hihi, m'n hondje ligt te dromen. Zooo schatiig.. Helemaal piepen en trillen met dr pootjes en tongetje uit de bek..
hihi.. dat is altijd zo leuk om te zien! Deed onze hond vroeger ook altijd... Wij hadden toen een bouvier!
Lieve Dees, je hebt het niet kwetsend bedoelt! Het kan zo overkomen omdat je via een forum elkaar niet aan kan kijken en niet eens de intonatie kan horen van een stem.. Dat is zo moeilijk aan op deze manier communiceren.. Trek het je niet aan..
Ik ga even een kopje warme choco maken (je wordt hier nog op ideeen gebracht ) Tot later meiden! Ga straks nog naar de Ikea met man, keuken uitzoeken! liefs en een dikke smok
zoooo lief.. wij hebben nu geen hond, maar zouden het wel weer heel graag willen.. Wij zijn allebei echt verzot op die beestjes!
*knuf voor dees* sorry meid, t kwam echt rot op me over... maar je hebt het niet zo bedoeld... Ik probeer er t beste van te maken, depri ben ik ook niet, maar zooooo moe en slap van alle pijn en gebrek aan voedsel.... heb t gevoel alsof ik maar half leef.. Kan niet wachten tot ik een gezonde zoon in m'n armen heb, leef nu enkel voor de baby, voel me net een soort broedmachine die zelf niets meer kan en enkel nog in leven is om een kindje te maken... Vrees dat er na de bevalling ook weinig van me over zal zijn... maargoed was het maar al zover dan kan ik teminste weer aan mezelf denken en kunnen de dokters iets voor me doen.. Nouja ik houd op de stemming hier te bederven.. ga weer terug mijn bed in.. dikke knuf allemaal!
ze hebben zoooooooo'n mooie keukens bij de ikea! veel plezier! oh.. het is woensdag.. pff.. woonsdag...hmm.. wel altijd super druk bij de ikea!
shit! Dat is ook zo! Nou we wonen er praktisch naast, als het te druk is gaan we morgen wel weer Baaibaai!
kop op meid.. je bederft absoluut de stemming niet hoor! je mag het best zeggen als je iets dwars zit hoor..en ook als je gewoon niet lekker in je vel zit! Daar zijn deze forums toch ook voor! Niet alleen voor de leuke/roze wolk dingen! En ik kan het me echt wel voorstellen dat je het af en toe even niet meer ziet zitten.. gewoon omdat je je zo beroerd voelt.. Kunnen ze je misschien geen sondevoeding geven of zo.. ja...klinkt erg rigoreus, maar als je je hierdoor iets fitter gaat voelen.. (het zal wel allemaal al bekeken zijn hoor.. maar denk gewoon even mee...)
ben nu dus echt remi hier... ga de leren bank even in de was zetten... moet ook gebeuren... tot straks allemaal!
Ben er weer. Traantjes weg gepoetst, even diep adem gehaald en weer vertederend naar mijn buik gekeken in de spiegel. Ondanks de ongemakken zal ik die straks vreselijk missen. Misschien wel mijn eerste en laatste zwangerschap. Tantepino, je bederft de stemming helemaal niet joh! Dan zou ik dat ook doen met de verhalen over ons ukkie. Op een forum deel je lief en leed dus ook de minder leuke dingen. Het fijne is dat we elkaar kunnen steunen en begrijpen (nou ja, meestal dan ). Gewoon blijven komen als je kunt. We willen de leuke dingen van je horen maar ook de andere dingen. Maja, dank je voor de knuffel en steun. Het is voor anderen ook allemaal moeilijk voor te stellen. Dat heb ik ook met bepaalde dingen hoor. Je probeert mee te leven maar hoe iemand iets ervaart is niet voor te stellen. Sizzel, ik pb je mijn nummer even. Mocht je in de buurt zijn kan je altijd even bellen/sms-en . Hm, morgen weer naar de verloskundige. Ze hebben met 2 een praktijk. Die vrouw kennen we al maar zij vond het fijner als we hen beiden gezien zouden hebben zodat we straks geen vreemde aan ons bed hebben.
Jippie! Mijn fiets is weer gemaakt, mijn moeder komt em zo hier op mijn werk neer zetten, kan ik vanmiddag weer sinds lange tijd met de fiets! Ben benieuwd......
Super dat je hebt gebeld naatje! Krijg je toch zekerheid! Dees..je nummer staat in mijn gsm! Als ik in de buurt ben en ik heb tijd zal ik zeker wat laten weten!
ik moet vanmiddag op aanraden van mijn arts naar de Gyn, om een extra echo te laten maken en om het een en ander over mijn gezondheid te bespreken... moet er om 5 uur zijn ...pfff beetje jammer dat er niemand hier is en ik dus in m'n uppie incl. dochter er heen moet.. vind t wel een beetje eng nu zo in de auto te stappen eigenlijk, ga eerst ff vriendjelief bellen of dat die niet een beetje eerder naar huis kan komen...