken weer komen!

Liefs Esmay:kus2:

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja.. hihi.. vergeten...

GOEDEMORGEN ALLEMAAL!

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Zo ga ff sporten.. ben over een uurtje weer terug..hihi... (ja hou het sporten ook niet meer zo lang vol...;) )

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Esmay! Super meid dat je zo'n goede echo had! nu lekker gaan genieten! jullie meid doet het gewoon helemaal geweldig!

Deel Deze Pagina