Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Maja... haha... traplopen vind ik ook al doodvermoeiend hoor! hihi.. maar voor mijn spiertjes is het toch iets beter als ik blijf sporten. Ga nu 2x in de week en gaat nog wel goed... al merk ik wel dat ik steeds minder puf er voor heb en dat ik eerder spierpijn e.d. krijg! gelukkig is daar op de dagen dat ik meestal ga ook fysio aanwezig, dus bij vragen enz mag ik gewoon naar haar toe! ideaal!
    (ennuh... loop maar eens 2x de trap op en af..hihi.. dan heb je je fitness voor de dag ook gehad hoor!)

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik zou het wel weten, lekker in bad gaan, heerlijk!

@maja82; Ja ben wel blij met dat uurtje! Is het normaal dat je harde buiken hebt? Want ik ben er soms wel bezorgd over, heb het meerdere keren op een dag. Het is ook niet echt pijnlijk, maar wel gevoelig, geen fijn gevoel dus.

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey Dees..
    zie trouwens dat je vandaag al weer 24 weken zwanger bent! Wat gaat het snel zeg!

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik heb toevallig vorige week de vk gebeld ivm mijn harde buiken. ook verschillende keren op een dag, net zoals jij naatje!
    Ik moest wel echt rustiger aan gaan doen.. (en dat in mijn vakantie..hihi) Ik deed waarschijnlijk lichamelijk nog te veel. Ook moest ik meteen mijn urine laten controleren omdat veel harde buiken in een zwangerschap vaak wijzen op een blaasontsteking. (en dat dus ook vaak de enige symptomen zijn..) Dus dat moest ik dezelfde dag nog laten doen. Deze was gelukkig schoon. Doe nu rustiger aan en nu gaat het eigenlijk heel goed...
    Weet niet of je iets aan deze info hebt, maar dit heb ik gehoord van mijn vk!

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jah, 24 weken vandaag, gaat écht hard!

Harde buiken heb ik ook regelmatig. Niet pijnlijk maar wel (*auw*, Luuk haalde even uit :confused: , zo hard heb ik nog nooit een trap gehad) vervelend. Mijn urine kijken ze volgende week weer na dus ik ben benieuwd.

Morgen weer controle bij de gyn en daar checken ze de urine alleen op suiker. Volgende week heb ik trouwens toch meteen een grote nakijkbeurt :) . Ook weer een glucose dagcurve laten maken en ze hebben weer een aantal buisjes bloed nodig om van alles na te laten kijken.

Ik ga niet in bad denk ik want dan moet ik weer met die kooi gaan lopen slepen. Ik poedel wel even alles af aan de wastafel en dan lekker een trui aan. Die chocomel neem ik wel denk ik :)

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    De laatste tijd doe ik het ook rustig aan eigenlijk! Maar misschien een blaasontsteking, dat zou best kunnen eigenlijk! Zou het ook door stress kunnen denk je? Zei de vk ook of het kwaad kon?

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hihi... die ga ik zo ook even lekker maken... hmm... warme choco... heerlijk!

8. 40plusmama

We kunnen het bijna bij elkaar drinken want volgens mij woon jij niet eens zo ver bij mij vandaan als jij in Tilburg babyspullen gaat kopen ;) :)

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Bij mij kijken ze nooit urine na, zal er dinsdag toch eens om vragen!

Ze hebben nu toch ook chocomelk voor de senseo, heeft iemand die al geprobeerd?

Nog maar 16 weekjes voor jou Dees, gaat echt supersnel! Aan de ene kant mag het van mij nog wel even duren, omdat er nog wel het 1 en ander gedaan moet worden, maar aan de andere kant zou ik blij zijn om mijn kindje gezond en al in mijn armen te houden!

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Je moet er wel mee opletten. Je mag niet teveel harde buiken krijgen.. maar ik heb ergens gelezen dat je er dan niet meer dan 7 per uur mag hebben of zoiets.. Maar daar heeft de vk niets van gezegd. Wel dat ik dan moest gaan liggen of een kruik moest pakken! Dan trekt het bij mij ook snel genoeg weg!
    Volgens mij kan het niet door stress komen. Alleen als je lichamelijk/fysiek druk bent.. maar zeker weten doe ik dat niet! Zal vanmiddag bij de vk er ook wel iets over horen.. moet toch op controle!

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. tilburg is vanaf hier nog ruim een uur rijden! hihi.. woon in Noord-limburg! Maar mijn zusje woont in Rijen, bij het vliegveld, dus daar ben ik regelmatig te vinden! maar als je een keer zin hebt..hihi.. ik kom wel choco drinken hoor! :D ;)

12. 40plusmama

Die chocomelk kan niet in het type Senseo dat ik heb, jammer hoor. Ze schijnen wel lekker te zijn.

Bij ons kijken ze bij elk bezoek de urine, bloeddruk en gewicht na, ook al kom ik elke week. Volgens de gyn hoeft dat helemaal niet zo vaak maar de assistentes willen het wel. Nou ja, dan pies ik maar braaf elke week in een potje :D .

Ja, nog maar 16 weekjes, zo snel he. Ik zie de dag van de terugplaatsing nog zo levendig voor me, het lijkt wel gisteren. Over 4 maanden zijn mijn druifjes er al. Ik verlang ook naar het moment ze bij me te hebben, vast te kunnen houden, te ruiken. Maar ik ben er ook bang voor. Zoals mijn peute gisteren zei: het valt niet te voorspellen hoe het zal gaan.

Ik loop nog steeds in badjes, zo maar eens wat aan gaan trekken :oops:

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik moest ook naar de huisarts voor urine-onderzoek! weet eigenlijk niet wanneer de vk dat gaat onderzoeken!

choco voor de senseo heb ik ook geproefd. wel lekker hoor.. maar blijf er toch bij dat zelfgemaakte lekkerder is..hihi... Maar ja... dat is een smakenkwestie!

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ben wel benieuwd wat je vk erover zegt! Ik heb er in ieder geval geen 7 per uur, meer 7 op een dag. Ach ik zal me wel weer druk maken op niets.

15. 40plusmama

Rijen, da's tegen Tilburg aan dus niet zo heel ver hier vandaan. Zou best leuk zijn, een keer een bakkie leuten samen.

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    het is voor jouw ook allemaal zo dubbel.. je bent zo blij met je kindjes terwijl je weet dat eentje het gewoon niet zal redden. Ik vind dat je er zo knap mee om gaat. Je moet natuurlijk ook wel. Maar je lijkt me echt een vrouw die heel stevig in haar schoenen staat! Mijn complimenten meid! (vind dat dat wel gezegd mag worden toch....?) En natuurlijk krijg je een hele dikke knuff van mij!

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hier eerst ook.. nu misschien 1 op een dag.. en soms zelfs geen.. ach we voelen nu gewoon van alles en maken ons om van alles druk! hihi.. zullen ook wel hormonen zijn...
    En natuurlijk de liefde voor onze beebjes he.. Zij gaan voor alles!

18. 40plusmama

Naatje, je kan toch ook je eigen vk even bellen? Misschien wil ze het wel even nakijken? En anders gewoon je huisarts bellen, zoveel moeite koste het ze niet om het even na te kijken en dan heb jij tenminste zekerheid.

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    kunnen we best wel een keer doen hoor! Lijkt me wel leuk! wie weet! :D

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Oh ik dacht dat je zo'n starterspakket kon kopen?

Jij verwacht natuurlijk ook een tweeling, dus zal je daarom wel meer controle krijgen. Ik heb ook pas 1 keer bloed hoeven te laten prikken.

Deel Deze Pagina