Bel ik net weer voor urgentie, wordt van die naar die gestuurd, uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat ik het uit kan zoeken Wordt er niet vrolijk van.....
dames ff een vraagje: als je moeilijk naar de wc kunt gaan kan de vk je daar vezels(zakjes) voor geven? ik kan wel naar de wc gaan maar ik kan maar 1x per dag gaan en ik merk soms pijn aan de darmen heb want normaal voor de zwangerschap ging ik zeker 4 keer per dag. weet iemand hier antwoord op? ik eet trouwens wel vezelrijk(brood) en drink voldoende.
Zo, ik ben weer up to date. Jemig, gewoon een half uur zitten lezen. Ik ben ook benieuwd wat we straks terug krijgen van de kosten voor kinderopvang. Ik ga i.p.v. 5 dagen werken 3 dagen werken. Ik heb maandag een voorlopige loonstrook gekregen. Ik wilde namelijk graag een indicatie van de inkomsten straks. Ik ben nu bijna 26 weken, dus ik mag wel opschieten met de kinderkamer. Ik hoop dat we in het weekend een eind kunnen komen.
Oh dat wist ik niet. Maar sommige bedrijven doen dat ook collectief, dan mag je hem ook gratis gaan halen.
Dan moet je het niet doen meis, je moet doen wat je hart je ingeeft. En inderdaad, voor dat geld koop je ook een halve kruidvat leeg met allerlei leuke babyspulletjes, zoals ik vandaag
Ik heb van de gyn Transipeg gekregen en moet iedere dag een zakje nemen. Ik kan namelijk zonder die dingen maar 1x in de 2-3 dagen en kreeg daardoor flinke buikpijn. Voor de noodgevallen heb ik Lactulosesiroop, dat laxeert meer.
Ohw daar word je inderdaad niet vrolijk van! Ik had gewoon een e-mail gestuurd. Ik weet niet of in Zoetermeer wonen een optie voor je is? Want anders heb ik wel een mail adres voor je die vrouw heeft mij echt heel erg geholpen!
Welke verzorgingslijn gaan jullie trouwens gebruiken? Wij Weleda want Olaf heeft een gevoelige huid en stel dat de kleine het straks ook heeft. Zwitsal vind ik wel heel lekker ruiken maar stel dat hij er niet tegen kan.
Ik heb van me huisarts een of ander vies drankje gekregen. Nou dat hielp zeker! hahaha, wist niet hoe snel ik naar de wc moest komen een uurtje later. Maar heb toevallig ontdekt dat sinds ik iedere dag roggebrood eet, ik nu iedere dag naar de wc kan. Dat is voor mij al heel wat, want ik heb spastische darmen en ken ooit wel eens 2 weken niet naar de wc er van :S
Ohh ik zal nu al blij zijn met 1x per dag hahaha Je kunt ook bij het Kruidvat vezels ofzo halen, en dan door bijv. je yoghurt doen.
Dames.. heb ff een vraagje aan jullie.. Ik heb sinds een week extreem veel last van voornamelijk rugpijn en bijkomende bekkenpijn. De pijn trekt door naar mijn knieen en buik.. Dus niet zo erg fijn. Nu heb ik met mijn verlos. praktijk gebeld, maar kunnen inprincipe niets voor me doen. Ik moest contact opnemen met de arbo en elk uur een rondje gaan lopen en misschien minder gaan werken. (werk nu 40 uur per week) Ik weet alleen niet zo goed wat ik met deze situatie aan moet.. Heb het gevoel dat ik niet serieus genomen wordt door mijn vk..! En heeft 1 van jullie er misschien ervaring mee? Maar jeetje er is weer een boel bijgeschreven.. Ik lees af en toe nog mee, maar reageer niet vaak!
Ik heb alles van de Etos, vind ik lekker ruiken en daar schijnen een hoop beebies wel tegen te kunnen.
hoe heb jij het aangepakt dan? Want ik heb de gemeente gebeld en de woningbouwvereniging, maar allebei kunnen ze niets doen
Ik heb gemaild naar de woningbouw verhaal in het kort uitgelegd en toen werd ik een paar dagen later gebeld en nu 1,5 maand later heb ik een huis!
Ik denk ook Weleda... goede ervaringen van vriendinnen... en in zwitsal zit alcohol, das niet fijn bij schrale billetjes