Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

bedankt allemaal! Ik voel me vandaag een beetje beter, maar t doet nog veel pijn.. gisteravond nog bij de huisartsenpost geweest maar ook die konden weinig voor me doen... moet het maar vol proberen te houden ondanks alle pijn en eventuele ontstekingen enz...

Vergeet niet dat wij hier ook ruim 2 jaar voor bezig zijn geweest incl. een 3-tal miskramen... Het kindje is dan ook zeer gewenst, maar de pijn die ik allemaal moet slikken is zowat ondragelijk (en ik kan heel wat pijn hebben)... daarbij hebben we een mooie dochter en straks een mooie zoon dus dan vind ik het wel compleet... Had graag meer kinderen gewilt maar mijn lijf kan het gewoon niet hebben.. Ik lig nu al 3 weken plat kan niet bewegen zonder pijn aan m'n gewrichten te hebben en lig als een vis op t droge te kronkelen van de pijn in m'n buik.... en dat nu al 3 weken lang.... en dan niet te vergeten die 5 maanden pijn en ellende (met eten enzo) die ik al gehad heb...
    Ik wil t beste voor mijn kindje echt waar maar t word me nu echt te gek... ga mijn uiterste best doen voor de kleine de 40 weken te halen, maar weet niet of ik dat vol ga houden, ben bang dat ik er straks zelf aan onder door ga..... (begrijp me niet verkeerd, laat het kindje natuurlijk niet weghalen ofzo :confused: dat nooit.. maar weet niet of de dokters me nog zo lang zo laten lopen...)

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Bij mij hadden ze de urine binnen 5 min bekeken. ook onder de microscoop.. dus het is echt maar een kleine moeite hoor!

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ja, met ruim 100 kilo sta je errug stevig in je schoenen :) .

Nee, zonder gekheid, het is ook moeilijk maar volgens mijn peute doe ik het hardstikke goed. Ik ben vaak sterk maar laat ook de traantjes komen. Angsten laat ik toe maar ook de leuke dingen. Ik kan deze zwangerschap nooit meer over doen dus probeer eruit te halen wat erin zit (rare woordspeling in dit geval :rolleyes: ).

Dank je voor de knuf ;)

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Misschien dat ik dat vanmiddag ook maar even doe, kijken wat ze zeggen!

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :) :) :) haha.. rol bijna van mijn stoel hier... :) :) :) Ik weet ook hoe het voelt hoor.. stevig in je schoenen staan! Humor!

Het zou toch ook niet goed zijn als je geen traan zou laten.. dan was er ook iets niet goed. Tenminste.. zo denk ik erover! Maar het is net wat je zegt.. geniet ervan.. zoveel als het kan.. en ook de mindere dingen, want ook die horen er bij, hoe moeilijk en pijnlijk het soms ook is...
    Ik weet echt niet hoe je je moet voelen, kan me er alleen een voorstelling van maken, maar denk in ieder geval vaak aan jullie!

6. 40plusmama

Tantepino, mijn opmerking was geen kritiek hoor. Maar ik kan me moeilijk een voorstelling maken bij het feit dat je nooit meer zwanger wilt zijn. Het is sowieso moeilijk om gevoelens van anderen bij jezelf voor te stellen. Ik heb ook elke dag pijn (misschien niet zo erg als jij) en heb ook dagen dat ik liever die roze wolk had gehad. Maar ik durf voor mezelf niet te zeggen dat ik nooit meer zwanger zou willen zijn. Gelukkig is een ieder daar vrij in om keuzes te maken ;) .

Maar nogmaals, heel veel sterkte ermee. Ook bij jou geen roze wolk helaas.

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Gewoon een urinetest eisen! :) :) :) haha..!
    zie het al helemaal voor me...
    "geef me zo'n potje om in te piesen... controleren zullen jullie het...!"

(sorry.. wordt soms een beetje melig....)

8. Niet meer actief

je opmerking deed wel pijn Dees.... je bent niet de enige die er lang (oke 8 jaar is langer dan 2 jaar maargoed) voor heeft moeten knokken.... vandaar mijn reactie...

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeetje meis, wat een gedoe, pijn en verdriet! Ik snap goed dat het je te gek wordt op het moment.. Weet ook niet zo goed wat ik verder moet zeggen behalve dat ik hoop dat het snel wat beter met je gaat!
    Sterkte meis en een hele dikke knuffel!

10. 40plusmama

Je bent welkom hier hoor (iedereen trouwens van dit draadje ;) ). Desnoods spreken we een keer wat af in Tilburg als je in de buurt bent.

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    En dat is nou zoiets wat ik knap aan je vindt! Doorzettingsvermogen!

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    *pino.. en hele dikke knuff meid!*
    Denk aan je!

13. 40plusmama

Huh? Maar zo was hij helemaal niet bedoeld. Het stond misschien wat lullig neer gezet maar was totaal niet bedoeld om een vergelijking te maken, sorry :( . Ik wist dat het bij jullie ook niet helemaal vanzelf was gegaan. Ik wil ook mezelf niet zieliger maken als een ander...

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Lijkt me leuk! Als ik weer een keer die kant op ga en tijd over heb dan laat ik het je van te voren weten ok?
    zusje heeft ook internet! hihi :)

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    En voor Dees, jou ook niets anders dan respect en een knuffel! Vind het moeilijk om me te verplaatsen in jullie situatie. Maar vind het zo knap hoe je er mee om gaat. Heb ik nog nier eerder gezegd maar wel vaak gedacht, dus bij deze spreek ik het ook even uit ;)

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ... en dat is dus het lastige van internet/forums... soms komen dingen anders over dan hoe je ze bedoeld.....

17. 40plusmama

Ik moet wel. Ik heb een verleden met depressies enzo en wil niet weer in dat dal belanden. Ik heb teveel om mijn best voor te doen momenteel. Daarbij hebben de kindjes recht op een mama die hun allebei wil, hoe ze ook zijn en wat ze ook zijn.

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    :) :) :)

19. 40plusmama

Deesje is even enorm emo (wil niemand kwetsen, baal nu best wel) en trekt zich eventjes terug. Even gezicht wassen en aankleden enzo.

Tot later

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    En pino.. ook heel veel respect voor jouw hoor meid.. pff.. je leeft ook echt totaal niet op die roze wolk.. zoals ik uit je verhalen lees heb je ook een heleboel ellende doorgemaakt...
    Eten, pijn.. bah.. nee zo zou een zwangerschap niet moeten zijn..
    Nog een keer een hele dikke knuff!

Deel Deze Pagina