Nou hier weer even een update! Zoals sommige van jullie weten ben ik gister wezen kijken voor dat huisje! En naar de woningbouw gebeld dat we het willen hebben! Ze zouden me gister terug bellen voor een afspraak (hebben ze niet gedaan) maar vanochtend om 9 uur werd ik wakker gebeld. En we kunnen 1 november het contract komen tekenen en dan is ook meteen de sleutel overdracht! Dus vanaf 1 november tot ik denk zelf een weekje of 4 daarna ben ik zeer weinig tot niet op het forum te vinden! Mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk! We hebben weer een eigen huisje!
Dat geeft niet! Ik heb vandaag het gevoel alsof ik de wereld aan kan! En ik heb heel veel liefde te geven!
Ooh wat fijn, van harte! In jullie geval ook absoluut niet slecht om op jezelf te zitten. Straks lekker een huisje inrichten en een kleintje in jullie eigen huisje, heerlijk toch?
Hi lady's, Heb alleen deze pagina gelezen... gewoon te druk vandaag... Gefeliciteerd Ariel! Fijn dat alles nu rond is! Bij mij ging vanochtend om 5.45 uur de wekker... snel in de trein gestapt en om 9.30 uur kwam ik aan bij het kantoor waar ik zijn moest voor een vergadering... poeh hey, halve wereldreis... en dan vanmiddag rond 16:00 uur weer een stuk reizen omdat we een bowling & gourmet uitje hebben van het werk waar ik echt bij moet zijn... dit duurt dan tot 09:00 uur en dan ben ik vanavond rond 23:00 uur hopelijk ergens thuis... Druk dagje he? Maar ach... ik sla me er wel doorheen... probeer morgen gewoon een uurtje later te beginnen, beetje uitslapen heb ik dan wel verdiend toch? Heb ik verder nog belangrijke dingen gemist door niet bij te lezen?
Er is niet specifiek een site over urgentie..moet je bij de wonigbouw aanvragen. Ik heb het bij Vidomes gedaan!
Ariël : gefeliciteerd met je huisje! Aurelië: mooi balen meid! En die kousen.. nee niet echt charmant... grr... ik heb ook al spataderen. Nog niet heel erg hoor.. maar ik zie ze wel al! Even in de gaten houden dus! Weet dat het in de zwangerschap erger wordt! Zit bij ons in de familie! zo.. bank staat in de was.. nu 30 min laten drogen en dan nog een keertje.. pfff.. weer een hele onderneming, maar het is gedaan! *schouderklopje* hihi
Wen: poeh hey, zo vroeg al uit je bed en dan een drukke dag en laat thuis! pffff! Als het maar wel gezellig is met het uitje! Ariel: gefeliciteerd! Joepie! Dat is al snel! en dan lekker aan de klus! Fijn een eigen plekkie!
papieren liggen al ingevuld klaar. Nog even een keer goed doorlezen en dan op de bus doen. Moet wel nog even bekijken wat ik terug krijg van de belastingdienst! Heb ik nog niet gekeken.
Ik hoop dat het gezellig is... wij zitten midden in een overname/merge en gaan de eerste keer kennis maken met de collega's van de andere kant zeg maar... dus wil er wel bij zijn, goed voor de sociale contacten en zichtbaarheid binnen het bedrijf Maar bowlen zit er ff niet in voor me... zal ze wel gaan aanmoedigen en extra mijn best doen bij de gourment daarna
zo ik ben naar de vk, en daarna alweer boodschappen doen, bleh! (word toch maar eens tijd voor een rijbewijs!) tot straks
Ik ben ff aan het kijken, maar voor 3 dagen betaal je zo 800 euro. Dan kan ik net zo goed gewoon thuis blijven
Hoi hoi, kom ff zeggen dat ik weer weg ga. Moet nog ff langs de Gamma voor een klus bon en dan werken. Doei doei en tot vanavond. Kus Boney (lees vanavond bij...)