nee het is zeker niet prettig maar ik heb wel een redelijke kans dat het na de zwangerschap weer weg gaat of minder word. want voor de zwangerschap had ik nooit zoveel pijn wel soms een beetje maar daar was goed mee te leven. maar als ik idd pech heb dan moet ik er maar mee leren leven.
Balen. Kan er echt niemand anders met je mee? Binnenweggetjes? Weet je het zeker? Straks gebeurt er iets en sta je op zo'n verlaten weggetje
Nou kikkert, jij hebt ook al pech (lichamelijk gezien dan) he he, we zijn wel een stelletje aparte gevallen hiero! Hoop dat het na je zwangerschap in iedergeval minder is!
ik ga ff een film verder kijken (pirates of the caribean 3) ik moet nog anderhalf uur . ik ben eigenlijk dood moe maar ik durf niet te gaan liggen want dan heb ik dikke kans dat ik niet meer uit bed kan komen ivm de pijn en niemand is thuis. tot straks meiden!
dat klopt! maar ik moet zeggen zolang het alleen bij wat pijntjes blijft ben ik zeer tevreden (al is het geen pretje). als de kleine ukkie het maar goed maakt/heeft.
Hallo Meiden, Moet effe mijn hart luchten, al valt het bij mij allemaal in het niets bij TantePino, Dees en Kikkert, maar ik zit er toch wel mooi mee. Ben net naar het zk geweest voor een vaatonderzoek ivm spataders. Ik wist dat ik aanleg had, maar niet dat in in beide benen al prut was. Was voor de dokters erg leuk om op het echocscherm zien. Was allemaal duidelijk zichtbaar, dus leuk voor de voorbeelden, maar voor mij gewoon kl***. Na de bevalling moet ik aan beide benen geopereerd worden en ik ben al zo bang voor ziekenhuizen en prikken, maar als ik er niks aan doe, krijg ik van die kabels en kan ik nooit meer rokjes, en korte broeken aan. En daarnaast kans op open benen ivm klappen van aders. Klinkt smerig sorry. De zwangerschap maakt alles nog erger en het wordt nog erger. Ik baal er echt enorm van. Ik heb gewoon hele slechte aderen en ik kan daar zelf niks aan doen. Dat wordt tot einde van de zwangerschap lange kousen dragen en als het daar mee verholpebn zou zijn, was er nog niks aan de hand. Dan net mijn paard op de wei gezet en krijg ik te horen dat nu wel dik begin te worden! Terwijl ze net in zk zeidenn dat ik een beschaafd buikje heb voor 22 weken! Denk dat ik me alles vandaag te veel aantrek, dus ik kruip maar in bed en hopen dat deze dag snel voorbij is. Maandag mijn herkansing van de 20 weken. Laten we hopen dat ik daar alleen maar goed nieuws hoor. Lucht op en sorry voor mijn geklaag. groetjes, Aurelie
Jeetje Aurelie, das best balen en al zo jong. Ik dacht dat het meer bij wat 'oudere' mensen voor kwam. Die kousen zijn lekker charmant . En dan straks ook geen rokjes meer kunnen dragen . Sterkte meid en probeer je nog niet te druk te maken over de ingreep straks. Het duurt nog even gelukkig . Sterkte!
Thanks Dees. Ik hoop maar dat de techniek steeds verder is, zodat je ze me straks een beetje mooi kunnen oplappen. Ze kunnen tegenwoordig zo veel, dus daar vestig ik mijn hoop maar een beetje op.