Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

beterschap!

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hai dames,

even een snel berichtje van mij.
    Ik heb geen tijd gehad om alles bij te lezen, doe ik vanmiddag wel even.
    Hier is het druk, druk, druk.....pfff....

Vanavond weer naar zwangerschapsbegeleiding. Ditmaal wel om 19.30.....heerlijk.

xx

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Lijkt me inderdaad niet verstandig om zelf te rijden nu. Ik hoop dat je vriend mee kan gaan.

Wel fijn dat je snel terecht kan. Ik ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen nu. Sterkte vanmiddag in ieder geval!

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Kan er geen vriendin of zo met je mee? want om alleen te gaan lijkt me ook niet echt zo prettig. gewoon omdat je je al zo beroerd voelt? Of je moeder of zo?
    Wel fijn dat je een extra echo krijgt, dan krijg je weer even die bevestiging dat alles goed is met jullie zoontje! En geef gewoon aan dat het zo gewoon niet gaat. Dit is toch ook niets zo...
    Succes meid!

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ja precies. Sizzel, jij hebt toch eerder een blasontsteking gehad? wlke medicijnen kreeg je toen? Want je mag toch geen antibiotica slikken als je zwanger bent?

6. Niet meer actief

vriendinnen heb ik niet zo dik gezaaid helaas.... en mijn moeder is aan t werk.. de enige optie is dus m'n vriend, ga hem zo ff bellen, vind het ook wel fijn als ie er bij is, hij neemt t altijd voor me op bij de dokter.. mij sturen ze naar huis met een asperine en als hij even belt voor me krijgt ie morfine mee .... :rolleyes: betere overtuigingskracht ofzo zeker :p

Nouja ik ga m'n bed weer in voordat ik van m'n stoel rol... klote dat nu m'n laptop overleden is... die heb ik nu juist 'nodig' (voorzo ver je zo'n ding nodig kan hebben :oops: )

oja ben trouwens meteen weer 2,5 kilo afgevallen :( zit nu net een kleine kilo boven mijn 'normale' gewicht.....

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    yep.. pff.. was hondsberoerd.. had ook niet gemerkt dat het een blaasontsteking was.. had geen pijn bij het plassen of iets dergelijks.. alleen hoge koorts.

Je mag wel amoxicline in de zwangerschap. Wordt ook erg veel gegeven. Alleen ik ben daar allergisch voor en nu kreeg ik nitrofurantoïne.. jaja.. lange naam, maar knapte echt zienderogen op van die kuur!

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Dan bel inderdaad je vriend maar. Alleen gaan is ook niets! en ja.. mannelijke overredingskracht denk ik! :)
    heel veel succes meid! Als er iets is laten weten he! En natuurlijk zodra je terug bent even laten weten wat ze hebben gezegd. Leef echt met je mee! Je zou moeten genieten nu.. niet je zo voelen zoals jij je nu voelt!

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    het valt me eigenlijk nu pas op hoeveel dat ik "quote".. moet toch maar eens kijken of ik dat niet af kan leren.. Is gewoon makkelijk.. maar neemt wel veel ruimte in..
    (sorry.. kwam ineens in me op!)

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Jeetje tante pino! hoop dat ze het even goed bekijken vanmiddag! Doe maar rustig aan. Hoop dat je vriend meekan, want alleen met je kleine meid is geen goed idee, maar als het moet dan moet het, he. Ik denk dat ze je best met bv 37 weken kunnen "laten" bevallen, of een keizersnede ofzo. Als alles goed is met je kindje natuurlijk! Maar dan kunnen ze in iedergeval even goed naar jou kijken, daar hebben je beide kinderen het meeste aan, lijkt mij.

11. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    24/10 Vivian uitslag vruchtwaterpunctie!
    24/10, baby4me pretecho!
    24/10 Debora21 afspraak vk
    24/10 Sizzel afspraak vk om 14.50 uur

yes vanavond de pretecho heb er veel zin in! Ben benieuwd hoe ons ukkie eruit ziet!

helaas heb ik t erg druk op werk en thuis geen internet dus tijdelijk ben ik effe wat minder vaak hier te vinden..

Is er al wat bekend mbt uitslag van Vivian?

Groetjes,

Baby4me

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie middag dames, ik heb niet echt bijgelezen (geen tijd gehad). ik ben net terug van de chiropractor, hij wil het nog 1x proberen en als de pijn dan niet verminderd dan staat hij voor een heel groot raadsel (nu eigenlijk al), hij blijft er toch bij dat het waarschijnlijk kleine breukjes in de ruggewervels zijn want dat zou wel de pijn wat ik heb verklaren maar ja das ff afwachten. ik moet straks ook nog naar de vk.

13. 40plusmama

Nee Baby4me, nog niks. Vanmiddag na 15.00 pas geloof ik.

Jij veel plezier met de pretecho, leuk!

14. Niet meer actief

Heb net gebelt, helaas kan hij niet mee hij zit in terneuzen voor zijn werk (ergens anders dan normaal dus) en kan daar niet eerder weg... ik zal dus alleen moeten gaan, nouja ik neem de binnenweggetjes wel en rijd gewoon heel zachtjes... ga wel extra vroeg weg zodat ik geen haast hoef te maken.

Ben benieuwd wat ze zeggen........

nouja nu ga ik echt plat.... jullie horen t wel!

Fijne dag allemaal!

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik wil ook eens mijn urine laten nakijken op blaasontsteking. Heb ook geen pijn ofzo, maar heb vaag het idee dat ik het wel heb. Maar de huisarts ligt aan de andere kant van de stad: te ver om te fietsen nu, en dat roteind met de bus word ik doodziek van. (misselijk) Volgende week maar eens kijken. Lukt morgen toch niet en vrijdag moet ik werken.

16. Niet meer actief

baby4me, veel plezier!

17. 40plusmama

Nou lekker dan Kikkert. Als je pech hebt is het een gevalletje 'mee leren leven'. Ik hoop dat ze toch iets kunnen doen want het is niks zo he.

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik sluit me aan bij de meiden, lijkt me niet verstandig om alleen te gaan! Wel fijn dat je een echo krijgt!

19. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    thanks. ga nu lekker naar huis. lekker uitrusten want mn rug doet weer super zeer. :(

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @Vivian uitslag vruchtwaterpunctie

heel veel suc6 meid!ik denk aan je!

@baby4me pretecho!
    @Debora21 afspraak vk
    @Sizzel afspraak vk om 14.50 uur

veel plezier dames