Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Dan ga je toch naar je huisarts ermee. Hoe jij het omschrijft die pijnen heb ik ook en bij mij is bekkeninstabiliteit geconstateerd, door de huisarts en fysio.
    En ik zit ook vollledig thuis door mijn bekken. Ik zou niet weten hoe ik me werk ook nog zou moeten doen. Ik kan het alleen thuis al af en toe niet eens meer bijhouden allemaal :S

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik gebruik voor mezelf nu ook Weleda producten en ben zeer tevreden. Dus ik ga voor de kleine waarschijnlijk ook voor Weleda.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja ervaring met die pijn heb ik wel maar bij mij is de oorzaak waarschijnlijk kleine breukjes in de wervel(s). maar de vk zou je echt wel serieus moeten vind ik anders is dat ook geen manier van doen. ik zou idd wel eens contact opnemen met de arbo die kunnen misschien wel wat voor je betekenen. en desnoods als de pijn echt te hevig is je gewoon ziekmelden op je werk het gaat immers om jou gezondheid en die van jullie kleine ukkie

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik hou helemaal niet van zwitsal! Voor mijn baby wil ik straks iets natuurlijks gebruiken, waarschijnlijk ook van weleda... Iets zonder al te veel parfum troep en alcohol. Natusan vind ik trouwens ook wel lekker...

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bekkeninstabiliteit: das een naam wat veel te snel gegeven word door een arts, vk enz. stel dat je bekkeninstabiliteit zou hebben kun je dit pas echt extreem merken in de laatste 2 maand van je zwangerschap. er is vaak ook een misverstand tussen bekkeninstabiliteit en bekkenpijn.

dit verhaal zei mijn chiropractor tegen mij. tegen mij werd ook door iedereen gezegt dat ik bekkeninstabititeit heb maar dit bleek achteraf (na onderzoek door de chiropractor) helemaal niet zo te zijn. ik zeg wel nog gewoon tegen de mensen om meheen dat ik bekkeninstabiliteit heb omdat ik anders weer dat hele rot verhaal van een eventueel breukje enz moet gaan uitleggen.

Ps: dames dit verhaal is niet rot tegen iemand bedoelt maar dit is wat mij vertelt geworden is.

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik haal denk ik van alles wat, Zwitsal, Etos, Weleba. Natusan schijnt ook lekker te zijn, zegt mijn zus.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik denk dat ik zwitsal of etosmerk ga proberen. het liefste wil ik ook weleda maar ja we moeten echt op de centjes letten.

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik zal het ook eens via de mail doen.
    Maja jullie hadden ook echt een goede reden natuurlijk, wij hebben een dak boven ons hoofd.

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    En ik hoop dat maatschappelijk werker iets voor me kan doen, maar ik denk het niet.

10. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    @ Kikkert.. heb een kraamverzorgster (waarmee ik sportte) dat ook eens horen zeggen. Ik geloof ook nog steeds niet dat ik BI zal hebben.

Ik vind die pijnen gewoon niet leuk meer en het komt elke dag weer terug! En dat is het vervelende van alles.. Ik weet niet waar ik het aan moet pakken dus vandaar dat ik het hier kom vragen.. Want het is ineens extreem gekomen zeg maar..

Is er hier nog iets gebeurd wat ik perse moet weten.. Anders moet ik wel heel veel terug lezen..

Ook nog goed nieuws van deze kant.. Mijn contract is verlengd tot mijn zwangerschapsverlof..!

11. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Als je op de centjes moet letten heeft de action (sommige supermarkten ook) een of ander merkloos product. Ze hebben baby-shampoo, schuimbad en olie. Voor maar 69 cent per fles van 200 ml. En het is erg lekker spul! (ik gebruik het wel eens voor mezelf)

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    ow ja, het zit in een oranje fles... maar weet verder niet hoe het heet...

13. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja en zo zegt iedereen wat anders.....

Maar ik ben er vandoor. Fijn weekend allemaal!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja maar wij in principe ook! Wij wonen nu bij mijn schoonvader en we hoeven ook niet weg van hem.

15. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Hoezo in de bomen, ik bedoelde een fijne dag :)

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    anders neem eens contact op met een chiropractor misschien kan die jou helpen. en het word als het goed is vergoed door iedere zorgverzekerging.

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    volgens mij ken ik het spul idd. ik moet alleen uitkijken omdat ik zelf voor veel producten allergies ben dus misschien de kleine ukkie ook maar het is altijd uitteproberen.

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb net de volledige Weleda lijn besteld. Op de Weer en Windbalsem en de Huid en Haarshampoo na. Tsja, misschien betaal je wat meer hoewel Zwitsal ook niet zo goedkoop is. Ik loop liever geen risico dat ik straks van alles in huis heb en hij er niet tegen blijkt te kunnen. Dat is ook weer zonde van de centjes.

BI, ik had het zelf nog niet zo genoemd maar mijn fysio zegt dat ik het wel heb. Ook de gyn is het daarmee eens. Misschien wel snel maar wie weet is dat bij de ene eerder dan bij de ander? Ik heb er in ieder geval veel pijn aan.

Hm, de verwarming staat een beetje aan, ik heb een shirt met lange mouwen aan en daar overheen een trui met 3-kwart mouwen en toch heb ik het koud. Vreemd.

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ze zouden het toch niet verlengen?
    Wel super hoor voor je!

20. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Fijn dotje, dat zal best een geruststelling zijn denk ik?

Deel Deze Pagina