Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hihi.. daarom! Als je niet oplet gaan andere lopen met onze centen.. en dat is niet de bedoeling.. (ben echt een pin hoor wat dat betreft!)

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik werk nu 32 uur en ga straks 24 uur werken, 1 dag in de week naar het kdv en de andere dag wil opa graag oppassen! die vind het geweldig! dus geen probleem!
    Maar dat is dus een beetje lastig uitrekenen, omdat ik nu nog niet precies weet wat ik straks met mijn 24 uur ga verdienen.

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Bij ons is het 5,56 per uur.

2 dagdelen= 47,67 uren per maand, 572,00 uren per jaar en € 265,14 per maand.

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    yep.. alleen moet je even kijken of je bij het kdv niet goekoper uitkomt nadat je je geld terug hebt gekregen van de belastingdienst. Kan namelijk best. Je krijgt echt veel terug hoor!

5. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Nee, alleen als je in de risicogroepen zit. Dus met ziektes aan bv longen, hart , diabetes etc en als je 65 jaar of ouder bent maar dat laatste ben je dus zeker niet :) :)
    Die groepen krijgen hem dan ook gratis na een oproep van je huisarts.
    Overigens kan iedereen de spuit krijgen alleen dan moet je hem aan je huisarts vragen en moet je er voor betalen. Dacht iets van 20/25 euro.

http://www.rivm.nl/griepprik/waarom/

Toen ik me spuit ging halen voelde ik me echt net of ik een of andere film was beland hahaha. De rijen stonden al buiten voor de deur. Een en al grijs, rollater en wandelstok :) Stond ik daar als enige "jongere". :oops: :) :) :)

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Angelinaz, ik kan 'm ook voor niks gaan halen op mijn werk, val niet onder de risicogroep, maar omdat ik in de zorg zit krijg ik 'm voor niets. Maar haal 'm niet hoor. Vind het eigenlijk niet nodig. Maar zoals in jullie geval vind ik het weer anders.

7. 40plusmama

Ik heb trouwens ook astma maar geen oproep voor de griepprik gehad. Ik heb hem in mijn leven ooit 1x gehad en ben toen een week ziek geweest van de spuit. Van mij hoeft hij ook niet persé hoor, ze douwen al elke week een spuit in mijn kont, da's zat :)

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    die 1200 pagina's gaan we wel halen vandaag.. hihi..
    Nog een half uurtje en dan ben ik er ook weer vandoor.. even hartje van ons beebje beluisteren bij de vk! Hopen dat ie heel mooi klopt.. (stom hoor, maar vind het toch elke keer weer spannend..) heb beeb vandaag ook nog niet gevoeld!

9. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Gisteren pretecho gehad! Was echt super! We konden nu eigenlijk al duidelijk zien dat hij op mijn man lijkt! We hebben voor de zekerheid nog een keertje naar het geslacht gekeken en het is zeker weten een jongentje! Zo'n 3d echo is echt super!

Over kinderopvang: niet nodig, ik wordt lekker huismoeder en ik ga alleen werken als mijn man vrij is... (op woensdagen en weekenden en avonden, lekker flexibel met een 0-uren contract)

Onze verbouwing schiet ook lekker op! Het plafond zit er in en het weekend lekker behangen! en dan volgend weekend komt de vloer! Dus als het goed gaat dan hebben we over 2 weken een nieuw huis!
    Ook de babykamer is geverfd, alle deuren en kozijnen en plinten zijn mooi cremewit ziet er echt super uit! de gordijnen en vloer en meubels zijn ook mooi cremewit want de muren worden knal oranje, dus het moet wel een beetje rustig blijven in de kamer!
    Whaaaaaa nog twee weekjes dan is het af! ! ! ! ! !
    Heb er echt super veel zin in!

10. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Misschien kan je vragen of ze Ukkie in beeld wil zetten op een andere dvd? En dan met jou monitor even uit?
    Dan heb je het later in ieder geval wel op beeld staan en heb je nooit spijt achteraf.

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Thirza : super dat jullie echo zo leuk was! lekker van gaan genieten nu!
    fijn dat alles bijna klaar is zeg! hier moeten de meubeltjes nog komen.. kan me niet snel genoeg gaan, maar zal toch echt nog 1,5 maand moeten wachten!

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jaaaaa... dat was net mijn 2200e berichtje!

13. 40plusmama

Leuk klinkt het Thirza, die pretecho. Lekker dat het in huis ook al zo opschiet.

Angelina, ik durf het niet dus ik doe het liever niet. Daarbij is het ook best veel geld wat we momenteel ook voor andere dingen wel kunnen gebruiken.

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zo.. ik ga gauw vast een gedeelte van de bank nog een keer in de was zetten en dan op naar de vk!
    als ik terug ben horen jullie natuurlijk hoe het was!
    kuz

15. 40plusmama

Veel plezier Sizzel.

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    net film gekeken (pirates of the caribean 3) was best wel leuk. we krijgen trouwens volgende week de meubeltjes (eindelijk) want 30ocktober ben ik al 7maand en dan moet de kamer toch echt klaar zijn (voor mijn gevoel).

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    veel plezier bij de vk en niet teveel was op de bank smeren he :D

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik vind het moeilijk om allemaal uit te rekenen, mijn vriend heeft nog geen baan, dus weet niet wat hij gaat verdienen. Ik ga straks minder werken, waarschijnlijk 3 dagen a 8,5 uur, dus totaal 25,5 uur. Dus kan nu nog niets uitrekenen. Weet ook niet of mijn contract hier verlengt wordt in augustus.

19. 40plusmama

Ja, jij bent al lekker ver Kikkert. Het advies is ook om het met 30 weken klaar te hebben ;) .

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hihi dan heb ik nog 4 weken ;)

Deel Deze Pagina