MamaNorah; bedankt voor je reactie. En fijn dat het bij jou goed geholpen heeft. Heb zelf 3 jaren geleden ook al laten spuiten, maar blijkbaar is het probleem groter dan aan de oppervlakte zichtbaar is, want mijn spataders liggen niet heel erg aan de oppervlakte. Uit het onderzoek is gebleken dat mijn hoofdvaten van mijn enkel tot in mijn lies en van achterkantknie tot lies zijn aan het lekken zijn en dat is helaas niet zo gezond. Maar ik hoor gelukkig ook steeds meer positieve verhalen in kranten en op tv dat ze het best redelijk kunnen verhelpen. Een zwakke plek blijft het natuurlijk wel, maar als ik er weer 10 jr mee vooruit kan, ben ik al erg blij.
Dames geweldig, over de 1200 pagina's alweer! Ik ben ook benieuwd hoe de uitslag bij Vivian was. Volgens mij zou ze proberen om later in de middag hier te posten hoe het gegaan is. Ik blijf ook gewoon duimen..... Net even de was opgevouwen (lag er al vanaf zondag ) en zo vast beginnen met het avondeten. De sticker van de bijzaak is ook net gebracht....hmmm....een hele waslijst met instructies. Lijkt me niet echt eenvoudig. :-k Iemand al ervaring hiermee?
Het is guur weer, bah. Geen zin om de deur uit te gaan, maar als ik er eenmaal ben vanavond is het ook wel weer leuk. Hey Dees, da's ook nog een idee. Ik weet alleen niet of hij het wel ziet zitten....
Ik heb hier op mijn werk, een verwarming naast mijn staan, dus heb het niet koud, zal het straks wel koud krijgen op de fiets
verwarming staat hier op 20C en ik heb het ook nog steeds heeeeeeeel erg koud! zit nu met zo'n dik fleece vest aan..heerlijk!
Zo ben terug van de vk en boodschappen! Alles was weer dik in orde met de kleine! Baarmoeder was nu 2 vingers boven m'n navel, helmaal perfect zei ze! Was goed gegroeid! En woog nu 63 kilo, dus dat is 9 kilo erbij al! Er was een stagaire bij die het hartje deed luisteren en die kleine er maar tegen schoppen! Niet veel van de hartslag gehoord, dus! haha Maar dat was juist goed volgens de vk. Alleen zei ik haar dat ik naar de ha wilde voor m'n urine te laten testen op blaasontsteking. Kon bij hun ook even testje doen, zei ze. ze kunnnen alleen niks voorschrijven. En ja hoor ik heb een beginnende blaasontsteking, en volgens de assistent kon ik hem nog "wegdrinken" Met veel water en cranberrysap. Dus dat heb ik net even gehaald. Kan altijd nog naar de dokter voor pillen. Dit lijkt me iets beter voor de kleine. Ik wil ook graag de weleda lijn kopen voor Finn, want ik ben zelf echt overal allergies voor: Zwitsal, natusan, etos.... Het is idd wel duur, ben vanochtend even in de etos wezen kijken Maar ja, de baby gaat voor alles... Ben ook benieuwd hoe de uitslag van vivian is! We horen vanavond wel!
We hebben een keuken uitgezocht bij de Ikea! We hebben nu een offerte klaar liggen en kopen hem zondag, dan is er 10% korting op alles, dus ook de keuken! Zo mooi istie, gewoon witte kastjes, eiken werkblad en chromen strakke handgreepjes. En niet duur! Ook allemaal leuk babyspul gezien, kopen we ook maar vast zondag En... Een gratis kopje koffie met een appelgebakje.. I love Ikea
Hallo iedereen, Ben alweer zowat een week niet geweest geloof ik, heb de laatste 5 pagina's bijgelezen. Ben benieuwd naar de uitslag bij Vivian. Hier gaat het allemaal z'n gangetje, soms is 't een beetje emo en vriend is nu thuis (herfstvakantie) dus we zitten mekaar soms lekker te irriteren. 'k Voel me lichamelijk wel goed en de baby is heel actief telkens, echt leuk! Zijn er de afgelopen week nog dingen gebeurd die belangrijk zijn die ik niet heb mee gelezen? Hopelijk gaat het met iedereen goed. 'k Ga maar weer 's verder met de keuken... ben helemaal aan 't opruimen en schoonmaken geslagen (vraag me niet waarom, het moest ineens) alle kastjes uitgemest en eindelijk schoon en niet zo plakkerig meer allemaal. En lekker de dingen eruit die ik toch niet gebruik. Aan het eind van de dag is de keuken ronduit geweldig! (Althans... dat hoop ik dan)... Groetjes, Lieke.
He meiden, zo vanmiddag weer even lekker geslapen. Ik ben ook heel benieuwd naar Vivian. Debora fijn dat alles goed gaat met de beeb, ik hoop dat je je blaasontsteking weg krijgt! Liefs